1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Htc tytn mielipiteitä laitteesta?

Viestiketju Kämmenmikrot -osiossa. Ketjun avasi stormbug 22.02.2008.

  1. stormbug

    stormbug Member

    Liittynyt:
    13.12.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kovasti oon käyytänyt tota haku toimintoa mutta en oikeen mitään kivenlujaa faktaa oo kyseisestä laitteesta löytänyt..elikkäs tahtosin ihan vaan kysellä käyytäjä kommentteja laitteesta htc 9600 tytn. Aiempaa kokemusta minulla ei ole windows mobilesta, mutta kova mielenkiinto olisi sitä kohtaan. Mitä hyviä/huonoja puolia 9600 tytn omaa ja mitä mieltä olette windows mobilesta?kuinka sellainenkin asia hoituu kuin että tytn:ssä on kosketusnäyttö, niin onko siinä jokin näppäinlukko vai eikö näyttö vain painu vahingossakaan taskussa?
     
  2.  
  3. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse käytän laitetta vielä toistaiseksi pääasiallisesti kalenterimerkintöihin ja mm. internet-radion kuunteluun ns. matkakaistan sim-kortilla. Laitteessa kun toimii myös bluetooth-stereokuulokkeet. Puhelimena en ole vielä käyttänyt, koska siihen tarkoitukseen löytyy ennestään huomattavasti pienempi laite.

    Ohjelmallinen lukitseminen taisi tulla käyttöjärjestemän mukana ja avaaminen vaatii kaksi painallusta ruudulla (eri kohdat). Taskuun en kuitenkaan laitetta välttämättä laittaisi näytön naarmuuntumisen/likaantumisen pelossa. Näyttö tuntuu kuitenkin olevan kestävä ja mitään jälkiä ei toistaiseksi ole tullut. Laitteen mukana tulee (vyö)kotelo kuljetusta varten.

    71 sivullista keskustelua ja esittelyjä löytyy mm. YouTubesta

    Ainoan miinuksen antaisin melkoiselle virrankulutukselle, kun yhteydet internettiin ja kuulokkeisiin ovat jatkuvasti päällä eli silloin kun dataa siirretään jatkuvalla syötöllä. Mutta tämä on toisaalta ymmärrettävää.

    [​IMG]
     

Jaa tämä sivu