1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC Touch Pro 2 vs N97

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi TemeAgent 05.06.2009.

  1. TemeAgent

    TemeAgent Member

    Liittynyt:
    17.03.2007
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä suunnitelmissa ostaa jompi kumpi puhelimista, mutta kumpikohan olisi parempi vaihtoehto? Samanhintaisia ovat ainakin tällä hetkellä ja tulevat viikon-parin sisällä.
     
  2.  
  3. NimQo

    NimQo Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2009
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä valitsisin Touch Pro 2, koska siinä on WinMO johon itse olen ainakin mieltyneempi (+ WinMO:lle on paljon ohjelmia ja pelejä sekä sitä on mahd. päivittää) ja tietenkin tuossa HTC on myöskin QWERTY.
     
  4. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen taas N97 kannalla. Siihenkin saa paljon ohjelmia. Laite on myös ulkoisesti hieno, varsinkin liukukansi.
     
  5. NimQo

    NimQo Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2009
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hahaa! Minulla oli näemmä käynyt vähän sekannus tuon N97 kanssa :DD Googlen kuvahaku petti :p

    Kyllä minunkin täytyy nyt tuon QWERTYN myötä myöntää, että Nokiaan kallistuisin minäkin.
     
  6. Nietzsche

    Nietzsche Member

    Liittynyt:
    08.08.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tuon HTC Touch Pro II:n ja en voi suositella..
    Pari juttua ärsyttää erityisesti:
    - suomenkielellä kirjoittaminen kestää liian kauan kun ääkköset pitää hakea mutkan kautta
    - AKKU EI KESTÄ AINA EDES YHTÄ TYÖPÄIVÄÄ.. FFFFFUUUUUU
    - sovellusten avaaminen tökkii
    - stylus kynä naarmuttaa näyttöä
    - äänet tilttaa usein kun vastaa puheluihin
    - puheluun vastaaminen ei aina onnistu jos on yli kaksi sovellusta samanaikaisesti päällä

    Puhelin soveltuu toimistossa istuskelevalla, ei menijälle
     
  7. NimQo

    NimQo Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2009
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onneksi noita HTC:n puhelimia ei kukaan vakiona käytäkkään.. Se hyvä puoli tuossa WinMO:ssa on että sitä saa modattua lähes rajattomasti ja pääsee ainakin hitaudesta ja muista käyttispohjaisista ongelmista eroon.
     
  8. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    HTC Touch Pro 2 vs N97 jos noista joku niin N97

    Sympian käyttis on vaan niin hyvä itellä on hyllyn koristeena HTC cruise mut ei sitä voi käyttä tosi käytössä
     
  9. hansu40

    hansu40 Member

    Liittynyt:
    07.11.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisit ostanut sen uuden omnian se on hyvä ja kattaa lupaukset toisin kun tää mun n97 ja 5800 kaverilla näpräilin uutta omniaa ja kun saan tän n97 myytyä meen ostaan omnian!
     
  10. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    eikö muka Sympian luureja voi päivittää katsoppa vaikka tänne symbian fani sivulle kyllä noilla muisti kortin tai pari saa täyteen
    minä olin kaukaa viisas enkä ostanut nokia N97 vaikka edelliset onkin ollut nokian malleja viimesin oli N95-8G

    ite olen täysin tyytyväinen Samsung_Omnia HD luuriin en ole vielä löytänyt mitään valittamisen aihetta jos N97 oli protyyppi niin tää on valmis malli [​IMG]
     
  11. hansu40

    hansu40 Member

    Liittynyt:
    07.11.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Uskon sen et olit viisas :) eikö ole uskomattoman tarkka se näyttö siihen ihastuin heti ensi näkemältä! ja se logiikka on parempi kun nokiassa.
     
  12. oldrunner

    oldrunner Member

    Liittynyt:
    15.08.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on ollut HTC Touchpro 2 reilun kuukauden. Oppimiskynnys Nokialaisten jälkeen on jonkinmoinen, jos haluaa hyödyntää laitteen kaikkia ominaisuuksia. Mutta opettelu kannattaa, puhelin on käytettävyydessään omaa luokkaansa. Paras puhelin ylivoimaisesti, mitä olen omistanut. Ainut miinus tähän mennessä on ollut kalenteri, mutta sekin korjaantui erillisellä ohjelmalla (Calendar Touch.
    HTC:ta voi käyttää yhdellä kädellä ja kosketusnäyttö toimii moitteetta. Muutenkin laite on looginen sen jälkeen kun on poisoppinut Symbiasta ja päässyt sisälle WinMo:n
    Laitteessa ei ole lastentauteja, kuten lähes kaikissa uusissa Nokialaisissa.
     

Jaa tämä sivu