1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC Sensation vaiko SGS2

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Club3D 20.08.2011.

  1. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    No jopas.... Enpä muistanut että olin jo kertonut saman aikaisemmin....
     
  2.  
  3. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    Tämän asiantuntijan mukaan kaikenlaiset giffit ovat, tervemenoa!
     
  4. Kuveerty

    Kuveerty Member

    Liittynyt:
    16.03.2011
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    18
    Yhdellä kaverilla on SGS2 ja yhdellä Sensation.

    SGS 2 on kuulemma toiminut hyvin muuten, mutta siinä vasta on ääniongelmia, vastapuoli kuulee(kuten itsekkin olen kuullut toki puhuessamme) oman äänensä kaikuvan ja kaverin äänen todella huonolaatuisena. Lueskelin että on ollut useampikin samanlainen ongelma ja että huoltokäynnillä korjaantuu. Toinen negatiivinen asia on KIES. Uusi Samsungin leditelkkari ja Samsungin lippulaivapuhelin ei ymmärrä toisiaan suoraan piuhalla, kuten esimerkiksi kokeiltu N97 mini teki suoraan. Omasta mielestä aivan järkyttävää että ei voi saman merkin tuotteet toimia yhdessä saumattomasti, kun molemmat aika tyyriitä ja uusia. Tosin otettava huomioon että Samsungin luurilla ja telkulla tuskin on kauheasti yhteistä, mutta olisi nyt ainakin toivottavaa. Omista mieltymyksistä SGS2 näyttö on nautinnollinen ja toimiihan tuo nopsasti, mutta vähän hepposen tuntunenhan se on kuten on moneen kertaan arvosteluissa todettu + kuumenee. Varmasti yksi markkinoiden parhaimpia puhelimia tällä hetkellä.

    Sensation on jonkun verran bugittanut, mutta itse ainakin tykkään Sensestä ja muutenkin tuntui olevan näppärä puhelin. Näyttö myös jees, ei kuitenkaan SGS2 veroinen.


    Summa summarum: kuten jokaisessa puhelimessa, molemmissa näissäkin on puolensa, hyvät ja huonot. Paras ratkaisu on kokeilla molempia hieman ennen ostopäätöstä. Mieluummin niin kuin että ostaa toisen ja kokeilematta haukkuu toista.
     

Jaa tämä sivu