1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC Hero vai Iphone 3Gs

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi puukotelo 02.10.2009.

  1. puukotelo

    puukotelo Member

    Liittynyt:
    02.10.2009
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä olisin ostamassa uutta kosketusnäyttö puhelinta ja ajattelin hommata HTC Heron. Mutta mietin, että olisiko sittenkin Iphone parempi. Luin jotain arvosteluja ja niissä Heroa moitittiin hidastelusta, mutta ne hidastelut ovat kai hävinneet uuden päivityksen ansiosta? Iphonen arvostelut kaikki varmaan tietävätkin. Ja Heroon olisi kait kohta tulossa suuremman luokan pävitys, joka nopeuttaa järjestelmää ja tuo uusia ominaisuuksia. (ehkä jopa suomen kielen!)Heroa on myös kehuttu jopa Iphonen tappajaksi. Hintaeroa ei laitteilla taida paljoa olla, joten päätös on aika vaikea. Osaisiko joku auttaa minua valinnassa? Onko kellään kokemuksia molemmista laitteista?
     
  2.  
  3. NimQo

    NimQo Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2009
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehdottomasti 3GS! Itselläni on kokemusta HTC Touch Diamondista, joka oli NIIIN hidas ja buginen ettei mitn järkeä + iPhonen käyttis on muuten helppokäyttöisempi ja sulavampi.
     
    Viimeksi muokattu: 04.10.2009
  4. Ibanez90

    Ibanez90 Regular member

    Liittynyt:
    17.09.2006
    Viestejä:
    319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    iPhone 3gs on ainakin omasta mielestäni parempi mutta ei herossa sekä androidissa mitään moitittavaa ole. Päivitykset korjaa kaikki puutteet kuten iPhonessakin. Pelejä ja ohjelmia varten iPhone mutta muuten ehkä hero.
     
  5. amtiainen

    amtiainen Regular member

    Liittynyt:
    06.03.2002
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Molempia käyttäneenä voisin sanoa ettei se Hero ole ihan niin hyvä kuin itse odotin. On hieman vaikekäyttöisempi ja sen (virtuaali) näppäimistön vaste tai reagointi ei ole iPhonen tasolla. Uusimmassa Mikrobitissä oli muuten testissä iPhone ja Hero ja kirjoitus oli juuri sen oloinen mitä mieltä olin puhelimien eroista. Ei se Hero varmaan mikään huono luuri ole mutta jos haluaa toimivan ja helppokäyttöisen paketin niin iPhone lienee turvallisempi valinta.
     
    Viimeksi muokattu: 08.12.2009
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    '

    Herossa on kuitenkin Android käyttiksenä, joten noita on vähän huono verrata keskenään...

    Kuten tuossa jäähyllä oleva Ibanezkin jo kirjoitti, että jos tykkäät pelailla ja asentaa kaiken maailman kynttilänpuhallus softia luuriisi, niin valintasi on varmaankin Iphone.

    Ei sillä etteikö android marketistakin löydy kaikkea hömppä softaa, mutta Iphonele niitä on vaan pirusti enemmän.

    Itse HTC Heron käyttäjänä olen tykännyt luurista todella paljon, htc:n oma sense käyttöliittymä android 1.5:n päällä toimii upeesti. Android 2.1 päivitys pitäisi tulla varmaankin jo tässä kuussa herolle, joten siihenkin on tulossa parannus.


    Virtuaalinäppis kyllä hidastelee joskus harvoin, mutta mitä se MB:n testissä tarkoitti, että Iphonessa on tarkempi näyttö (siis tuon näppiksen osalta). Onko se siis jotenkin softaan liittyvä vai iphonen näyttö vaan tunnistaa kosketuksen tarkemmin...? Resotha noissa on kai samat näytössä.

    Tuossa vielä kokemukseni Herosta: http://fin.afterdawn.com/vertailu/kayttajan_tuotearviot.cfm/kerbo
     
    Viimeksi muokattu: 08.12.2009
  7. ristusperkele

    ristusperkele Member

    Liittynyt:
    27.08.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Semmonen pieni huomio vaan, että Touch Diamondissa on resistiivinen ei niin herkkä näyttö ja käyttiksenä WinMo 6.1. Herossa on kapasitiivinen kosketusnäyttö, eli sama tekniikka kun iPhonessa ja lisäksi käyttis on Android. Ei siis oikein ole verrattavissa Hero ja Touch Diamond.. Ja itse ottaisin Heron mielummin kun iPhonen, mutta onneksi ei tarvi pähkäillä kun N900 löytyy. :)
     

Jaa tämä sivu