1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC 10 vs HTC one M9

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi disa321 22.04.2016.

  1. disa321

    disa321 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2008
    Viestejä:
    404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moro, elikkä tämmösii oon miettinny. 10:ssä on vaa aika suolainen hinta, M9:ssä taas olis hinta kohdallaan ja kamerakin on vissi ihan ok..

    Ihan normaalin käyttöön tulee.. nykyinen puhelin on one M8, mutta näyttö meni rikki (oma vika) ja oon uskollinen HTC-käyttäjä joten turhaan tarjoo omenaa yms muuta. Haluan vaan kuulla mielipiteit kumpi näist kannattaa ostaa..

    Kumpi kannattais hankkii?
     
  2.  
  3. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2012
    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    10:n hinta on aika samaa luokkaa kuin mitä se M9:llä oli sen tullessa markkinoille, eli se laskee tulevaisuudessa todennäköisesti suunnilleen samalle tasolle. 10 en luonnollisestikaan omista, mutta M9:n kylläkin. Yleisesti tiedossa olevia seikkoja voin kuitenkin kertoa kympistä. Se on varmasti vähäsen nopeampi kuin edeltäjänsä, näyttö on isompi (5,2") ja tarkempi. Kameroissa on optiset kuvanvakaimet, eli etenkin videokuvan voisi olettaa olevan selkeästi tasaisempaa. Lisäksi ainakin takakameran pitäisi olla parempi hämärässä kuin mitä M9:n kameran. Kuulokelähdöstä tulevaa ääntä on myös parannettu paremman kuulokevahvistimen ja DA-muuntimen avulla.

    M9 taas tarjoaa vähän paremman kameran kuvanlaadun kuin M8 ja on varmaan vähäsen nopeampi. Eipä noissa varmaan mitään kovin mullistavie eroja ole, kun molemmissa on vieläpä sama 6.0 Android. Eli jos haluat about saman kuin vanha puhelimesi ota M9, jos haluat suremman muutoksen niin 10.

    Itse olen pitänyt kyllä tästä M9:stä se on muotoilultaan onnistunut mielestäni, kajareiden ääni on mahtavaa, sekä käyttöliittymä toimii kiitettävän nopeasti. Puhelinten kamerat eivät itseäni kauheasti kiinnosta, mutta ne kuvat mitä olen napsinut ovat olleet hyviä. Hämärässä tosin kuvan laatu laskee nopeasti.

    Täytyy todeta kyllä, että 10 vaikuttaisi erittääin kiinnostavalta, vierastan vain ajatusta vaihtaa puhelinta jo vuoden käytön jälkeen, kun vanhakin toimii hyvin. :D
     
    disa321 kiitti tästä.

Jaa tämä sivu