1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HP Photosmart 2710 series

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi Legender 09.07.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Legender

    Legender Member

    Liittynyt:
    02.11.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heippa!

    Olis tämmönen erittäin nakertava ongelma, jota olen tässä yrittänyt 21 tuntia ratkoa.
    Löytyy nimittäin tuollainen langaton tulostin, HP Photosmart 2710, jota olen tässä yrittänyt
    asentaa koneeseeni. (Windows XP)

    Olen yrittänyt asentaa sitä
    http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=fi& amp;dlc=fi&product=420428&lang=fi
    kaikilla ajureilla mitä tuolta löytää sekä levyllä, ja siis langattomasti, eikä se ole onnistunut.
    Pääsen siihen vaiheeseen, kun se etsii tulostinta verkosta (joka siis on jo yhdistetty verkkoon ja toimii toisella koneella jossa
    on Vista), mutta yhtäkkiä pomppaa virheilmoitus "ICE network plug in - blaablaablaa" tai "Install Consumer Experience PLug in - blala"
    ja alla nappulat Send error report ja don't send. Tämänlainen virhe-ikkuna on varmasti monelle tuttu. Tämä toistuu vaikka kuinka painelisin "Älä lähetä".

    Olen kytkenyt palomuurit, antiviirukset ja kaikki muut mahdolliset pois päältä, käynnistänyt uudelleen, ladannut
    kaikenmaailman fixejä ja muita eikä mikään nappaa. USB kautta en voi yhdistää näitä kahta
    koska tulostin on eteisessä ja minun pöytäkoneeni täällä huoneessa. Elikkä apuja, miten saan tulostimen asennettua koneeseeni langattomasti?

    PS. En oikein tiennyt mille alueelle tämä kuuluisi, joten jos mode tietää paremman paikan olisin kiitollinen jos sen saisi sinne:)
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu