HP PAVILION M7440.FI MEDIACENTER

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi AlekZI 20.06.2006.

1. roit

roit Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 10.07.2006
  2.  
  3. olav68

olav68 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin juuri itselleni m7440 Pavilionin 880 euron hintaan :) Innolla odotan paketin tuloa. Onko kukaan kuullut onko mitään tapaa korjata ylen tekstitysongelma ms media centerissä?

Tain onko joku kokeillut mc-koneessa muita ohjelmistoja tv:n katseluun, esim. MediaPortalia?

4. roit

roit Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    veikkaan, että softan vaihto saattaa auttaa asiaa, tosin tietokoneen pojat oli saanu tekstit toimimaan musitaakseni myös mc:ssä...

5. olav68

olav68 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei teitillä sattuisi olemaan linkkiä dvb-tekstityksestä? Hätäisellä vilakaisulla tietokone-lehden sivulta ei juttua löytynyt.

6. Issuj

Issuj Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minäkin olen hankkinut samanlaisen paketin kun tuolla ketjun alussa. Sain sellaisen hintaa 999 € HP:n 19" laajakuvanäytöllä.

Elikkäs mitäs nyt pitäs tai kannattas tehdä, kun asun pääkaupunkiseudulla "kerrostalobunkkerissa" ja meillä on kaapeli-TV. Siis hankinko sisäantennin vai kaapelikortin. Onko kokemuksia?

En ole siis mikään hirvee asiantuntija...

Sitten pitäisi vileä miettiä tilajärjestelyä, että saisi sen tietokoneen mahdollisimman lähelle telkkaria ja kotiteatteria, mutta se pitää varmaan ihan ite ratkaista

7. olav68

olav68 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ainakin minulle on kerrottu ettei Media Center tue dvb-c -kortteja. Kokeilin vahvistimella olevaa pöytäantennia mutta en saanut näkymään, paikka on kai sen verran korvessa. Mutta jos asuu pk-seudulla, pikkuantennikin varmaan käy. Ja kaupassa näkyi olevan taulumalli jonka voi ripustaa seinään ja laittaa sihen vaikka anopin kuvan ;) Hinta 40e tienoilla.

8. olav68

olav68 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  9. Cratan

Cratan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itelläni on HP:n paketti kone. Kyl on ihan hyvä mutta emo lähtee koht aika äkkiä lentoo.. Emot on huonoja tässä ja jne jne..
    Mutta ihan toimiva paketti kummiski.

10. mn76750

mn76750 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    olav68

itsellä myös hp:n mediacenter kone ja olen korvessa. Kannattaa kokeilla paremmalla antennilla että saatko näkymään / näkyykö normi dvb-t boksi omalla antennilla. Jos näin niin lähetä kone takuuhuoltoon.

Itsellä näin tein ja annettiin vastaus ettei koneessa tai kortissa mitään vikaa (vaan miehessä) mutta valituksen jälkeen vaihtoivat kortin ja uudella kortilla pelasi kanavat hyvin omalla antennilla! Hp:n huolto tosiaan vain on jossain maston juurella joten eivät näe kortin herkkyyttä!

Kaapeliboksinkin tuohon saa kylkeen toimimaan toki, ellet jo ole muualta ehtinyt lukemaan...

11. KustaaIII

KustaaIII Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on HP:n t3149-paketti.
    Emolta on lukittu prossun ja muistien säädöt, eli konetta ei biossista ainakaan pääse kellottamaan jos sitä joku haluais.

Prossun voi vaihtaa jos emo tukee ja HP:n sivuilta kannattaa katsoa löytyykö päivityksiä. Itse päivitin Biossin ennen prossun vaihtoa.

Jaa tämä sivu