1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hp pöytäkone ei mene päälle!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi maikuli 24.11.2008.

1. maikuli

maikuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä koitin jo, mutta ei käynnistyny :(

2.  
  3. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    sitten kyllä uskoisin powerissa olevan vikkaa.... ei ainakaan äkisti tuu mieleen missä muussa vois olla, ehkäpä powerista emoon menevän piuhan (se kaikkein isoin pino johtoja..) kiinnitys on löystynyt?

4. Jasoni

Jasoni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No voithan kokeilla vielä johtojen kiinnityksenkin. Siis muuta ei tapahdu, kuin takana oleva valo räpsyy? Ei piippausta ei mitään?

5. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    tähän kyllä loppuu minun osaaminen, kääntyisin kyllä tuohon powerin suuntaan sillä jos vika olisi esim prosessrosisa niin piippari kyllä huutaisi hoosiannaa koneen käynnistyessä, tuskin tuo mikään viruskaan on... oikeastaan taitaa ainoit vaihtoehdot olla joko a)poweri sökönä tai b) bios sökönä...

6. maikuli

maikuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Valo vain räpsyy. Ei mitään muuta. Ei edes piippaa.

Mä oon noita johtoja tarkistellu jo aikasemmin päivällä, kun kerran oli näytönohjain löystyny niin siitä ajattelin et jos joku olis nytkin vain ollu löysällä, mut ilmeisesti ei.

7. maikuli

maikuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

8. maikuli

maikuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos avusta kaikille!

Viitsiskö vielä joku neuvoa mua, että miten osaisin hankkia uuden virtalähteen? eli mistä tiedän et se sopii sitten emolevyyn varmasti?

Nyt tuossa on ATX-250-12Z. Eli sen nyt tiedän et pitäs olla tuo 250W, mutta mistä tiedän et olis sopiva tuon emolevyn kans??

Tää on niin vaikeeta! Mistä ihmeestä mä edes löydän tuon virtalähteen?

9. Jasoni

Jasoni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Virtalähteiden ja emolevyjen pinnit sun muut liittimet ovat standardoituja, joten mikä vaan virtalähde käy siihen. Tuossa on samanlainen virtalähde kuin sulla, eikä ole kalliskaan. http://www.power-on.com/atx12v250bt.html

Kannattavampaa on varmasti kuitenkin tilata se Suomesta niin et joudu odottelemaan niin paljon. Tuossa on yksi hyvä ja halpa virtalähde http://www.jimmspc-store.fi/tuote/0761345-04638-1?t=false

Voithan etsiä niitä vaikka mistä verkkokaupasta ympäri suomen. Googleen vaan hakusanaksi atx-virtalähde.

10. maikuli

maikuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    okei! Pitääpäs etsiä! Kiitos :)

11. verovanki

verovanki Regular member

Kiitokset:
    86
    Pisteet:
    38
    Onko sulla sattumoisin hp:n m7540.fi mallin kone?
    Lite onin virtalähde, jossa on ledivalo takana?

emona ms 7225

Kuulin ammattilaiselta sellaisen mielipiteen, että kyseisillä koneilla on paha tapa hajota heti takuuajan loppumisen jälkeen

Viimeksi muokattu: 02.02.2009
  12. EeroKakko

EeroKakko Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eiköhän vastaus ole jo löytynyt, tai ketjun aloittaja kyllästynyt. Edellinen viesti 25. marraskuuta 2008 @ 18:46 :)

Jaa tämä sivu