1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HP:n poltto-ohjelmisto

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Ghostdog 08.11.2001.

  1. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen kuullut että Nero päihittää Easy CD Creator:in, mutta entäs HP:n ohjelmisto, onko kenellekään kokemusta ?
     
  2.  
  3. sähkis

    sähkis Guest

    Hei! Minulla on vähänlaisesti kokemusta cd-r:n
    polttamisesta, etenkin Nerolla. Se tahtoo olla insinöörien ohjelma, jos aikoo saada virheettömän polttotuloksen.
    Jotkut kyllä sanovat sen olevan paras poltto-ohjelma mutta mielipiteitä on monta.
    HP:n ohjelmisto on jotenkin yksinkertaisempi käyttää mutta pitää olla tarkkana asetusten kanssa. Minä tuhosin tyhmyyttäni monta cd aihiota ennenkuin tajusin muuttaa luku/polttonopeutta. Minulla poltto onnistuu parhaiten 6x nopeudella. Aikaahan se vie mutta eikö kunnollinen lopputulos ole tärkein.

     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.11.2001
  4. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä vain, mutta ei ole kivaa jos ensin maksaa 800 mk 16x nopeudella kirjoittavasta asemasta joka sitten tekee huonoja tuloksia täydellä tai 12x nopeudella kun halvemmalla saa hitaamman aseman. Tiedän että saa parempia tuloksia jos ei käytä huippunopeutta. Itselläni ei ole cd-rw asemaa, siksi kysyinkin.
     
  5. multi

    multi Member

    Liittynyt:
    13.11.2001
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, kannattaa myös katsoa mitä aihioita käyttää. Mitä suurempaa kitjoitusnopeutta käytät, sitä tärkeämpää on pysyä luotettavissa brandeissa. Olen missannut polttoja, kun olen lisännyt vauhtia sellaisten aihioiden kanssa, jotka eivät pakkausmerkintöjenkään mukaan tue suurempia nopeuksia. Muuten , kannattaa tutustua CDRWin-ohjelmaan myös, on yksinkertaisempi kuin nuo muut, mutta luotettava.
     
  6. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä merkkisiä suosittelet ? Olen kuullut että tdk:n levyillä saa laatua.
     
  7. multi

    multi Member

    Liittynyt:
    13.11.2001
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Maxell ja TDK käynevät molemmat hyvin. Itse suosin Maxell CD-R80XL Pro:ta ( 700 Mb koko ), joka on "hopeapintainen" kirjoituspuoleleta ja tukee 12x polttonopeutta.
     

Jaa tämä sivu