1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HP ENVY 15-k072no

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Konkkuu 16.03.2015.

  1. Konkkuu

    Konkkuu Member

    Liittynyt:
    01.12.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

    Olis suunnitelmissa hankkia läppäri, jota käyttäisin opiskelussa, kuvanmuokkauksessa (LR6 ja PS) sekä kevyessä pelailussa (CS:GO, Cities: Skylines, ehkä GTA V). Pelien ei tarvitse pyöriä max grafiikoilla, sillä kunnon pelikone löytyy jo. Itse katselin HP:n ENVY 15-k072no 15,6" -kannettavaa, mutta koska en näistä niin paljoa tiedä, niin ajattelin kysyä täältä apua. Onko kenelläkään kokemusta kyseistä läppäristä tai ehdotuksia toisesta läppäristä tuohon 800€ hintaluokkaan?
     
  2.  
  3. Jazbu

    Jazbu Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2014
    Viestejä:
    195
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    38
    Itse harkinnu jos hakis tän gigantin tarjous koneen http://www.gigantti.fi/product/tiet...5/lenovo-ideapad-z50-70-15-6-kannettava-musta , henk koht ottasin mielummin lenovon kun HP:n, tossa ois i7 vs i5, Halvempi, terane kovo 8GB cachel. Näyttikselläkin tuple muistit.

    En oikeestaan nää yhtäkään syytä miksi ostaa toi HP ton lenovon yli,
    en sen enempää kyllä kannettavista tiiä mut mun mielestä asia on näin.
     
  4. Konkkuu

    Konkkuu Member

    Liittynyt:
    01.12.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos! Kävin tänään paikallisessa Gigantissa katselemassa tuota Lenovoa ja kyllähän se vieressä olevaan HP:n koneeseen verrattuna vaikutti paremmalta. Huomasin kyllä samalla, että 15.6" -läppärit ovat aivan liian isoja minun käyttötarkoitukseen. Näyttäisi siis siltä, että noin 13.3" on sopivin koko. Aloin googlailla 13" läppäreitä ja ensimmäisenä silmään osui Asuksen uusi ZenBook UX305, mutta vähä kyllä tuntuu siltä, että siinä ei oikein nuo tehot tahdo riittää. Noh, pitää jatkaa etsimistä.
     
  5. Jazbu

    Jazbu Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2014
    Viestejä:
    195
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    38
    Itelle taas tuntuu että ois oltava 17,3" =) suosittelen tutkailemaan tuota valikoimaa jonkin aikaa ennen kuin omasta mielestä kannattava tarjous pompsahtaa esille, esim juuri gigantti päivittelee noita tarjous tuotteita viikon välein.
     
  6. Konkkuu

    Konkkuu Member

    Liittynyt:
    01.12.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Jaa tämä sivu