1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

hotmail

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi miimoi 10.03.2015.

  1. miimoi

    miimoi Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2008
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    En tienny minne tämän laitoin joten kirjotin sen tänne...siirelkää jos oikeampi paikka löytyy.

    Monella muullakin oli vastaavia ongelmia hotmailin kanssa, mut en löytäny selkeitä ohjeita, että mitä pitää tehdä.
    No ongelma on seuraavanlainen. Saapuneet kansiossa on näkyvillä ~20 viestiä ja vanhempia en pääse lukemaan. Sivun alareunassa on merkinta "sivu 1" mutta sivua 2,3 jne ei oli näkyvissä. Siinä vieressä on teksti missä lukee "siirry" sitä kun painaa aukeaa kalenteri ja siitä päivämääriä ruukkaamalla ei tapahdu mitää vaikka kuinka yrittää.

    Eli halua selata vanhoja viestejä taaksepäin...miten se tehdään? tai miten muutan niin että viestejä on näkyvissä esim 100 tuon 20 sijaan? Jos haen aakkosellisesti esim A:n kohdalta näyttää vaan 20 ensimmäistä A:lla alkavaa viestiä.
    Menee järki. Eli miten selaan vanhoja viestejä?
     
  2.  
  3. 99eki

    99eki Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2012
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    38
    Minulla on Sivu 1/5 Siirry ja sitten nuolinäppäimet, joilla voi siirtyä eteenpäin. Jos sinulla on vain sivu 1, et voi siirtyä mihinkään. ;)
     
  4. miimoi

    miimoi Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2008
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Mutta kun lukemattomia viestejäkin on yli tuhat?? Millä tai mistä mä sit ne viestit löydän?
     
  5. miimoi

    miimoi Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2008
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Eikä löydy mitään nuolia tms
     
  6. 99eki

    99eki Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2012
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    38
    Hotmail on nykyään Outlook.com, tämä vaihto Outlookiin on aiheuttanut monille vaikeuksia.
    Hotmailia käytän harvoin, minulla se on vain kakkospostina, eikä minulla ole siellä kuin reilut 100 viestiä, mutta on se toiminut.

    Valitettavasti en osaa sanoa mikä vika sinulla on.

    Ota yhteys Microsoftin asiakastukeen.
     
    Viimeksi muokattu: 11.03.2015

Jaa tämä sivu