1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Hiirimatto optiselle hiirelle?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kriza 17.08.2014.

  1. kriza

    kriza Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2014
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    eli oon ostamassa ton gigabyten m6900 optisen pelihiiren, ja mietin et samalla vois ostaa jonkun hiirimaton sille (nykynen jostain cittarin alemyynneistä :D), kovinkaan isoa en tarvitse.
    Oon tota steelserieksen QcK miniä katellu, toimisko optinen hiiri sillä? Saa toki ehdottaa jotain muuta, mielellään mustaa.
     
  2.  
  3. Boss93

    Boss93 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2011
    Viestejä:
    972
    Kiitokset:
    33
    Pisteet:
    38
    QCK on oikein hyvä hiirimatto, joka sopii niin optisille, kuin laser hiirille.
     
  4. kriza

    kriza Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2014
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Nyt taas mietin et kannattaisko kuitenkin maksaa 20e lisää ja ostaa Corsairin m200 extended -hiirimatto... Siihen mahtuis myös näppäimistö ja näyttää siistille.
     
  5. Boss93

    Boss93 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2011
    Viestejä:
    972
    Kiitokset:
    33
    Pisteet:
    38
    Hmm. Eipä ole kyllä itselläni kokemusta tuosta Corsairin matosta, mutta en nyt äkkiseltään löytänyt siitä hirveitä puutteita, kun specsejä katselin. Tokihan tämä on suuresti makuasia, että minkälaisen maton haluaa ja voin sanoa, ettei tuo Corsu nyt ainakaan huonoin valinta ole =) Itselläni on tosiaan tuo Steelseriesin QCK, niin sen myötä osasin siitä mielipiteeni sanoa... Ehkä yhdessä asiassa tuo mm200 on kyllä parempi... nimittäin se on pinta-alaltaan suurempi, joten voit tehdä hiirellä laajempia liikkeitä "putoamatta" matolta ^^
     
  6. Fin_BoomHeadshot

    Fin_BoomHeadshot Regular member

    Liittynyt:
    26.01.2013
    Viestejä:
    608
    Kiitokset:
    22
    Pisteet:
    28
    Itsellä steelseriesin medium kokonen matto. Ostin ~10€ ja olen ollut tyytyväinen.
     
  7. Gereti

    Gereti Senior member

    Liittynyt:
    08.10.2011
    Viestejä:
    8,356
    Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    Itse käytän kyseisellä hiirellä qpad medium mattoa ja olen siihen tyytyväinen :)
     
  8. kriza

    kriza Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2014
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    jaahs, kiitos kaikille vastanneille.
    mietin ett saisin samast kaupasta josta oon sen m6900:n hakemassa sen Corsun maton hintaan 15e, tai sitten steelserieksen qck (mini) n. 10e eri kaupasta. Otan siis luultavasti ton corsun maton mukaan, niin ei tarvitse edestakas rampata. :)
     

Jaa tämä sivu