Hiiri + Hiirimatto

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Haklaa 01.02.2007.

1. arra

arra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi v**ttu apilas hanki elämä... joka topicissa sun pitää haastaa riitaa

2.  
  3. apilas

apilas Guest

Omat väitteesi perustit aivan varmasti siihen Mikrobitin vertailuun!

Ja minäkö haastan riitaa? Kurkistappas viimeiset 20 minun antamaani vastausta (siis muihinkin kuin vain dx10:iin) niin aina jartar tulee ja sanoo että minä olen väärässä. Jos minä sanon ensin että punainen niin hetken kuluttua tulee jartar ja sanoo että musta.

Ja seuraavassa topic:ssa kun minä sanon Habu niin jartar tulee ja haukkuu Habun ja sanoo Logitech!

Piruuttasi käyppäs läpi noita vanhoja juttuja niin jarjar tulee joka paikkaan aina minun perässä ja sanoo päinvastoin.

Ja montako kertaa olen haukkunut jartarin 9800pro:n tai AMD:n prossun? En kertaakaan. Päinvastoin olen saanut kuulla negatiivisia kommentteja monen tusinan verran mm. omasta Nexuksesta, GTO:sta ja E6400:sta! Ei se mitään, en minä yöuniani menetä, mutta mietis uudestaan kuka sitä riitaa haastaa!?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.02.2007
  4. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Minä pystyn perustelemaan mielipiteeni toisin kun sinä haastat tarkoituksella riitaa koko ajan. Kaivamalla vanhoja keskusteluita mukaan joka ikiseen topicciin kuten tähän hiiri keskusteluun vetäisit ihan lonkalta virtalähteet mukaan.
    Lisäksi jos joku sanoo sinulle että olet väärässä niin kannattaa miettiä että oletko sittenkään oikeassa.
    Kukaan ei ole nimittäin aina oikeassa!

Olet selkeästi kovin riidanhaastaja täällä foorumilla tänä vuonna!
    En ole niitä kenellekkään tyrkyttänytkään. Mutta jos mieltä lämmittää niin antaa tulla vaan!

Viimeksi muokattu: 02.02.2007
  5. apilas

apilas Guest

Ainoa mihkä otin vanhat sanomisesi mukaan olivat ne: langaton vs langallinen ja toinen topic on tämä virtalähde vertailu, johon äsken viittasin! Eli kaksi kertaa olen viitannut aikaisempiin sanomisiisi!

Ja mitä sitten? Onko se väärin, jos kysyn sinulta suoraan, että miksi ennen hiiren akku haittasi sinua, mutta ei enää?

Tai jos kysyn, miksi hiiren johto haittaa nyt sinua, vaikka se ei ennen haitannut?

Siis ovatko nuo riidanhaastamista? Minulta saat kuule kysyä mielipidettä asioihin, joita olen aikaisemmin täällä sanonut! Enkä varmasti siitä suutu. Ja miksi suuttuisin?

Ymmärrän oikein hyvin, että sellainen henkilö vimmastuu siitä, että aikaisemmin on väittänyt jotain muuta ja sitten on alkanut väittämään aivan päinvastoin. Kyllähän sellainen saa niskan punaiseksi, kun se tulee ilmi.

6. arra

arra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tarkoitin tuota riidan haastamistä tässä topicissa enkä joissan 200 muussa, apilas on hyvä ja lukee tän topicin läpi ja kattoo kuka täällä haastaa riitaa. Enemminkin sää oot se joka sanoo punanen ku jartar sanoo että musta. Taitaa olla sulla hankalaa

7. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Taas apilas haastaa riitaa vetämällä muista topiceissa olevia juttuja mukaan!!!

8. apilas

apilas Guest

Olen aina kaikki väitteeni/mielipiteeni perustellut ja tulen perustelemaan. Sekä sen minkä sanon nyt niin sanon myös ensi viikolla ja ensi kuussa. En vaihda mielipidettä niinkuin eräät. Ja jos joku huomaa, että olen vaihtanut mielipidettä, niin siitä saa tulla kertomman, en varmana siitä suutu.

Koskaan en ole käyttänyt ala-arvoisia ilmauksia kuten esim. braide voisi joskus siistiä suutaan.

Ja vielä onko se riidan haastamista, jos ensin jartar haukkuu Mikrobitin ja sen jälkeen kysyn häneltä, että miksi sitten aikaisemmin perustit väitteesi Mikrobittiin, jos niiden juttuihin ei voi kerran luottaa! Eli tuoko on riidan haastamista? Joopa joo...

9. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Itse asiassa et juurikaan koskaan osaa perustella mitään.
    Yleensä sinun perustelun tasoasi kuvastaa se että sanot ...mutta kun minä en tarvi muuta, tai minä olen sitä mieltä...
    Koska tämä oli lupaus niin kerro miten se 100 metrin jatkojohto tehdään hiirelle!
    Jos tämä ei ole riidan haastamista niin mikä sitten on. Tämänkin jutun jo selitin aikoja sitten mutta apilaksen mielestä en ole sanani mittainen mies kun mielipiteeni muuttui erilaiseksi kahdessa vuodessa :D

10. apilas

apilas Guest

Viimeksi katsomastani catalogista, niin siellä oli vain 2m usb jatkojohtoja. Eli 100m matkaan niitä menee 50kpl:tta. Yksinkertaisesti vaan yhdistät nuo 50kpl:tta usb johtoja! Se, että onko tuo sitten kaikkein järkevin vaihtoehto niin ei varmaankaan ole, mutta noin tehdään 100m jatkojohto hiirelle tai mille tahansa usb laitteelle!

Lopetetaan tämä nyt jo!

11. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Nyt sain elämäni makeimmat naurut. Harmi vaan kun usb-kantomatka on 5 metriä ja pidemmät vedot eivät toimi oikein.
    Tätä pystytään jonkin verran kiertämään erinäisillä kikkailuilla mutta 100 metriä on täyttä utopiaa...

12. apilas

apilas Guest

Siis minä nauroin jo kun tuota kirjoitin!

Kun sanon, että perustelen väitteeni niin sinulla ei ole mitään muuta kysyttävää kuin miten tehdään 100m jatkojohto hiirelle? Siis tuota asiaako sinä olet miettinyt nämä kaiket päivät, että miten tehdään jatkojohto hiirelle 100m matkalle?

Noh ihmisiä askarruttaa erilaiset asiat:
    Toiset kysyvät, miksei Mikrobitin juttuihin voi enää luottaa, kun pari viikkoa sitten niihin vielä pystyi.
    Toiset taas vaativat vastausta, että miten tehdään 100m jatkojohto hiirelle?

Noh meitä on joka lähtöön ...

13. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hienosti pojat pilasitte tämänkin topicin. Ensin lähdetään tyrkyttämään Habua, kun edellisissä viesteissä on annettu faktaa testitulosten muodossa laserhiirten ongelmista. Tämäkään ei vielä näemmän riittänyt, vaan nyt on käsitelty jo virtalähteet ja usb-jatkojohdotkin.

Lopettakaa nyt, en sano että "ajoissa", koska se on jo myöhäistä.

Ja mitä topiciin tulee, kannattaa lukea testitulokset täältä ja Deathadderin osalta täältä, ENNEN kuin lähtee esittämään omia/mikrobitin keksittyjä "faktoja".

14. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    No, tämä kiteyttääkin täysin sen mitä ajoin takaa hiirissä ja siinä miksi niihin laasereihin ei kannata sortua...
    Faktat on pelissä ja niihin on tyytyminen!

15. Kallutus

Kallutus Guest

ei jumala*ta :D

deahtradder suorastaan jyrää :D

16. Haklaa

Haklaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No niin, kaupasta taitaa lähteä kotiin tuo Razerin deathadder ja Ulti-mat original. Onko hyvä paketti? Toivottavasti porukat ei nyt ala tästäkin riiteleen...

17. apilas

apilas Guest

Riiteleen? No eipä tässä ole mitään syytä ruveta riitelemään. Hyviä vaihtoehtoja on paljon ja tuossa valitsemassasi Razerissa on kaikki mitä kunnon pelihiiressä tulee ollakin mm. suorituskykyä, tarkkuutta, johto jne. Eli kaikin puolin hyvä vaihtoehto.

18. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mattoa kannattaa luonnollisesti kokeilla, mikäli siihen vain mahdollisuus tarjoutuu. Itse olen ehkä pikkuhiljaa kallistumassa Ulti-matin Silver Editionin puolelle Originalin sijasta. Tämä ei ole aivan yhtä liukas, vaan liikkeitä pystyy kontrolloimaan helpommin.

Jos puolestaan pitää mahdollisimman kitkattomasta matosta, on Original paras valinta. Mutta kokeilemallahan oman mielipiteen voi parhaiten muodostaa. Kuten MouseScoresta selviää, myöskään MX518 ei ole huono valinta, mikäli se tuntuu kädessä paremmalta.

19. apilas

apilas Guest

Joo ja loppupeleissä vasta pelatessa sen tuntee onko hiiri oikeasti hyvä vai ei. Kaupassa voi toki "hipelöidä" hiirtä, mutta tosiaan se ero selviää sitten kotona kun omalla pöydällä rupeaa pelaamaan.

Valitettavaa onkin, ettei hiiriä saa kotiin testattavaksi. Kaupassahan on monesti mahdollisuus kokeilla hiirtä, ehkä jopa oikein pelissä, mutta harvemmin siellä sitä tuntumaa saa.

20. Kallutus

Kallutus Guest

itselläni on mx518 ja tuntuu "taivaalliselta" :D

21. Hellepaa

Hellepaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Jaa tämä sivu