Hiiri ei toimi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi st3f4 29.01.2006.

1. st3f4

st3f4 Guest

Ei voi olla totta, nyt on alkanut taas hiiri temppuilemaan. Pari päivää toimi ilman mitään ongelmia. Sitten kesken pelin ensimmäisen kerran pätkäs, jolloin sammutin pelin ja surffailin jonkun aikaa netissä ja sitten välillä taas pätkii... Ei voi olla totta!

2.  
  3. st3f4

st3f4 Guest

Vastatkaa prkl

4. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Ihmeellistä on!!

Emolevyä minä ainakin väittäisin syylliseksi,sillä juuri tuollaiset ongelmat ovat tyypillisiä emon ongelmia. Mikä emolevy sinulla on?

5. xXx

xXx Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    emossahan se vika on pakko olla, ja usb- portit voivat olla viallisia vaikka windows ilmoittaisi muuta. olet tapellut asian kanssa niin kauan että eikö olisi parempi formatoida kovalevy? ja asentaa käyttis uudelleen? se voisi jopa auttaa. vaihtoehdot kun käyvät hyvin vähiin. jos ja kun emossa on vika niin ei siihen välttämättä mikään päivitys auta.

6. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Anopin koneessa oli semmonen vika, ettei usb-tikuille tallentaminen onnistunut ollenkaan. No asensin muista syistä koko koneen uusiksi ja korjaantu sit sekin vika siinä samalla. Varmaan usb ajureiden päivitys auttaa asiaan.

edit: hae usb-ajurit emolevyn valmistajan sivuilta tai Mbnetistä.

Viimeksi muokattu: 14.02.2006
  7. creston

creston Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omassa koneessa pätki jokin aika sitten muistikortinlukija joka myöskin kulkee usbin kautta.. Siihen tepsi niinkin yksinkertainen juttu että kone kiinni, virtapiuha irti ja painallus käynnistysnamiskasta vielä lopuksi. Voiskohan tässä tepsiä sama jippo?

Viimeksi muokattu: 14.02.2006
  8. st3f4

st3f4 Guest

Oon noita usb ajureita hakenu ihan saatanasti. Oon myös kerran jo forkannu koko paskan eikä sekää auttanu.. Niin ja emolevy on asus a7n8x-x.

Koht heitän koko koneen parvekkeelta alas prkl.

9. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Oletko kokeillut(jos onnistuu) niin laittaa tuohon hiiren sellaista adapteria,joka vaihtaa USBin tuollaiseen ps/2 liittimeen meneväksi?Siis USB-ps2 adapteri? JOs nimittäin toimiii vanha hiiri ps2 portissa, niin tuohan voisi toimia...nopeuseron pitäisi olla pieni verrattuna USBiin!!

10. st3f4

st3f4 Guest

No arvaa olenko? :D Kahella eri adapterilla oon koittanu mutta ei tää hiiri vissii tue sitä tai jotain ku ei edes liiku mihkään... Kysy mieluummin että mitä mä EN ole koittanu :D Oikeesti ihmettelen ku en oo viel heittäny seinään tätä hiirtä...

Jaa tämä sivu