Liikeniskö apua myös tämän emännän läppärin kanssa. Olen ajanut uudelleen järjestämisen, levyn eheytyksen ja virus skannauksen. Niistä oli kyllä apua mutta olisi mukavaa jos joku tietävä viitsisi kertoa mitkä tuosta käynnistyksestä voi ottaa huoletta pois(itse kun olen edelleen auttamattoman 'tollo' tajuamaan niistä mitään edes kuuklettamalla). Ja tässä näitä: Alaunch igfxtray hkcmd igfxpers RTHDCPL ALCMTR AzMixerSel SynTPEnh IMJPMIG ImScInst TINTSETP/SYNC TINTSETP/IMEName Rundll32 QtZgAcer eRAgent ashDisp zlclient ctfmon Olen ottanut jo pois: Reader_sl msmsgs InterVideo WinCinema Manager OneNote 2007 -näyttöleikkeet ja Launcher Kiitos taas jo etukäteen.
Noista on paha sanoa aivan varmaksi mitään, kun eri ihmiset kaipaavat koneelleen eri toimintoja, ja koneiden softat ja sisuskalut vaihtelevat. Msconfig:lla melkein minkä tahansa sammutusta voi kuitenkin melko turvallisesti kokeilla ja palauttaa sen tarvittaessa. Alaunch - Acer Launch Tool. Ilmeisesti käynnistää Acerin omia juttuja, tuskin aivan pakollinen, mutten osaa sanoa, onko poistosta harmia. igfxtray - Shows a tray icon of your Intel graphics driver. Tuskin tarpeen, käsittääkseni poistaa vain ikonin alapalkista. hkcmd - Intel Hotkey. Pikanäppäimellä grafiikka-asetuksiin. Käsittääkseni turha. igfxpers - NVidia graphics cards additional configuration options TAI Common User Interface module for Intel graphics cards. Ei varmaan ole nVidiaa koneessasi? RTHDCPL - Realtek HD Audio Sound Effect Manager. Ilmeisesti turha, ellei kaipaa ko. toimintaa. ALCMTR - Realtek AC97 audio hardware monitoring service. Käsittääkseni turha. AzMixerSel - Azalia Mixer Selector from Realtek. Voi olla tarpeen äänien toimimiseksi. SynTPEnh - Synaptics touchpad tray icon. Eli hiiripadin tray-ikoni, en tiedä vaikuttaako poisto hiiripadin käyttöön. IMJPMIG - "Microsoft Input Method Editor. It is used to simplify the input of Asian characters in the Microsoft Office suite". Lienee turha, ellei vaimosi käytä aasialaisia merkkejä. ImScInst - Microsoft's Input Message Editor (IME) for translating Japanese/Chinese text within Internet Explorer. Kuten edellä. TINTSETP/SYNC - Microsoft Language Support (IME). Jostain syystä koneelle näitä vieraskielisiä toimintoja on asennettu. TINTSETP/IMEName Rundll32 - tarvitaan, kun joku DLL ajetaan ohjelmana. Voi olla tarpeellinen. QtZgAcer - Acer launch manager, used to launch the Acer Configuration tool. Kuulostaisi itselleni tarpeettomalta. eRAgent - eRecovery agent from Acer. En tiedä kaivataanko automaattisesti tapahtuvaa palautusta. ashDisp - Avast virusskanneri. zlclient - ZoneAlarm palomuuri. ctfmon - "Ctfmon.exe aktivoi Vaihtoehtoinen syöttötapa -toiminnon TIP (Text Input Processor) -käsittelyn ja Microsoft Officen kielipalkin. Ctfmon.exe-tiedoston poistaminen saattaa aiheuttaa ongelmia Office XP -sovelluksissa, joten sen poistamista ei suositella."