HIDAS Maxtor kovo

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Michver 23.07.2005.

1. Michver

Michver Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyl mä oon tota siliconia kattonu mut olin lukevinani et mun emossa ei noita oo. mut kaippa sit on ku tarjoo.
    tää on suoraan manuaalista "Serial ATA RAID" kohasta:

Onboard 2 channels of Serial ATA 150MB/s data transfer rate with RAID function (RAID 0/RAID 1) via ICH5R South Bridge [bold](IS7-G/IS7)[/bold]

Onboard 2 channels of Serial ATA 150MB/s data transfer rate with RAID function (RAID 0/RAID 1) via [bold]Silicon Image[/bold] PCI Chip [bold](IS7-G)[/bold]

Onboard 2 channels of Serial ATA 150MB/s data transfer rate via ICH5 South Bridge [bold](IS7-E/IS7-M/IS7-E2/IS7-V2)[/bold]

2.  
  3. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jännä juttu. Luulis toisaalta toimivan kun tuolla abitin sivulla nuo Siliconin ajurit on juuri IS7-V2-kohdassa. Toivotaan parasta.

4. Michver

Michver Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt on biossi ja piirisarjat ja kaikki päivitetty mut tota siliconia se ei suostu asentaan. ata ajuri on joku intelin ata storage controller. eiks toi siliconi oo vastaava? yritin päivittää ton storage controllerin ja tyrkytin siliconia kumpaakin versioo mut jotain se sano et ei vastaa laitteistoa tai jotain sinneppäin.

koitin siirtää monen gigan verran tavaraa nii aluks lähti ihan ok mut sit hyyty ja kone tiles. tilee melkein poikkeuksetta ku tekee jotain isompaa sille. esim skandiskin "full" skannaus.
    prossun lämmöt ~60 ja ton kovon ~55

5. admins

admins Guest

itsellä ei sata levyjä mutta muistan lukeneeni että joillakin emolevyillä vastaavia ongelmia joa koneessa sata ja ide levyjä.

6. Michver

Michver Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    täytyykin koittaa sit pelkällä satalla. ei siitä mitään iloo oo vaikka toimiski ku lisää tilaa tarttis kummiski.

7. Michver

Michver Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hain MaxBlastin windows version ja se sano et 138 gigan raja "not fully enabled". no mä otin sen sit käyttöön ja osion uusiks. Ei vaikutusta.
    Koitin asentaa xp:een satalle mut tiles kesken asennuksen. Alotin alusta ja yritin formatoida full asetuksella, mut tiles 11% rossan kohalla(hohhoijaa). Onks viä ehdotuksia?

8. Michver

Michver Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hei kkaveriiit

9. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Koitit pelkällä SATA:lla?

10. Michver

Michver Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  11. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Rikki näyttäis olevan, ellei joku keksi vielä jotain mullistavaa.

12. Michver

Michver Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näin taitaa olla.

minä kiitän

Jaa tämä sivu