Tämä on aika erikoinen veto: Toinen kausi on kaikessa lyhykäisyydessään jo myytävänä, vaikkei koko kautta ole vielä töllössä edes aloitettu esittämään. Myynnissä esim. Anttilassa, NetAnttilastakin tuon voi tilata --> http://www.netanttila.com/webapp/wc...d=19654&compartmentId=20174&categoryId=34668#
Amerikan serkun mukaan katsottuna taitaa alkaa taas 2/2/2009. Tv.com näyttää, että se olisi vielä season 3:n 14:sta jakso, mutta ainakin jakson 13 lopussa tuli, että end of part 3... ?? Tiedä sitten miten oikeasti menee nuo siisonit ja jaksot? Edit: Perskeles... Siellähän se lukikin, että season 3 ep. 14 on (Volume Four: Fugitives) Eli Ilmeisesti se on sitten jo nelos siisonia...
Tähän pitää nyt sanoa, että tuotantokausi eli season ja noi Heroessin volumet ei ole sama asia. Ton toisen tuotantokauden oli tarkotus jatkua tolla volume kolmosella, mutta siihen väliin iski käsikirjoittajien lakko, jonka takia vähän pidempi tauko, niin aloittivat uuden tuotantokauden sen jälkeen. Nyt sitten tämä kolmas tuotantokausi jatkuu volume 4 jaksoilla helmikuussa. Tai ainakin näin minä olen asian ymmätänyt siitä, mitä olen lukenut.
Joo, noi Heroesin "seasonit" ja "Volumet" menee hieman hassusti. Mutta joka tapauksessa loistava sarja.
On kyllä oikeesti sarjan laatu huonontunu. Ewka tuotantokausi oli hyvä, mutta seuraavat menivät jo vähän yli hilseen ja samalla siitä tuli 10 vuotiaiden ohjelma.
Tällä kyseisellä auringonpimennyksellä on suurempi rooli sarjassa kuin arvaattekaan... Kaudella 1, jaksossa Genesis, kyseinen auringonpimennys aktivoi useiden ihmisten kyvyt. Kaudella 3, jaksossa The Eclipse, Part 1, tapahtuvan auringonpimennyksen aikana sankareiden kyvyt lamaantuvat. Kyvyt palautuvat auringonpimennyksen loputtua.
Mitäs tää nyt oikein on kun jokapuolella mutistaan että huonoksi mennyt, huonoksi mennyt... mun mielestäni sarjassa ollaan kokoajan menossa hiljalleen eteenpäin juonessa. Ja nämä välivaiheet ovat mielestäni ihan mielenkiintoisia. Ei tarvitse sitten katsella jos ei kiinnosta edit: + grinxikin näyttää olevan oikeen ahkera sarjan mollaaja. jopa tältä viimeiseltä sivulta löytyneepi 3 kappeletta hänen kommenttejaan sarjan mahtavuudesta.
3 siisonin kattoneena täytyypi sanua että surkean ja omituisen tyhjäpäisen kakkos-siisonin jälkeen homma loksahti taas tyylillä raiteilleen ja sarjaan saatiin taas kunnon juoni. 4 siisoni on varma hitti