Valitettavasti täytyy todeta, että vähän tunnelma lässähtää toisen kauden alussa (3 jaksoa takana), katsotaan miten käy jatkossa..?
onko kenelläkään tietoa koska kolmas tuotanto kausi alkaa pyörimään jenkeissä,vai alkaako ollenkaan ? jotain puhetta olen kuullut että syksyllä 2008 ,mutta onko kenelläkään varmaa tietoa asiasta ?`jos on niin vois laittaa linkkiä missä kerrotaan siitä,jos löytyy
Jep, niinkuin monta kertaa on sanottu, niin käsikirjottajien lakon takia kyseiset hittisarjat on siirretty ja uudet jaksot palaavat todennäköisesti syyskuussa...
sarja jatkuu jenkeissä 16 syyskuuta > http://www.pogdesign.co.uk/cat/9-2008 huoh..viellä yli neljä kuukautta
mä oon kattonu tän sarjan ekan ja tokan kauden mutta pitemmän päälle se on tylsää kun joka ohjelmassa joku teurastetaan. mutta ostin heroesin ekan tuotanto kauden ja on sitä tullu katottua pari kertaa
Nyt on sitte 3. tuotantokausikin potkastu käyntiin ja ihan jännästi lähti käyntiin, ekan jakson oon nyt kattonu ja toinen on tulossa kerkee vielä tänään kattomaan senkin
Nyt on kolmannen kauden alustava, ensimmäinen ja toinen jakso nähty ja kuten odottaa osasi kyllä toimintaa ja juonenkäänteitä piisasi ihan mukavasti. Ei ainakaan huonontunu ole parin kauden jälkeen.
itte en uusia jaksoja ole vielä nähnyt, mutta toivottavasti joo ei käy tällästä lost tai vastaavaa juttua et taso laskee aivan alas parin kauden jälkeen.
Parin viimesimmän jakson perusteella voin sanoa että taso senku nousee. Mielipiteitä on toki monia ja kauden aikana voi tapahtua vaikka mitä..
Monta näitä tuontantokausia on?(tulossa) Ite vähä jäljessä, oon melkee kattonu jo ekan tuotantokauden
IMDb ja Wikipedia Vain kolme kautta on tiedossa. Tämä nyt (amerikassa) tuleva kolmas kausi on kai pilkottu kahteen osaan. Volume Three: Villains on ensimmäisten 11. jakson nimike. Volume Four: Fugitives on viimeisten 12. jakson nimike. EDIT: Tuo kauden pilkkominen on vähän outoa, koska: 1 kausi = Volume One: Genesis 2 kausi = Volume Two: Generations Eli vaikuttaa siltä, ettei kautta 4 tule enää =(
Toivottavasti tekevät kunnialla sarjan loppuun juonellisesti. Itseäni ei ainakaan haittaa, mikäli loppuu 3. kauteen, kunhan vain tekevät sarjan loppuun juonellisesti. Nykyään tuntuu, että kaikki "hitti"-sarjat venytetään venyttämällä rahankiilto silmissä. Hmm.. "Volume Two: Generations".. Toivottavasti eivät tee "Star Trekkejä" ja pistä pihalle uutta sarjaa Heroes: Generations.
Kyllä on kieltämättä yhtä mielenkiintonen kuin eka ja toka tuotantokausi ja uusia käänteitä sataa kokoajan sekä monta asiaa jää aina juuri selviämättä kun jakso loppuu joka tekee seuraavan jakson odottamisesta piinallista. Hyvin on pitänyt paketin kasassa tähän asti, mutta kun on tähänkin asti käänteitä ja uusia puolia niin en ihmettele etteikö tästäkin tulis "uutta" sarjaa, uusin näytteliöiden ja muutama vanha jotka ovat jääneet uskollisiksi sarjalle/ne jotka liittyvät pääasiassa joka asiaan jollain kierolla tavalla (ajassa siirtyjät, Peter ja Nakamura). //Shinry
1. tuotantokausi alkaa alusta nyt sunnuntaina Subilla. Sen jälkeen maaliskuussa uudet toisen tuotantokauden jaksot. Ollaan vähän jäljessä Amerikan jaksoista.