1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Headset

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi guest for computer 26.10.2014.

  1. guest for computer

    guest for computer Member

    Liittynyt:
    03.07.2014
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Millaista headsettiä suosittelette johonkin 0-70e hintaan? Tulossa pelikäyttöön, millään värillä jne. Ei ole niin merkitystä.
     
  2.  
  3. NVIDIAgtx

    NVIDIAgtx Member

    Liittynyt:
    06.04.2014
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Steelseries siberia v2 kaveri on ainakin kehunnut kovasti. näyttäisi hinta olevan noin 60€ Itselläni on halpa Alienware headset sitä älä edes harkitse.
     
  4. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Siberia v2 itsellä, voin suositella varauksetta. Semmonen huomio vaan, että sen pitää nimenomaan olla tuo 2 versio.
     
  5. guest for computer

    guest for computer Member

    Liittynyt:
    03.07.2014
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Noita siberia v2 on kans niin montaa erilaista, että mikä noista sitten kannattaa? Ja kuinka paljon huonompi siberia v2 on esim. Qh-90/85 verrattuna?
     
  6. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Nyt kysyt väärältä, tosi vaikee sanoo kun kuulokkeista en tiedä niin paljon.
    @Axu_ vissiin vois osaa sanoa paremmin ?
     
  7. guest for computer

    guest for computer Member

    Liittynyt:
    03.07.2014
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    saisiko lisää mielipiteitä? Ja noita siberian v2 löysin 49-140e eli miten nuo käytännössä eroo, että onko tuollaiset 50e v2 jo ihan hyvät?
     
  8. Niklas70

    Niklas70 Regular member

    Liittynyt:
    09.06.2013
    Viestejä:
    324
    Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    28
    Kaikki siberiat jotka ovat v2 on mun mielestä samoja. Kaupat myyvät vain eri hintoihin ja jotkut siberiat ovat esim. Fnaticin logolle varustettu ja ovat kalliimpia. Ostat siis esim. http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokoneet/Oheistuotteet/Aanentoisto/SteelSeries-Siberia-v2-CS-GO pitäisi olla täysin samat kuin mitkä muut tahansa siberia v2. Joku voi vielä varmistaa.

    Toinen asia jos vertaa esim QPAD-QH90 niin sanoisin, että jos on vähän enemmän laittaa kuulokkeisiin rahaa ostaisin nuo QPADit. Itsellä siis ennen oli normaalit siberia V2:t, mutta ne menivät rikki ja ostin sitte nämä QPAD-QH90 ja ovat kyllä paremmat äänenlaadultaan kun kuuntelee musiikkia ja pelailee. Mukavuus tasolla pidän samalla tasolla kun siberia v2, koska siberiat on todella mukavat myös. Jos siis ei haittaa että ovat vähän enemmän suljetut kun siberiat eli ei päästä ääntä kuulokkeitten ulkopuolella ja et itse ulkopuolistahälyä kuule paljoa niin suositettelen.

    Edit. Kysy vaan jos on jotain muuta kysyttävää QPAD tai siberoihi liittyen niin yritän vastaamaan jos jäi jotain vastaamatta.
     
  9. guest for computer

    guest for computer Member

    Liittynyt:
    03.07.2014
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    taidan nuo siberiat hommata ja katsoa sitten joskus parempia, jos sellaisille tarvetta on. Painaako nuo kuulokkeet korvia, kun meillä on jotkut vanhat kuulokkeet mitkä painavat korvia, että tulevat kipeeksi jos kauan käyttää.
     
  10. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    No mulla painaa vähän, mutta mulla taas on sen verta isot korvat ettei ihme. Vissiin muut ei oo hirveemmin valittanu (Mulla ei siis pysy tavalliset nappikuulokkeet korvissa, ei ota mihinkään kiinni ja putoovat omalla painollaan korvasta. Siis oikeesti). Todella hyvin siihen mitä aikasemmat kuulokkeet oli, kipua esiinty tunnin sisällä, näillä mä pystyn korvavammasena olemaan 4-5 tuntia ilman mitään ongelmia. Mulle se on paljon.
     
  11. guest for computer

    guest for computer Member

    Liittynyt:
    03.07.2014
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
  12. guest for computer

    guest for computer Member

    Liittynyt:
    03.07.2014
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Eikö kukaan tiedä? Vai ei viitsi vastata?
     
  13. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
  14. guest for computer

    guest for computer Member

    Liittynyt:
    03.07.2014
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Olisikohan nuo kuulokkeet kannattava ostos, kun olisin nyt tilausta tekemässä.
     

Jaa tämä sivu