1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

(HDMI) DVD-soitin USB-portilla...?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Robocop_ 28.01.2007.

  1. Robocop_

    Robocop_ Member

    Liittynyt:
    14.11.2006
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen seurannut keskusteluja Philipsin DVP5960 -soittimesta sekä LG:n DNX-190H -soittimesta joissa siis kummassakin on tuo USB-portti (ja HDMI). Tarkoitukseni olisi laittaa ulkoinen USB-kovo kiinni soittimeen ja kuunnella musiikkia ja katsoa leffoja sen kautta. Noista kahdesta ilmeisesti Philips olisi suositeltavampi ainakin noiden keskustelujen perusteella??..vai? Onko muita tuon hintaluokan ~100e-130e soittimia joissa olisi tuo USB ulkoisia juttuja varten. Minusta tuo lisäportti on soittimessa sellainen isoplussa -juttu, mutta monessakaan soittimessa ei semmoista näytä olevan. Miksihän? Kiitos.
     
  2.  
  3. Morjens

    Morjens Member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse juuri tänään ostin LG:n.
    Hyvin toimii, toistaiseksi. Philipsissä taitaa olla se hitaampi USB. Tuossa LG:ssä nopeampi.

    ps. Espoon Tekniset Rajala:sta voit vielä saada. Vapaasti voi etsiä muualtakin mutta minä en löytänyt.
     
  4. Robocop_

    Robocop_ Member

    Liittynyt:
    14.11.2006
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onkos siinä LG:ssä mimmoset liitännät, löytyykö ihan perus scarttikin, oon nimittäin katellu eri paikoista noita tietoja niin jossain ei lue scarttia ollenkaa ja jossain vaan komponentti yms.? Ootko oikeen ulkosen kovon kautta divx leffoja kattonu sillä? Hyvinkö pyörii ja tekstitkin näkyy? Saako niitten kokoa muuten muuttaa? Tuolla Pixmaniassa ois 103€...tekis kyllä vähän ton nopeemman USB:n takia mieli tuota älgeetä...hmmm...mitähän eroa siihen DNX-191H verrattuna on tuolla DNX-190....?
     
    Viimeksi muokattu: 04.02.2007
  5. Morjens

    Morjens Member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietty Scartti löytyy. En ole DivX:ä katsonut mutta kun suurin kirjaimin sen luvataan onnistuvan ja manuaalissakin opastetaan niin luulisi toimivan.
     
  6. Robocop_

    Robocop_ Member

    Liittynyt:
    14.11.2006
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin joo kiitos vaan. Eiköhän se tilattua sitten tule tuo LG. Ja kukas kieltää palautamasta sitä jos ei DivX toimikkaan...
     
  7. peluso1

    peluso1 Member

    Liittynyt:
    20.09.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsekin pähkäilin noiden kahden välillä. Valitsin tuon LG:n soittimen. Siinä on nopeampi tosiaan USB, joten kuvan ei pitäisi nykiä ja muutenkaan ainakaan sen USB osalta olla herkkä vaikeuksille.

    Sain juuri koneen postista ja hienosti pelaa.

    Hinta muuten laskenut, nyt Pixmaniassa 80 EUR.


    DNX-191H <- tuossa on muistikortin lukija, mutta ei USB:tä
     

Jaa tämä sivu