1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hauppauge WinTV-HVR-1100 DVB-T PC-kortti

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi IlmoPJ 11.01.2007.

  1. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Minulla on Hauppauge WinTV-HVR-1100 DVB-T. Oisko kellään tietoa, miten saisin YLE:n dynaamisen tekstityksen näkymään. Mulla on Hauppaugen viimeinen päivitys Saksan Hauppaugen sivulta imuroitu, päivitys on viime syksyltä.
     
  2.  
  3. Kale66

    Kale66 Member

    Liittynyt:
    12.01.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pohjoismaiselta sivulta hauppauge.se saa beta versiota 3.1a jonka kauppiaat väittävät toimivan Yle tekstien kanssa. En ole saanut vielä toimimaan. DVBViewer Prolla toimii ok. UK palvelimesta saa jo kuulemma 3.3b versiota, sitä en ole vielä kokeillut.
     
  4. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    UK-pavelimelta olen jo ladannut sitä monta tuntia. pavelin on vähän tukossa, koska päivitys tuli eilen.
    Voisitko antaa ohjetta, miten sait DVBViewerin toimimaan, itse yritin, mutta en onnistunut.
     
  5. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Oletko ostanut tuon DVBViewer Pro:n?
     
  6. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Paraikaa etsin netistä, mistä sen löytäisi, jotta voisi ostaa.
     
  7. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Hain ja asensin Hauppauge.uk sivulta seuraavan ohjaimen.

    Name: cd-digital-33b.zip
    Version: 3.3B
    Size: 42MB
    Updated: 10 Jan, 2007

    Eipä YLEN dymaaninen tekstitys näy vieläkään. Mikä tässä voisi olla vikana vai voisiko todella olla, että noikaan uusi päivitys tue ko. tekstitystä.
     
  8. Kale66

    Kale66 Member

    Liittynyt:
    12.01.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hankin HVR-1300 kortin koska halusin laitetason mpeg muunnoksen tähän vanhaan 1,3 GHz koneeseeni. Haluan myös nauhoittaa vanhoja videoita DVD:lle, joten WINTV2000 oli suosikkini, koska sillä on helppoa nauhoitus videoilta. Mutta kun en saanut Ylen tekstityksiä toimimaan, niin ostin netin kautta 15€ maksavan DVBviewerPron.
    Mutta nyt toimii Yle tekstitys kummassakin kun löysin oikeat vivut:
    WINTV2000 softa 3.3b: menu-configure-preferences-closed captioning on
    DVBViewerPro: asetukset-tekstitys-DVB Finnish
    MUTTA kummassakaan en saa Yle tekstejä kovalevynauhoitukseen, lieneekö se edes mahdollista, tietääkö joku?
     
  9. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Korttim lähti yoimimaan loistavasti, kun älysin panna close captionin päälle. Tosin kuluttaa koneen resursseja. Mutta kuitenkin YLEN tekstitnäkyvät.
     
  10. mali99

    mali99 Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2006
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin DVBViewerissä on mahdollista, tallennus täytyy mennä .ts muotoon ja muistaakseni tekstit täytyy laittaa toistettaessa päälle.

    Itse katson tallennukset VLC:llä ja se näyttää mielestäni YLE:n tekstit paremmin ajallaan kuin DVBV.
     

Jaa tämä sivu