1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Handan-boksiin tallennettujen maksu-tv-ohjelmien katsominen ilman ohjelmakorttia??

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Ella08 12.01.2008.

  1. Ella08

    Ella08 Member

    Liittynyt:
    12.01.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin juuri kaapeliverkon digiboksin ja nyt näyttää näkyvän ilmaiseksi kaikki maksu-tv-kanavat, en tiedä miten kauan (olen kuullut huhuja että pari päivää, mutta myyjä ei puhunut tästä mitään!). Kysymys: Jos tallennan maksullisten kanavien ohjelmia digiboksille, voinko katsoa ohjelmia sen jälkeen kuin tämä yllättävä ilmaiskatsomisen kausi päättyy?? Vai onko ohjelmissa jokin salaus?? Olen ohjelmoinut leffoja tallentumaan, mutta meneekö tässä sormi suuhun sitten kun niitä haluaisi katsoa...
     
  2.  
  3. Makko

    Makko Member

    Liittynyt:
    20.08.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Todennäköisesti voit katsoa niitä "salattuja" ohjelmia jälkeenpäin. Ainakin omassa Nokian tallentavassa voi. Olen nauhotellut kovolle leffoja "salatuilta" kanavilta sillon kun on ollut cable open kampanja ja katsonut jälkikäteen. Eihän ne sitäpaitsi ole nyt edes salattuja jos niitä kerran voit katsoa ilman korttia.
     

Jaa tämä sivu