1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hamachi

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi stargiver 06.01.2008.

  1. jawa75

    jawa75 Regular member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    728
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, se hamachi tippuu vaan sen premium-ajan jälkeen basic-versioksi. Flatout 2:een voi luoda nettiservun, rajoittaa autoja, tms. niin kaverit löytää serverin helpommin. Flatout 1:n saa toimimaan flatoutnetpro nimisellä ohjelmalla (huom. portti pitää forwartoida modeemista), ei tartte hamachia siihen. Kaverin kanssa saatiin yllättäen world in conflict toimiin hamachin kautta, kaverilla on modeemista vaan tarvittava portti (pelin) forwartoitu, muuta ei tehty.
     
  2.  
  3. Bagoonga

    Bagoonga Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    234
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mekin ollaan kaverin kans saatu jokainen peli, jossa onnistuu IP:llä yhdistäminen, toimimaan hamachin kautta. Ongelmana on ollu saada toimimaan niin että kaveri näkee suoraan pelin, kun etsii LAN:ista.
     
  4. jawa75

    jawa75 Regular member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    728
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama mulla, kaikki pelit toimii suoralla ip-loggauksella mutta tuo wicin peli näky lan-lobbyssä mulle, tosin kun eilen kokeiltiin niin päin että mää tein samat säädöt modeemiin niin yllätys yllätys mun peliä ei näkyny kaverilla, pääsi kyllä ip:llä mutta ei lobbystä. Ainut ero on se että kaverilla on hamachi päivittyny uusimpaan versioon ja mulla on 1.0.2.3. testaukset jatkuu.
     
  5. stargiver

    stargiver Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2007
    Viestejä:
    643
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siis tottakai pitää olla sama versio. Ja kannattaa käyttää sitä 1.0.1.5 tai jtp
     
  6. stargiver

    stargiver Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2007
    Viestejä:
    643
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sori tuplista modet mut laitan tähän lisää jotta ihmiset näkee:
    Tuossa on sivu jossa kaikki hamachi ongelmat pitäisi selvitä
     
  7. Bagoonga

    Bagoonga Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    234
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja kyllähän ne selvis ku tuolta luki ohjeit. :) Kokeiltii kaverin kans muutamia pelejä ja hyvin toimi kaikki mitä kerettii kokeilla.
     
  8. stargiver

    stargiver Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2007
    Viestejä:
    643
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No se on hyvä et lähti toimii. Ainoo mitä ei oo saatu kavereiden kaa toimii on WC 3, mutta siihen saa niin monia ohjelmia että pitäis senki selvitä
     

Jaa tämä sivu