1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Halvin tallentava digiboxi?

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi tonttila 07.04.2009.

  1. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muuton myötä jäi edellinen, kaapelimallinen, tarpeettomaksi ja vaimo välttämättä haluaa nauhoitella jotain ja siihen riittäisi kaikkein halvin malli kun ohjelmaa nauhoitetaan nukkumaanmenon jälkeen joten 1 viritin piisaa ja kiintolevyn koolla ei ole merkitystä kun ne CSI:t sun muut voi poistaa katsomisen jälkeen.
     
  2.  
  3. laqqi

    laqqi Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2007
    Viestejä:
    115
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Gigantinja Markantalon nettikaupoissa on tarjouksessa Visionin tallentava boxi 80 GB kovalevyllä 49 €, varmaan halvin mitä tällä hetkellä on myynnissä!
     
  4. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Melkoisen uskomaton hinta. Laitanpa tilaukseen. Kiitokset.
     
  5. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Gigantissa myös on Vision tallentava boxi 160 GB levyllä 99€
     
  6. timo_jr

    timo_jr Member

    Liittynyt:
    11.04.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kumpi näistä kannattaisi tilata? Eli:
    - 2000-sarjalaisia on hakuttu hirveästi. Onko tuo VDC2222 yhtään parempi kuin edelliset mallit?

    - Onko tuo 4000-sarja yhtään luotettava. En löytänyt siitä arvioita.
     
  7. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eiköhän noista googlettamalla löydy jos jotain mutta hintaluokan ollessa tuo, en itse odottaisi laitteelta mitään muuta kuin että se on ehjä. Ei tuolla rahalla voi kummoisia ominaisuuksia odottaa jos markkinoilla on 4-5 sadan boxeja niin kyllä jostain muustakin on karsittu kuin kovon koosta. Itse pärjään halvimmalla kun nauhoitan ohjelmia silloin kun nukun tai en ole paikalla. tai vaimo oikeastaan. Ei tv:stä minun mielestäni tule niin paljon kiinnostavaa materiaalia että tarvitsen tripla virittimellä varustetun mallin jotta voin nauhoittaa kuutta ohjelmaa ja katsoa seitsemättä. Minulle tallentavaboxi = vhs nauhuri. Kaikki eivät tosin tyydy vähimpään.
     
  8. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä kelpaakaan vision mulle, se on kaapelimalli. Antennimallia vailla olin/olen..
     
  9. timo_jr

    timo_jr Member

    Liittynyt:
    11.04.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jepulis, kiitos vastauksestasi.

    Juuri tuohon käyttöön itsekin itsekin olen laitetta ostamassa. Tuli vain mieleen, että kaikista halvimmassa on vain yksi viritin: niin että onkohan se ihan saamarin raivostuttavaa, kun ei voi tallentaa kuin katsomaansa kanavaa. No, kaipa se selviää vain testaamalla ;)

    Googlailin malleista jo aiemmin kehuja. Ja erityisesti haukkuja. Tosin monet kommentit ovat todella vanhoja, joten laitteisiin on tullut muutamia firmwareja viime parin vuoden aikana.

    Eli jos jollakin on vielä tuoreita kokemuksia noista malleista (erityisesti siitä, onko tuo satasen boksi merkittävästi vakaampi kuin viidenkympin boksi), niin vastaukset ovat enemmän kuin tervetulleita!
     
  10. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aiemmassa boxissa, olisko ollut division 2222 tai joku sellainen, niin siinä oli 1 viritin ja kun sillä nauhoitti, pystyi katsomaan saman kanavanipun ohjelmia kuin mistä nauhoitti. Nippujen sisällöt löydät täältä. Muistaisin kyllä että kuva ajoittain nyki sun muuta silloin mutta halvalla ei saa hyvää. Eroja boxeissa on mutta pääsääntö lienee tuo 1 viritin=1 ohjelma.
     
  11. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se olikin tämä laite, eli vision vdc2220. Eivätkö vision ja division ole sama laite, eri kuoret? Enpä usko että malli 2222 voi olla suuresti erilainen kuin 2220 mutta lue linkin kautta mitä ihmiset ovat kirjoittaneet aiemmasta. Olen jokseenkin samoilla linjoilla, kone ei tosin ole hajonnut kertaakaan. Hinta/laatu suhde on mielestäni aivan loistava. Ja kiintolevyn koolle en laittaisi suurta painoa tässä käyttötarkoitukssessa. Halvemmman ottaisin itse mut se on kaapelimalli.
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2009
  12. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Samoja vehkeitä ovat Vision ja Division.

    Antenniverkkoon.

    Vision DVB-T VDT 2022 80GB 79€
    Vision DVB-T VDT 4060 160GB 99€
    Vision DVB-T VDT 4070 160GB 99E

    Taitaa olla halvimmt noi Gigantin boxit mitä tällä hetkellä myynnistä löytyy.

    http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26404
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2009

Jaa tämä sivu