1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Halvin Nettipelikauppa?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Morris22 07.07.2010.

  1. Figma

    Figma Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2009
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei tarvitse huolehtia pal ongelmista :)..
    blockbusterista en mitään osaa sanoa kun en ole tilannut joten suosittelen kaikkia muita tässä ketjussa mainittuja kauppoja.
    niin teet accountin sinne, pistät yheystietosi, tilaat ja yleensä briteistä tulee 2-8pv sisällä se peli sitten postilaatikkoon
     
  2.  
  3. Morris22

    Morris22 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2009
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selvä =)

    Mitä jos tapahtuis että annan rahat ja peliä ei koskaan tuu? :p
     
  4. Figma

    Figma Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2009
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    rahat siirtyy vasta sun tililtä kun peli on lähetetty.
    ainoo mitä voi käydä on et jonkun maan posti hävittää sen ja aika harvinaista se on, mutta jos niin käy niin sähköpostia vaan sinne niin eiköhän asiat hoidu.
     
  5. TommiR

    TommiR Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulle on TheHut:sta tilatessa kerran käynyt noin. Ilmeisesti Suomen posti pelin oli hukannut. Laitoin s-postia huttiin kahden viikon odottelun jälkeen, piti odottaa vielä toiset saman verran ja sitten uudestaan reklamaatiota s-postilla. Muistaakseni kolmen päivän kuluttua tuosta jälkimmäisestä postistani oli peli kotona (lähettivät siis uuden pelin). Itse en kyllä enää Suomesta juurikaan pelejä ostele, on ne täällä niin älyttömän kalliita.
     
    Viimeksi muokattu: 11.07.2010
  6. Joensuu

    Joensuu Active member

    Liittynyt:
    08.05.2007
    Viestejä:
    2,545
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Halpa liike on suhteellinen käsite, markkinavoimat kamppanjat tarjoukset ja kova kilpailu määrää aika pitkälti minkä tuotteen onnistuu saamaan "halvemmalla" mistäkin liikkeestä joten hintojen vertailua kyllä riittää.
     
  7. Morris22

    Morris22 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2009
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selvä,mutta tietääkö joku jos toi BlockBusters on luotettava?

    Meinasin huomenna aamulla tilata Army of Twp 40th day Blockbustersistasiellä se maksaa £15

    Ja Uncharted 2 meinaan tilata Zavvista

    Vastauksia Nopeasti! Kiitos!
     
  8. apek

    apek Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2007
    Viestejä:
    567
    Kiitokset:
    46
    Pisteet:
    38
    Viimeksi muokattu: 12.07.2010
  9. Morris22

    Morris22 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2009
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    selvä, onko jollakin kokemuksia Blockbusterista tai onko joku ostanut sieltä mitään?
     
  10. Ramin1

    Ramin1 Member

    Liittynyt:
    01.07.2009
    Viestejä:
    86
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse tilailen pelejä JA muitakin laitteita "archos 5 internet tablet 500 gb viimeks just 3 päivää sitten" :D www.magnet-e.fi sivulta! laitteet, pelit tai mitä nyt muutakaan löytyy niin puolet jos ei enemmänkin halvemmalla kun mistään muualta mistä ite olen löytänyt! esim ps3 250 gb + 1 peli 319 € kun itse ostin gamestopista ps3 120 gb + 1 peli 329€ tai god of war 3 40 € magnetista (UUTENA!!!! avaamattomana vielä muovisuojassa) kun gamestopista käytetty on 59 € ja uutena 69 ja lisää esimerkkejä tuon archos 5 internet tablet 500 gb:n ostin 402 € kun verkkokaupassa toi tais olla 469 € et hinta eroja kyll on!!!
     

Jaa tämä sivu