1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Halvin Nettikauppa?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Morris22 09.07.2010.

  1. Morris22

    Morris22 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2009
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve,joten olen nyt ostamassa kahta uutta peliä. ''Army of Two 40th day'' ja ''GTA IV''

    Nyt on vaan se ongelma että missä on halvinta?Mistä kannattaa ostaa?

    Ja kannattaako mielummin ostaa uusi peli vai käytetty?

    Kiitos etukäteen!
     
  2.  
  3. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Riippuu ihan hinnasta. Kuitenkin aiot peliä pelata, joten silloin voisi käytettyä harkita. Halvimmallahan noita pelejä löytyy yleensä brittilästä tai sitten Suomesta Ahvenanmaan verkkokaupoista.

    Brittilän verkkokauppoja jotka toimittavat Suomeen:
    www.mymemory.co.uk (LAST20 -koodilla saa 20% pois hinnasta, loppuu tänään yöllä) (ei toimituskuluja)
    www.sendit.com
    www.zavvi.com
    www.thehut.com (£0.99 per tuote)
    www.play.com (ei toimituskuluja)
    www.amazon.co.uk (jopa £7 toimituskulut per peli, vaihtelee pelikohtaisesti, lisäävät myös tuplaverot tuotteisiin jos tilaat amazonilta)

    Ahvenanmaan verkkokauppoja:
    www.verkkokauppa.com (tarkista että lukee, että peli tulee ahvenanmaalta)
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2010
  4. Morris22

    Morris22 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2009
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Uusi peli on kyseessä. MyMemory ja TheHut eivät ainakaan myy käytettyjä pelejä. Eikä tuo ole alennettu hinta, alennettu hinta on £14.36, eli 17.18 euroa. MyMemoryllä ei ole postikuluja, joten tuo on sitten myös lopullinen hinta minkä maksat siitä pelistä.
     
  6. Morris22

    Morris22 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2009
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oho!Sittehän se on halpa,mutta onko toi mymemory luotettava?ja onko toi tilaus hankala?katos ku toi han on englantilainen sivu,ja itse olen ala-ikänen,joten en voi itse tilata.Vanhemmat eivät osaa melkein lainkaan englantia,joten onko se onko siina iso ongelma?

    Kuinka kauan kestää että peli saapuu?Ja minne se saapuu?Lähimpään tulliin,vai kotiovelle?

    Pitääkö minun myös tehdä account jotta voin tilata?

    Kiitos paljon xbkrypt0n!
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2010
  7. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    On, olen tilannut sieltä aika paljon tavaraa peleistä muistikampoihin ja aina on tullut perille.
    Englantia pitää luonnollisesti osata ja luottokortti pitää olla. Kun täytät 16 niin kinua vanhemmiltasi sellainen, vaikka synttärilahjaksi.
    Peli saapuu ihan postilaatikkoon. EU-alueelta tilattaessa verot maksetaan siihen maahan mistä tilataan eikä tulleja peritä.
    Kyllä sinne sellainen täytyy muistaakseni luoda, tai ainakin kannattaa että voit seurata tilauksen etenemistä.

    EDIT: Pahoittelen että vastauksessa kesti, kävin katsomassa "Predators" -leffan kun tuo Helpson lähetteli mukavasti noita elokuvalippuja. Olisi pitänyt mennä katsomaan Shrek 3, sen verran huono oli elokuva ja popcornitkin menivät pilalle kun maustepurkin kansi petti. :)
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2010
  8. Morris22

    Morris22 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2009
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    OK,tuhannet kiitokset =) Harmi että elokuva oli huono ja popcornit meni pilalle xD =(

    Meillä oli tänään vieraita ruotsista,joten vanhemmilla ei ollut aikaa tilata pelin mymemorista,ja ne ei edes luottanu tohon sivuun,joten ei tullut tilattua vaikka oli -20% =(

    Mutta nyt kun katoin amazonesta niin siellä oli nyt äsken tosi halpaa.
    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B002RL88CC/mffindgame-21

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002MUCEFU/ref=ord_cart_shr?ie=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003M0PCQC/ref=olp_product_details?ie=UTF8&me=&seller=

    Noi kolme peliä on yhteensä 42.89£ eli 51.30€
    Ja siinä luki että Free Delivery,joten pitääkö mun vaan maksaa 51.30 € noista 3 pelistä?


    Kiitoksia paljon!!
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2010
  9. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Amazonilla on tuo Free Delivery vain UK:hon, eli Isoon Britanniaan. Tuolta tilaaminen on erittäin hankalaa, mutta joskus voi tehdä löytöjä. Amazonissa pitäisi avata tuolta "New" -lista ja sieltä katsoa verkkokauppa joka ilmoittaa "International Delivery" ja kaikkiin tuotteisiin lisätään postit jotka voivat olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Esim. jossain verkkokaapelissa olisi ollut amazonista 149 euron postikulut jostain firmasta tilattuna. Amazon myy itse tavaraa ja toimii välikätenä ulkomaalaisille firmoille.

    Suosittelen ostamaan pelit ihan Suomesta vaikka huuto.netistä käytettynä.
     
  10. Morris22

    Morris22 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2009
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    käytettyinä?Miks ku saa uusia samalla hinnalla...Ja käytetyissä voi olla vikaa...

    Mä en tajua kunika toi amazon.uk on niin hankala?
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2010
  11. ninjuzu

    ninjuzu Member

    Liittynyt:
    06.06.2010
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä jos ostan ton bad company 2 tuolta Mymemory.co.uk nii onko se eri versio ku suomessa?? Elikkä pääsenkö iha normi servuille pelaa jos ostan tuolta. esim jos kaveri on ostanu suomesta ja mä tuolta nii voinko pelaa sen kaa?

    Kyse on siis Tietokone versiosta ei Xbox 360

    Tyhmä kysymys mut on pakko varmistaa
     
    Viimeksi muokattu: 10.07.2010
  12. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Ei. Kotelo on korkeintaan eri. Joissain lastenpeleissä tai urheilupeleissä saattaa olla eroja, esim. valikot ovat vain englanniksi kun Suomesta ostetussa pelissä ne ovat mm. suomeksi, mutta tämäkään ei vaikuta siihen mille servuille tai ketä vastaan pääset pelaamaan (maakohtainen/maanosakohtainen erottelu hoidetaan sen perusteella missä päin maailmaa peliä pelaat).
     
  13. Morris22

    Morris22 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2009
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietääkö joku jos http://www.blockbuster.co.uk on luotettava, ja onko jollakin kokemuksia siitä kaupasta. Onko joku ostanut sieltä mitään?

    Meinasin ostaa sielta Army of Two the 40th Day pelin.
     
    Viimeksi muokattu: 14.07.2010

Jaa tämä sivu