1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

halvat lattiakaiuttimet

Viestiketju Mediasoittimet -osiossa. Ketjun avasi coldchef 13.04.2010.

  1. coldchef

    coldchef Member

    Liittynyt:
    15.03.2010
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oisko mitään suosituksia? Katellut Pioneer S-H240-W

    http://www.pioneer.co.uk/images/products/speakers/pioneer/sh240w_large.jpg

    Noi on verkkokauppa.comissa jotain 180euroa, se on aika maksimi, eli tosi perus halvat ois kyseessä , kunhan vain paremmat kuin telkkarin :). En itsenäisesti mitään musiikkia niilä kuuntele, elokuvia / pelejä enemmänkin. Joten oisko noi hyvät? Ton näkösiä ainakin etsin. ("ohuita") kun ei paljon tilaa millekkään isoille. mutta lattia kaiuttimet pitää olla, koska ne on hienot :D. en tiedä oikeen pitäskö noissa olla joku vahvistin myös?

    Niin ja miten, joku basso myös? vai riittääkö tuo ihan mulle tollanen kun niissä on jo?

    Entä miten ois http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=49965 ?
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2010
  2.  
  3. Jussi1981

    Jussi1981 Member

    Liittynyt:
    11.03.2005
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laatu on aika heilahtelevaa hintahaarukassasi, tosin huomioiden käyttötarpeesi niin valinnanvaraa riittää. :)

    Suosittelisin menemään johonkin, missä voit itse kuunnella kaiuttimia. Tällöin saat parhaan vastineen sille mitä olet haluamassa. Aloita vaikka jostain kodinkoneketjusta, jossa löytyy jo hintahaarukkaan sopivia kaiuttimia.

    Itse erehdyin noin 10v sitten menemään Hifi-alan liikkeeseen ostaakseni sellaiset n.300€ kaiuttimet. Siinä sitä pyöritettiin mulle erilaista musiikkia erilaisista kaiuttimista. Tällöin huomasin kaiuttimien eron ja muistaakseni kävelin ulos noin 1500€/pari kaiuttimien kanssa. Mut oli soundi vähän toista himassa, kun oli hifiliikkeen jollain huippu vahvistimella ja huippu soittimella "tykitetty" :) Ei mun vanha vahvistin ja cd-soitin pystynytkään ihan samaan kotona? =)
    No tästä alkoi itselläni jonkin sortin "Hifi"-harrastus, joka vei koko käden...
    Nyt onkin palanut rahaa ainakin yhden uuden auton verran. =)

    Täälä foorumilla kaiuttimien vertailu tai kuulostelu on turhaa, näet jokainen tykkää niiistä, mitkä on itsellä himassa. =) Ja kaikilla on se "oma" maku.

    tai sit kehuu vaan myydäkseen omat kaiuttimet juuri sinulle. :)
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2010
  4. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,548
    Kiitokset:
    235
    Pisteet:
    93
  5. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Komppaan Veskua, mutta tiedä sitten onko niin silmälle mieluisat ja tuohon tarkoitukseen sopivat :)

    Suosittaisin marssimaan hifiliikeeseen kysymään käytettyjä ja kuuntelemaan samalla miltä ne kuulostavat. Ja tietenkin tarvitset sen vahvistimen.
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2010
  6. Jussi1981

    Jussi1981 Member

    Liittynyt:
    11.03.2005
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omasta kokemuksesta komppaan myös veskua...
     
  7. coldchef

    coldchef Member

    Liittynyt:
    15.03.2010
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Missä hinnoissa ne halvimmat vahvistimet pyörii?
     
  8. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mikä on tuo sinun budjettisi ja haluat siis stereo järjestelmän vai monikanavan?

    Jos tarpeesi on pelit ja elokuvat silloin suosittaisin monikanavajärjestelmää. Itse en ostaisi 2 kpl lattiakaiuttimia tarkoitukseesi.

    Halvimmat erillisvahvistimet lähtevät 200-300eur eteenpäin. Perus hyvä vahvistin n.500eur.
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2010
  9. coldchef

    coldchef Member

    Liittynyt:
    15.03.2010
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Monikanavajärjestelmä :D? Niinku...niinku surround? Sori en oikeen tiedä... Mut jos tarkotat surrondia ni en saa laitettua / ei ole tilaa laittaa kaiuttimia ympärille. Jos ei sit kuitenkaan semmosia lattiakaiuttimia niin.. vähän liian iso hinta toi 200e + joku 500e vahvistin.. ei ei.. miten jos vaan menis tommoseen esim. logitechin johonkin pc kajareihin. http://macbitz.files.wordpress.com/2009/06/logitech-z2300.jpg

    Noissa varmaan ihan tarpeeksi potkua telkkari kaiuttimiksi?
     
  10. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luulen että pärjäät hyvin tuollakin. Hakkaa kuitenkin telkkarin omat kaiuttimet mennen tullen(riippuu tietenkin jos omistat jonkun 5000€ töllön). kaverilla on muuten samanlainen setti telkkarin+dvd soittimen kaverina. :)
     
  11. coldchef

    coldchef Member

    Liittynyt:
    15.03.2010
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo mun teevee aika perus, 27 tuumanen lcd sai ilmatteeksi kaupan päälle sharpin väritulostimen kanssa :D. Okei, näille mennään siis, kiitti kaikille vastauksista
     

Jaa tämä sivu