Pystyyks tota prossuu kellottaa kuinka tehokkaaks? Ja miten se tehään? En tiiä oikeastaan mitään kellotuksesta..
Tollaset meinaan hankkii: Seagate Barracuda 7200.10 (320 Gt, sarja-ata II) 95€ AMD Athlon 64 3800+ (Socket AM2) Boxed 107€ Apacerin 1Gb keskusmuisti 76€ MSI K9N Neo-F 71€ Antec SLK3000B Midi-ATX 50.90€ PALIT GF 7600GT PCI-E 256M GDDR-3 DVI+TV 148.23€ MODECOM PSU FEEL2 400W PFC CE 12CM FAN 25.38€ yhteensä: 573.51€ Mitä mieltä ootte?
No se nyt oli aika halpa. Jos on ehotuksii parempaan vortalähteeseen niin laittakaa vaan. Mielellään mahd halpa. Onks tossa prossussa cooleri? Ja käyks se varmasti tohon emoon? Ja onks noi kaikki osat varmasti yhteensopivii?
Joo molemmissa on AM2 kanta. Prossun tiedoissa lukee: Huom! Vaatii AMD Athlon 64-emolevyn AM2 -kannalla, tarkasta yhteensopivuus emolevyn valmistajalta. siitä vaan rupesin miettii et käykö noi yhteen.
oookei. mä oon vähän tota virtalähettä miettiny. kannattaako tommosta ostaa? Onks toi semmosii et toimii vuoden ja poks!?
Mulla ei oo paljoo enempää laittaa tohon koneeseen. Ja kun tohon hintaan listää postikulut... Jos meinaan ottaa paremman virtalähteen joutusin vaihtaa näyttiksen 7600 gt:stä 7600 GS:ssäks
Verkkokaupasta voi ostaa OEM-versiota ilman mitään osia verkkokauppa---->Ohjelmistot-osio ja alareunassa: Voinko ostaa OEM-ohjelmistoja? Microsoftin OEM tuotteen voi ostaa kuka tahansa myös llman komponentteja. OEM ohjelmiston tuki ja asennukseen liittyvä takuu ovat aina asentajan itsensä vastuulla. Lue tarkemmat ehdot tuoteselosteesta.
En löytäny enään tommosta aApacerin 1gb muistia joten vaihan sen. Mulla on 2 vaihtoehtoo. 1GB 533MHZ DDR2 NON-ECC CL4 DIMM 113,40 € tai M-TEC 1GB DDR2 533 PC4200 CL4.0 91,20 € Käykö nää molemmat tohon koneeseen?