1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

häiriköt kuriin

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi kumipuu 19.10.2005.

  1. Supo

    Supo Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2002
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja taas yksi aivan turhanpäiväinen keskustelu avattu.Vähän kuin joka keväinen koirankakka jutustelu lehtien sivuilla.Taas on maailmasta löytynyt suuri virhe ja se on pitänyt tuoda kaikille tiedoksi.Ihan kuin kumipuun pitäisi lukea häiriköiden viestejä ja vieläpä osallistua niihin itse.
     
  2.  
  3. kumipuu

    kumipuu Guest

    turhanpäiväinen keskustelu? mikä sitten ei olisi turhanpäiväistä? sekö kun kaverit haukkuu esim. tiettyjä cd-r levyjä ja toinen kehuu. tämä on saitti ja kenenkään maailman ei pitäisi romahtaa,ei sinunkaan. turhia aiheita? mun mielestä ne olisi sellaisia joista on keskusteltu iät ja ajat, mutta kuten huomaat tästä aiheesta keskustellaan.ja jos aihetta olisi käsitelty aikaisemmin, ei se näkyisi sääntöjen mukaan toista kertaa. vai pitäisikö tämän olla kilpailu jolla on parhaat mielipiteet? kuule pienimmistäkin asioista on keskusteltu.ja tullaan jatkossakin keskustelemaan.kaikki aiheet eivät kiinnosta kaikkia, siksi saitilla on varaa mistä valita. ja minä en ole pitänyt, koskaan kenenkään aihetta,kirjoituksia vähäpätöisinä. tämähän on mahtavaa koko saitti. ja jos aiheet kyllästyttää niin ajatteleppa seuraavaa asiaa "life is life" ja me kaikki koetaan se asia/asiat eritavalla.onneksi kaikki ajattelevat ja tuntevat asiat eritavalla, niin pienet kuin suuretkin asiat.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.10.2005
  4. nrautava

    nrautava Guest

    Juuri tämä vapaa ajattelu ja vapaa mielipide antaa meille aihetta pohdiskeluun. Ja joskus se avartaa katsetta, joskus sille nauretaan.

    Mutta se on meidän oikeus (vielä).
    Oma mielipide on tärkeä ja ei sitä pidä pantata, vaan sanoa suoraan (rajansa silläkin...)

    Eikös se sanonta olekkin "life is a bitch" :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.10.2005
  5. kumipuu

    kumipuu Guest

    "life is a bitch" riippuu päivästä, tai elämänkatsomuksesta.
     
  6. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    HeheH
    "Hitaita, mutta kankeita."

    Onneksi toimii jaksaa lueskella viestejä, kun ei avaamisen jälkeen v....a jaska jutut.

    Esim. joku suomi24. avuttomat kyselee apuja, idiootit heittää p......

    Zemppiä vaan "modeille", että pysytään suhtkoh asiassa.

    _____________________________________________________________________________

    Vempelemaailma testaa
    Tuuletintesti
    Nyt puhaltavat uudet tuulettimet täällä toimituksessamme. Otimme niistä kaiken irti ja enemmänkin.


    --------------------------------------------------------------------------------

    Tuulettimet ovat osa jokapäiväistä elämäämme. Törmäämme niihin myymälöissä, töissä ja jopa kotonamme, siksi ne kannattaa ottaa pois kulkuväyliltä. Kaikkihan haluavat vain kaikkein tehokkaimman tuulettimen imagonsa säilyttämiseksi.

    http://koti.mbnet.fi/manneweb/tuuletintesti.htm


     
  7. Tabulator

    Tabulator Guest

    [bold]nrautava
    Inactive[/bold] Mitäs nyt taas on nrautava tehnyt?
     
  8. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Samasta syystä kuin viimeeksikin, wannabe modena toimiminen eng-puolella.
     
  9. jannne

    jannne Regular member

    Liittynyt:
    28.02.2005
    Viestejä:
    650
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin tietysti jos oikein ahkera ja ärsyttävä trollaaja ja häirikkö, niin aina voi ilmoittaa ISP:n abuseen tietoliikenteen häiritsijistä. Loppuu varmasti postailut lyhyeen ;)
     
  10. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    toi wannabe mod -esitys on sen verran ärsyttävää kun oikeiden modejen hommaan puututaan ja jokaisesta pienestä jutusta huomautellaa vaikka ei asia kuuluiskaa itelle.. nrautavalle kyllä laitettiin privaa mutta eipä onnistunut se asenteen muutto modeja kohtaa..
     
  11. kumipuu

    kumipuu Guest

    tuli näköjään toi otsikko valittua huolella? häiriköt kuriin. kuten modit on mulle monesti sanoneet niin suomipuolella tämä kurinpito toimii ihan hyvin. ei mulla ole ketään saittilaista hampaissa ja minähän en tee päätöksiä kuka bannataan ja kuka ei, mutta on modeillakin oikeus jonkinlaiseen työrauhaan. pitäisi nyt kuitenkin muistaa järjestys saitilla me muut olemme "vierailijoita" sivustoilla kun taas modit tekevät nuo päätökset, ja työnsä. mutta aina noita kömmähdyksiä tulee joillekkin enemmän joillekkin vähemmän ja mitä koko saitti olisi ilman modien työpanosta?
     
  12. Tabulator

    Tabulator Guest

    no höh.. Erikoinen sankari kun ei kerrasta uskonut tai useammastakaan. Kumminkin hyvin neuvo ja autto täällä niin tyhmää tollanen "pomojen" silmille hyppiminen. Asiasta ladon seinään miten toi "raportoi moderaattorille"-nappula käytännössä toimii? tuleeko siitä joku yksityisviesti et on raportoitu vai onko se ammattisalaisuus miten toimii?..=P

    EDIT: Unohtakaa mitä se mitä aluksi sanoin Nrautavasta. ei näköjään osaa pysyä ruodussa!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.11.2005
  13. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    siitä tulee thread piilotettuun foorumiosioon jossa sitten lukee et käyttäjä se ja se on raportoinut tälläsen: sit on se raportoinnin syy minkä kirjotatte ja linkki siihen viestii.. :)
     
  14. NikoR

    NikoR Guest

    No ilmankos.. Ihmettelinkin mikä "raportoi" jutzka...

    Noi nrautavan banni näyttää aika... ihmeelliseltä:
    http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/18/209902#1399899
    -mukavasti posteja tuolla... ja oli sinne pakko vastata kun tuhlasin 5 minsaa että löysin ton ketjun.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.11.2005
  15. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    onhan noi postit mukavia. mutta niistä huomauttaminen ei todellakaan kuulunut nrautavalle! asiasta tulee lähettää raportti ja jättää toi huomauttaminen muille, nrautava teki tätä pitkään, tuli PM:ää kummankin puolen modeilta mut ei sitä jakseta eng-puolella pitkää, varsinkaa kun käyttäjä oli jo kerran bannittu.
     
  16. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Pitäisi varmaan itsellekkin varata pari nikkiä ennakkoon jos joskus tulee bannia =)
    Tai sitten allekirjoitukseen kaikki vanhan nicknamet.
    Pahinta tässä on kun ei voi olla varma kuka oikeasti on tuo uusi jäsen NikoR jonka allekirjoitus kuvasta löytyy osoite i21.photobucket.com/albums/b294/[bold]nrautava[/bold]/Signatures/garfield.gif
     
  17. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    @Agent_007: NikoR on nrautava, mutta banned by Ketola kun vähän annoin privalla vanhoja ketjuja joihin jo nrautava-nickillä oli sama vastattu..
    itse bannin sitten BZB:n, toinen nrautavan klooni.

    nrautava on nyt tehnyt 3 nickiä, saanut 4 bannia ja enää ei ole takasin tulemista. ainakin minä olen sitä mieltä ja mulla on toi banni-nappula kyl..

    ja Agent_007, sinä et todellakaan ole saamassa bannia :) loistavaa tasoa viesteissäsi foorumilla, jatka samaan malliin :)
     
  18. kumipuu

    kumipuu Guest

    anteeks, mutta mun on sanottavaa samaa. agent 007 on mun mielestä koko saitin kantava voima. tietoa löytyy niin että heikompaa hirvittää. ja agent 007 ei oleta mitään hän tietää!
     
  19. sniperfin

    sniperfin Regular member

    Liittynyt:
    08.12.2004
    Viestejä:
    990
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen eräällä isolla foorumilla modena,ja pidän pahimpina häiriköinä juuri niitä jäseniä, jotka "käskyttävät muita" ja puuttuvat joka keskusteluun "wannabe moden" ominaisuudessa. Tästä on seurauksena aina vain triidin pilalle meno tavalla tai toisella.
    Odotin kyllä nrautavan bannia jo paljon aikaisemmin kuin mitä se nyt annettiin. On modet ja on käyttäjät, selvä peli, ei mitään välimuotoja sekoittamassa asioita. Suomi puoli on afterdawnissa mielestäni erittäin siisti ja "rauhallinen", vaikka modet ovat todella helläkätisiä, mutta koska homma toimii ilman kovaa käskystystäkin, niin mitäs sitä turhaa stressaamaan. Mukava foorumi kaiken kaikkiaan.
     
  20. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Niin no, en nyt tiedä "käskyttikö" nrautrava mielestäni porukkaa täällä niin paljon, mutta asia saa olla omasta puolestani loppuunkäsitelty.
     
  21. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    no kyllä eng-foralla toiminta oli sitä ja raporttia tuli ihan liian pienestä. ja kun ei uskota useisiin privoihin ja sitten kun bannitaan niin ei pysy pois niin tulos on tämä. nrautava pidetään poissa jos vielä takas tulee, raporttii vaa jos näkyy..
     

Jaa tämä sivu