1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Häiriöt tallennetuissa ohjelmissa

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Gnyp 04.08.2011.

  1. Gnyp

    Gnyp Member

    Liittynyt:
    22.01.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Handan CV 7700 digiboksi ja jo pitkän aikaa on ollut semmoinen ongelma, että tallennuksiin tulee häiriöitä, kuvaan ja ääneen, enemmän tai vähemmän, se vähän vaihtelee. Joskus koko ohjelma saattaa olla täysin katselukelvoton. Missähän lienee vika? Itse TV-lähetykset näkyvät kyllä ihan kivasti.

    Ja jos meinaa boksia vaihtaa niin mikähän olisi luotettava valmistaja näillä markkinoilla?
     
  2.  
  3. MentalH

    MentalH Member

    Liittynyt:
    27.05.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko sulla kaapelinetti samassa jaossa kuin antenni ?
    Itsellä tulee silloin tällöin pahoja häiriöitä kuvaan ja ääneen, jos käytän welhon nettiä aktiivisesti silloin kun tallennan.
     
  4. ktg

    ktg Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi. Oletko koittanut kovalevyn alustamista? HUOM!! Kaikki tallennetut ohjelmat häviää! Mulla auttaa Kaon boksissa alustaminen, kun tallennettavat ohjelmat alkaa "sekoilemaan".
     
  5. Gnyp

    Gnyp Member

    Liittynyt:
    22.01.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    Joo mullaki on Welhon netti samassa, mutta häiriöitä tulee vaikkei modeemi olisi edes päällä.
     

Jaa tämä sivu