1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guitar Hero:n kitarat

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Kopo 30.11.2007.

  1. Kopo

    Kopo Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2002
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä eroa on Guitar Hero 2:n ja Guitar Hero 3:n pelkkien kitaroiden välillä muuta kuin ulkomuoto. Olisi puutoslistalla sellainen ja katselin gigantin nettisivuilta hintaa niin tuo 2 on paljon halvempi kuin 3.
    Ja konsoli on xbox360.
     
    Viimeksi muokattu: 30.11.2007
  2.  
  3. ArchDevil

    ArchDevil Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    126
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itseltäni löytyy nuo molemmat kitarat ja itse ainakin pidän enemmän tuosta kolmosen kitarasta. Kolmosen kitara on langaton ja painavampi kuin kakkosen. Varmaan tuosta painosta johtuen kitara tuntuu myös paljon tukevammalta ja laadukkaamman oloiselta. Lisäksi pidän enemmän tuosta uudemman kitaran strumbarista. Tuota Guitar Hero 3:n kitaraa ei vaan saa vielä ostettua erikseen mistään.
     
  4. Kopo

    Kopo Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2002
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...D=WSzD4QFH3mYAAAEV1EMcKcwn&CatalogCategoryID=
    Kuinka kauan kestää virta tuossa langattomassa ja tuleeko mukana ladattavaa akkua vai ihan AA-patterit?
     
  5. ArchDevil

    ArchDevil Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    126
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tule ladattavaa akkua mukana, eikä tuohon taida saada edes akkua mitenkään. Vaikka tuolla Gigantin sivuilla on tuo GH3:n kitara erikseen myynnissä, niin ei sitä pysty vielä ostamaan, ks. tästä. Itse käyttelen vieläkin noita julkaisupäivänä kitaran mukana tulleita paristoja ja hyvin ovat kestäneet, vaikka kitara ja peli ovatkin olleet ahkerassa käytössä :)
     
  6. mikkju9

    mikkju9 Guest

    Tässä voisin samalla kysästä, toimiiko Guitar Hero II (PS2) peli PS3:lla, ja toimiiko sen mukana tullut kitara PS3:lla? Entäpä toimiiko Guitar Hero III PS3:n kitara Guitar Hero II (PS2) pelissä?

    Omistan siis vain pleikka kolmosen ja ajattelin ostaa GH2(PS2) ja GH3(PS3) pelit ja pelata niitä ristiin rastiin, luultavasti molemmilla kitaroilla.

    Kiitos! ja jouluja :)
     
  7. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mielestäni GH 2:se skitta parempi siksi että siinä paremmin muotoiltu runko ja kiinteä kaula ja jos kerran vielä halvempikin niin suosittelen sitä.
     
  8. Mokkisss

    Mokkisss Member

    Liittynyt:
    21.12.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minun mielipiteeni on asiasta että se kolmosen skitara on parempi. Omasta mielestäni ykkösenkin kitara on parempi kuin kakkosen kitara , johtuen siitä että itse kun soitan usein istualtani , kakkosen kitara ei tue käsiä mitenkään , joten se on aika hankala soittaa... Suosittelen lämpimästi kolmosen kitaraa:) Jouluja kaikille!
     
  9. TosiTeemu

    TosiTeemu Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2003
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kysyn tuon saman kysymyksen uudestaan...minulla on ps3 ja guitar hero 3 niin toimiiko guitar hero 2 peli tuolla ps3 kitaralla ps3:ssa (60gb)? Kiitos
     
  10. TosiTeemu

    TosiTeemu Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2003
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Soory et tää tuli tänne 360 osioon ;(
     

Jaa tämä sivu