Ei se peli aika korteilla hirveesti enempää maksa kuin normaalisti, 2kk jollain 27e vai paljon olikaan...(eli siis on mahdollista pelata, kunhan ostat sen alkuperäsen wowin ensin jonka mukana tulee kk peli aikaa) Itse en tykkää kummastakaan pelistä =( http://uo.com/
Molempia pelei pelanneenna.. Pidän itse GW:stä enemmän. PVP josta itse pidän on huomattavasti wowin PVP parempi. Ja muutenki muutamat asiat alko vatuttamaan wowis. Esim pitkät välimatkat = ei hyvä, pvp vaatii vähemmän skilliä mitä gw:n vastaava sekä 4lvl (kun vastustajan lvl näkyy kirkkaan punasena) korkeempi jamppa on jo huomattavasti vaikeempi tappaa kun se resistaa,dodge puolet skilleistä mitä yrittää tehä = ei todellakaan hyvä. Sekä loppupään instojen pituus ei oo vaa aikaa spelata sellasia määriä kerral.
Pelailin ennen WoWia mulla oli 70 ukkeli,mutta kaikki aika meni Wowiin.Joten Lopetin WoWin,että saisin lisää aikaa Jalkapallon pelailuun.Nyt oon ajatellu alottaa guild Warssin,eli kannattaako?
Riippuu siitä millä tasolla ajattelit pelata. Jos WoWin pelaaminen vei kaiken aikasi, on mahdollista että myös Gw haukkaa vapaa-aikaa, mutta mielestäni ei siinä määrin missä WoW. En tiedä mistä tämä johtuu mutta olen törmännyt moiseen ilmiöön (Wowittajat pelaavat suhteellisesti paljon enemmän kuin Gw:n pelaajat). Olen monesti kuullut sellaisen mielipiteen Gw:tä koskien että se on hieno peli siltä osalta että voit pyörähtää pelimaailmassa viisi-kymmenen minuuttia ja silti pitää siltä osalta hauskaa, ei tarvitse kuluttaa tuntikausia koluamassa paikkoja jotta pääsee tunnelmaan.
Kyllä itelläni menee ton GW:n puolelle, sillä siinä ei ole kuukausimaksua ja itsekkin pidän siitä, mutta kyllä mielenkiinnosta kokeilisin WoW:ia, mutta jos siihen vaikka hurahtaa niin jossain vaiheessa huomaisi että rahat ovat lopussa. Eli ääneni menee GW:eelle hintansa takia.
WoW kyllä vie. Toi GW alko heti 4kk jälkeen tylsistyttää kun oli jo 20 lvl jolla ei mitään uutta hankittavaa. Ja kun puhuitte, että WoW syö aikaa niin mulla ei ole muuta kun vähän rahaa ja paljon aikaa. Ja se vähä rahankin voin kuluttaa mieluusti WoWin pelaamiseen.
Minäkin voisin sitte mielipiteeni sanoa ja se on Guild Wars. Sitä on tullu nyt pelailtua joku vähä päälle 800tuntia 20kuukauden aikana ja en ole vielä kyllästynyt, toki joskus mutta aina löytää jotain uutta tekemistä(toisin kuin wowissa kun olet vetänyt levelit maxiin) noh en wowiakaan ala haukkumaan, kyllä seki varmaan hyvä on mutta ei oikeen mun makuun.
Ei ollu mitään hankittavaa? Sullako oli kaikki skillit joka charalle kaikki tavarat avattu jne.. 4kk on vasta pieni siivu nähty ellei sitten tosiaan pelaa 24/7.
Eikä edes tuolla 4kk ajalla saa mitään aikaan GW:ssä, EDES vaikka pelaisi 48/7. Voin sanoo jo pelkästään omista kokemuksista, että yhä hieman yli tuon 700 tunnin (xfire laskuri) plus siihen päälle vielä 400-450 tuntia (ennen xfiren käyttöönottoa) niin vieläkin on suurin osa skilleistä ja tavaroista hankkimatta.
taqidan vaihtaa mielipidettäni hieman...aluksi olin sitä mieltä et WoW olisi perseestä ja enkä tulisi koskaan pelaamaan. nyt olen pelannut WoWia pian yli 2kk enkä ole pettynyt mihinkään...pelissä on huomattavasti enenmmän tekemistä sekä maastoa hyödynnetään Guild Warsia paremmin...en tosin sano että GW olisi paska...
gw ainoa hyvä puoli on että se on ilmainen - cd levyt^^ muuten se on vaikka kuinka tylsä olen itse pelannut ja pelaan tällä hetkellä wowia siinä on hyvä tarina kk masu pitää 11-13w pennut poissa kun iskä ei anna lupaa enemmän pelattavaa paremmat bBattel Groundit instanseja pääpää bosseja *paremmat tanssit xD*isompi classin ja racen valittavuus *gw ei ole racen valintaa-.-*pareammat nähtävyydet jne jne eli sanon WoW
Mitä itse menoo kattelin nii eipä toi kuukausimaksu mitää teinejä suodata poies.. WoWis niitäkin on huomattavasti enemmän. Jos pelaajia on 8millii nii varmasti jokaiselle servulle on teinejä ihan riittävästi.
karhu123, edit-nappi on siinä viestin yläosassa... noh, mulla ei ole enää mikään wowia vastaan, pelaisin ellen asuisi kotona (en pääse koneelle niin paljoa, ja muutenkin häiritään vähän väliä...) ja gw on varmaan ihan ok. mutta silkroadia pelailen, kunhan pääsee serverille...
GW vai WoW? GW:n tekijät ovat sitten ihan yleisesti ottaen päättäneet muuttaa GW-maailmaa. Siitä on nyt itse suunnittelijoiden sanojen mukaan tulossa enemmän WoWimainen, eli tämä ns. "oma maailma ilman muita pelaajia" on nähtävästi GW2:ssa jo historiaa. Kynttilänä kakun päälle voidaan vielä mainita että GW2:ssa tulee olemaan pelkän yhden "rodun" sijasta useampia, mm. Charr, GW-pelaajien vannoutuneet viholliset Prophecies-kampanjan alussa. Sääli sinänsä, sille itse henkilökohtaisesti pidin GW:stä juuri sen takia että siihen ei oltu sotkettu mitään käveleviä karvaturreja pelattaviksi hahmoiksi, ja toinen syy oli storyline, joka on kaikissa 3:ssa kampanjassa varsin mainio.
Mitä noi joskus yritti änkyttää et 12V ei osaa pelaa WOW? Pyh, Paskapuhetta. Itse olen juuri viime kuussa täyttänyt 12 ja osaan kyllä pelata wowia. Mulla on monia samanikäisiä kavereita jotka on yli 50lvl. Pitääkö olla 14-20v+ vuotias että osaa pelata WOW? Oma peliaikani on Wowissa 1-2day ja olen 28lv rogue. Olen pelannut kavereilla (testaillut) Sairaan hyvä peli kyl se on. Eikö 12vuotias saisi sitä pelata? Ehkä ei blizzardin ikärajassa, mutta mikäs siinä. Ja osaan tehdä questejä enkä ole grindaus-nobo (ns.) ja ymmärrän englantia RIITTÄVÄSTI. Jos jotain ei ymmärrä niin www.thottbot.com (^^,) -Hei tol ei oo epic gear, mikä noobi- Tollasta ehkä tarkotetaan 12v nobolta. Kai kaikki saa wowia pelata. Pelinautinnon pilaaja? .FFS. Kai kaikilla saa olla hauskaa, jättäkää sellaset nobot rauhaan. niin kaikki SUJUU! No, topicin tarkotus oli vissiin että WOW vs GW. Veikkaan et wow voittaa 6-0 en oo testannu GW, mut ei se hyvältä näytä. Wow on yks maailman parhaista peleistä, (ellei paras) ja on paikkansa ansainnut!