1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guild Wars vs World Of Warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tube90 08.08.2005.

  1. Mr_Kaos

    Mr_Kaos Member

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joillekkin näyttää olevan vaikea ymmärtää se, että joillain voi olla laittaa se 13e/kk kyseiseen peliin.
     
  2.  
  3. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    13e ei ole summa eikä mikään. Eikä sitä ole pakko kuukausittain maksaa, vaan silloin kun haluaa pelata
     
  4. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jusunakki, jokainen meistä ei ole valmis maksamaan kuukausimaksua - ei vaikka olisi varaakin. Toisille se on periaatekysymys että pelistä maksetaan vain kerran eikä kuukausittain. Sitten on olemassa sellainen pienoinen asia kuin mieltymyserot. Eivät kaikki maailman tietokoneella pelaavat ihmiset voi olla WoW-faneja, duh!

    Vertauksesi tietokoneesta ja jätesäkkirullasta on melko ontuva - otat huomioon vain ja ainoastaan oman, mielestäsi ylivoimaisesti ainoan ja oikean mielipiteen (Wow on paras, Gw loskaa) tarjoamatta kunnon argumentteja. Pelit ovat kuitenkin tietyiltä osa-alueilta sen verran erilaisia ettei suoraa vertailua voi tietyssä mielessä mennä tekemään. Toinen keskittyy reilusti enemmän PvP:hen kuten aiemmin mainittua, ja toinen lähinnä "ököjen tappamiseen". Perusidea on sama - monta jannua samassa pelissä yhtä aikaa.

    Vähemmän herjaa ensi kerralla, kiitos.

    P.s: jos Gw on niin paska kuten väität, miksi sille silti löytyy niin paljon pelaajia?
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2006
  5. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Koska kaikki wannabe-wowin pelaajat joiden isukki sanoi ei kk-maksuille valitsi GW:n siinä luulossa että se olisi samantapainen.
     
  6. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Väitätkö nyt ihan tosissasi että joka ikinen Gw:n pelaaja halusi alunperin pelata Wowia, mutta isän kieltäydyttyä maksamasta kuukausimaksua valitsi huokeamman Guild Warsin toivoessaan Wowin tapaista peliä?

    Järkeä peliin hyvä mies.
     
  7. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @jusunakki
    Noissa kommenteissasi ei ole mitään järkeä, en kylläkään omista kumpaakaan peliä, mutta tuohan on mielipidekysymys ja sinä väität että tuhansien GW:n pelaajien maku on huono koska et itse pidä pelistä.
     
  8. Datamies

    Datamies Guest

    itse valitsin GW:n vaikka minulla olisi rahaa pelata wowia....nuo komenttisi voit työntää suoraan per***seen jos et ole edes pelannut GW:tä en sano ettei wow olisi hyvä mut noi kaikki o mielipide kysymyksii...
     
  9. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    qft
     
  10. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ja sitten kun sinut puhutaan pussiin, alkaa vääristely. Quotesit viestiäni väärin jättäen olennaisen osan pois - myönnä tappiosi.
     
  11. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Niin mikä tappio, nytkö sun mielipiteesi on se ainoa oikea ja toisin ajattelijat joutuu myöntämään tappionsa haha
     
  12. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    En väittänyt niin, vaan tarkoitin sitä että puhuit itsesi pussiin.

    Ja olkoot tilanne mielestäsi mikä tahansa, niin itse kumosit kaikkien muiden mielipiteet olettamalla ettei kukaan voisi pitää jostain mistä itse et pidä. Samapa tuo minulle jos se päiväsi pelastaa, omat ovat mielipiteesi.
     
    Viimeksi muokattu: 08.12.2006
  13. Pume

    Pume Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No huhhuh.
    Henkilökohtainen mielipide: WoW on paras koskaan tehty MMORPG. Olen pelannut GW:a, Anarchy Onlinea, Batmudia jne.
    Paskapuhetta on, etteikö WoW:ssa voisi painottaa pelaamistaan pelkästään PvP:n puolelle, kuten GW:ssa. Sitä varten on olemassa omia servereitäkin. WoW:n servereillä voi myös kohdata muita pelaajia ihan PvE:n aikanakin muuallakin kuin kaupungeissa toisin kuin GW:ssa. Serverit menisivät GW:ssä kyykkyyn, jos samaa yrittäisivät. Muun muassa tuon takia WoW:ssa on kk-maksu.
    Grafiikka on GW:ssa hivenen nätimpää, mutta eipä se grafiikka pelistä hyvää tee. Kyllä se minun mielestäni on se sisältö, mikä ratkaisee. Sitä paitsi kyllä minun silmän kelpaa WoW:iakin vielä katsella, vaikka olen silmänkarkkipelejäkin pelannut.
    Joku mainitsi, että GW:lla on tuhansia pelaajia, noh...WoW taitaa porskuttaa tällä hetkellä 5 000 000+ pelaajan voimin (Viisi miljoonaa). Kyllä se mielestäni jotain kertoo jo tuo pelin suosiokin.
    Ja sitten vielä: Ei ole minun mielestäni kovinkaan paha maksaa laadukkaasta palvelusta ja pelistä reilu 60€ / 6kk, jos sisältöä tulee tasaisin väliajoin lisää ja homma toimii.
    Nämähän ovat vain minun mielipiteitäni, mutta kyllä tuolla joukossa taitaa jokunen fakta puhua WoW:n puolesta aika tylyä kieltä.
    Ja myönnetään, olen koukussa WoW:iin. Omistan myös ihan normaalin elämän avovaimoineen, koirineen, töineen ja taloineen(lue velkoineen). Välillä vähän ehkä social life kärsii, mutta sellaista on elämä :D
     
  14. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    "Gw:ssä pelaajia tuhansia" - onhan niitäkin yli miljoona (tosi vanha tieto), mistään en ole onnistunut onkimaan tietoa tämänhetkisestä tilanteesta.

    Gw:n yksi pääideoita onkin tarjota pelaajille kuukausimaksutonta hupia, ja siitä johtuen pelaajat eivät ole servereillä joka paikassa yhtä aikaa.

    Mutta eiköhän se niin ole että molemmat ovat hienoja pelejä joille löytyy oma kannattajajoukkonsa - oli se sitten miljoonia tai ei.
     
  15. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jusunakilla ei varmaan ole käynyt mielessä että kaikki ihmiset maapallolla eivät ole samanlaisia kuin sinä ja tykkää samoista asioista.
    Toinen tykkää guild warsista ja toinen wow:ista.
     
  16. jipostus

    jipostus Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    417
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  17. Spec0ps

    Spec0ps Member

    Liittynyt:
    16.12.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vaikea sanoa kumpi on parempi... WOWia en ole koskaan pelannut ja GW:tä olen. Ainakin itseäni eniten GW:ssä haitannut ongelma on se, että hahmo ei voi tehdä mitään itse, kaikki pitää joko teettää tai ostaa. Mutta kun GW:ssä ei ole kuukausimaksuja niin se on varmaan parempi.
     
  18. Undercova

    Undercova Active member

    Liittynyt:
    26.11.2005
    Viestejä:
    1,172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Menee vielä tätä menoa lukkoon tämäkin topic jos vielä lisääntyy tuo "fleimaaminen". Jokaisesta MMO:sta taitaa olla trial-versio, jota kokeilemalla selviää ainakin pelin perusteet, joita suosittelen kokeilemaan eikä pelkästään kuuntelemalla fanipoikien "käskyjä" sitä mikä on paras.

    Itse kuitenkin pitäydyn vieläkin EverQuest2:ssa, jonka uutta Play the Fae trialia voin suositella kaikille niille jotka etsivät jotain uutta :)

    Edit: Sain jopa tuon linkinkin toimimaan näköjään.
     
    Viimeksi muokattu: 26.12.2006
  19. DavRic

    DavRic Member

    Liittynyt:
    27.12.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Auts! En pidä WoW:in kuukausimaksu systeemistä yhtään mutta on se parempi kuin Guild Wars. Ensinnäkin WoW:ssa on enemmän pelattavaa,enemmän pelaajia ja muutenkin hauskempi.
     
  20. C4v3n

    C4v3n Member

    Liittynyt:
    20.01.2007
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Monen mielestä vastaus on varmaan itsestään selvä kun GW:sä ei tuota kuukausi maksua ole.. Itse on tullut kumpaakin pelattua mutta jotenkin GW on jäänyt enemmän varjoon vaikka hyvä peli sekin :) Kuitenkin vastaan WoW koska se on monipuolisempi kuin GW ja tehtävääkin on enemmän.
     
  21. Patrioth

    Patrioth Member

    Liittynyt:
    19.11.2006
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse pelaan GW:tä ja hyvänä olen pitänyt.
    Olen ajatellut myös alkaa pelaamaan WoWia ja vanhemmat ei suostu maksamaan kuukausimaksua joten ajattelin että ostan aina peliaikakortin ja sitten taas toisen peliaikakortin kun toinen on loppunut, niin vanhemmatkaan ei ota niin paljon pulttia kun omasta pussista maksan aina peliaikaa. Onko tämä peliaikakorteilla pelailu mahdollista niin ei tarvi maksaa kuukausumaksuja? Peliaikakorteilla se tulee kyllä vähän kalliimmaksi.
     

Jaa tämä sivu