1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guild Wars vs World Of Warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tube90 08.08.2005.

  1. Jarmio

    Jarmio Member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no sen verran että ainakaan minä en ole aivan täysin wowin kannalla vaikka kommentistani saa semmosen kuvitelman. mutta se tuntuu paremmalta vaikka siinä ei olekkaan niin hehkeä grafiikka :) pelaan myös Batmudia joka on aivan pelkkää tekstiä :)
     
  2.  
  3. ajappat

    ajappat Member

    Liittynyt:
    18.10.2006
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen pelannut GW:tä viikon ja se on ylittäny reippaasti kaikki mun odotukset. Aluks aioin ostaa WOW:in mutta ei mulla rahat riitä kuukausi maksuun ja vaikka GW pistääki lisä osia koko ajan, on halvempaa ostaa niitä kuin maksaa joka kuukaus. mutta GW:kin on ihan paska jos ei löydä ittelleen suomalaista kiltaa aika pelin alussa. Kilta kaverit auttaa useimmiten mielellään tulokkaita ja näin pelin juoneen pääsee helpommin kiinni. ite en oo koskaa WOWii pelannu mut kyllä mä oon kallistunu täysin GW:n puolelle enkä edes aio harkita enää WOW:in ostoa.
     
  4. japsi

    japsi Guest

    en ihmettele ku jokku ei välitä kuukausi maksusta ehkä sen takii ku te ootte niin koukussa siihen niinku mu kaveriki joka on aivan jo mökkihöperö pelaamas WoWii
     
  5. japsi

    japsi Guest

    EHKÄ TE PUOLUSTATTEÄ WOWII KU OOTTE NII K_O_U_K_U_S_A SIIHEN
     
  6. yaht

    yaht Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2005
    Viestejä:
    2,261
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    koittakaahan kaikki WOW:in pelaajat sellaista peliä kuin _ELÄMÄ_ se alkaa heti kun menee ulko ovesta pihalle.
     
  7. riski

    riski Member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitäs sinä siinä koneen ääressä istut? Äkkiä pihalle lifettää! Hop Hop! :)

    Ja asiaan. Kummatkin pelit omistan ja kyllä se WoW on parempi. GW peluuseen kyllästyin alle 2 viikossa. Ei vaan ollu mieleeni.

    WoWii onjo paukutettu betoista lähtien ja vielä jaksaa :=)


     
  8. Nemphon

    Nemphon Member

    Liittynyt:
    19.10.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin gw:n.
    Pelasin alle kuukauden ja ihastuin.
    Mutta wow oli mielenkiintoinen koska siinä oli niin paljon pelaajia.
    Hommasin 10päivän trialin.
    Petyin pahasti.
    [bold] WORLD OF WARCRAFT EI OLE OSTAMISEN ARVOINEN! [/bold]
    Ei ainakaan kk maksujen veroinen.
    Guild warsia oon pelannu jo kauan eikä siihen kyllästy koskaan.
     
  9. Jepzu

    Jepzu Guest

    Enpä usko että kukaan siihen niin koukussa on mutta wowia pelataan viikot ja sitte viikonloput rällästetään kylillä mopoilla ja yöt wowia ... Ei sitä wowia tarvi koko aikaa pelata ..
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.10.2006
  10. J4NZ4

    J4NZ4 Member

    Liittynyt:
    13.11.2006
    Viestejä:
    86
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun mielestä GW on parempi, en pidä kuukausimaksuista.
     
  11. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse kallistun ainakin tällä hetkellä Guild Warsin puolelle - tilasin jopa sen tässä pari päivää sitten. Wowia en aio hankkia ihan vain kuukausimaksujen takia, en halua maksaa pelistä jonka olen jo kerran ostanut. Eihän se kk-maksu aivan kauhea ole, mutta en usko että olisin valmis maksamaan sen hinnan kuukausittain.

    Melko erilaiset pelit silti kyseessä. Guild Wars keskittyy PvP:hen toisin kuin WoW.
     
  12. ZuZ

    ZuZ Guest

    Omistan kummatkin pelit ja WoW kyllä vie voiton maksullisuudesta huolimatta.

    Guild Wars- peliin hiukan vaikeampi päästä sisään kun taas WoW:issa peli opettaa pelaajaa yksinkertaisesti alusta lähtien. WoW:ssa olet yhteydessä koko pelialueeseen, kavereihin, kiltaan jne. todella helposti.

    11€kk on todella vähän loppujenlopuksi, esim joku hese tai mäkki ateria 6-7€ joita tulee varmasti helposti syötyä useampi 30 päivän sisää tai aski röökiä päivässä 3,70€ tai tosiaan se ryyppyilta joka viikko 20-30€ (joskus hiukan enemmän) .
    Hiukan nipistää muista menoista niin tuo raha on kasassa helposti.

    WoW:in tapahtumat vuodenaikojen mukaan jne, maailma muuttuu jatkuvasti ja lisää sisältöä tulee kokoajan päivitysten muodossa.

    GW on kuukausimaksuton mutta sen myös huomaa verrattuna WoW.
     
  13. ajappat

    ajappat Member

    Liittynyt:
    18.10.2006
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En sanoisi noin. En mä ainakaan harrasta PvP:tä ollenkaan GW:ssä ja mulla on kuitenkin jo max levelii hahmo siin. Kyllä se kuitenki ököjen mättämiseen mun mielestä keskittyy.
     
  14. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Guild warsin maksimilevel ei tunnetusti ole vaikeaa tavoittaa varsinkaan uudemmissa osissa. Itse peli kuitenkin pääpainoltaan keskittyy juuri PvP:hen ja sitä silmällä pitäen peli on melko pitkälle tehty. Kukaan ei kuitenkaan kieltänyt, ettei yksinään tai kaverin kanssa voisi tappaa ököjä. Tuossa virallisiltakin kotisivuilta otettu pätkä:

     
  15. jipostus

    jipostus Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    417
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Wowittajat myi sielunsa blizzardille kun osti wowin...
     
  16. ajappat

    ajappat Member

    Liittynyt:
    18.10.2006
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No. tuo joka tapauksessa on asiaa.
     
  17. WhoopeR

    WhoopeR Member

    Liittynyt:
    19.10.2005
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    World of Warcraft ehdottomasti kuukausimaksusta huolimatta, vaikka GW väitetäänkin olevan MMORPG peli niin suurinosa mitä siinä pelataan mennään 5 vai kuuden hengen ryhmässä. Itsellä GW ja pelasin sen kaikki alueet muutamassa päivässä läpi. ja onko siihen nyt tullut jo 2 vai 3 lisäosaakin. Mutta WoWin pelattavuus on minunmielestä paljon parempi, vaikka onhan enemmän GW:n grafiikat enemmän "realistiset" mutta kyllä WoWin laajempi tavaravalikoima, maailman suuruus ja kaikki muu mitä siinä on mahdollisuus tehdä on sen hinnan arvoista, nyt itse pelannut jo helmikuusta asti, 30€/2kk, kesällä tosin en pelannut ollenkaan, mutta en kyllä silloin maksanutkaan.
     
  18. Trinder

    Trinder Guest

    Wowia tullu pelattua 2 vuotta melkeen mutta lopetin sen koska kilta rupesi vaatimaan pelaajia enemmän raidaamaan tuntu jo työltä.
    Olen nyt pelaillut conquer onlinea mutta tuo guild wars on ollut mielessä. :) ehkä jos joulupukki sen toisi :D
     
  19. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tän ketjunkin vois vähitellen lukita....

    Pojat yrittää puolustella jotai GW:tä wowia vastaan ihan vaan sen takia että niitten isukki ei suostu maksaan wowin "kuukausimaksua" (eihän se edes ole mikään kk-maksu....). Sehän nyt on kaikille selvä että wowi on näistä kahdesta ylivoimaisempi. Eihän ne edes ole vertailukelposet pelit, täysin erilaiset.
     
  20. MonkE

    MonkE Member

    Liittynyt:
    20.09.2005
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Naurettava toi sun viesti paitsi et se kommentti et ne pelit on hyvin erilaiset. Hyvä sit jos sun isukki maksaa ne sun kuukausimaksut niin ehdit pelata enemmän, toiset taas käy duunis ;) Sanot et wow on ylivoimasesti parempi samal ku tyylii tarkoitat ettei niitä voi verrata toisiinsa, lmao!
    Joku tos sano et WoWis on laajempi tavaravalikoima tai jotain ja sanoisin et se on täyttä kakkaa, sanoisin et molemmis peleis on aika ween paljon tavaraa.
    En sanois et GW keskittyy enemmän PvP peliin mut myönnän et GWn PvPstä löytyy kyllä kaikille jotain, eri modet jne.
    Itse tykkään pienellä porukalla farmata Underworldis ja FoWis.
    Se ei pidä paikkansa että on pakko löytää joku suomalainen kilta tai mitään, mulla oli 2 charrua joilla olin pelannu ekan osan läpi ennen ku joinasin ensimmäistä kertaa jotain kiltaa. Tarpeeks hyvin kun osaa valita skillsetit ja partyy niin menee hyvin.
    GW antaa enemmän haastetta koska siinä on 8-paikkanen skillbari. Jotkut hajoo siihen koska ne ei ymmärrä mitä eri skillsit tekee, takuulla ihastuu tähän peliin jos vain jaksaa lukea skillsit läpi ja jaksaa miettiä eri setuppeja. Jos et jaksa sellaisia miettiä niin osta WoW (koekäytössä)!
     
  21. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    siis ei niitä verrata oikei voi mut jos pakko on niin tietenkin wow voittaa. vähän ku vertaisit tietokonetta ja jätesäkkirullaa, tietenkin otat tietokoneen!
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2006

Jaa tämä sivu