1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guild Wars vs World Of Warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tube90 08.08.2005.

1. JaySecond

JaySecond Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No toihan voi käydä missä pelissä tahansa. Niinku mulla taannoin morrowindissa ja oblivion ja guildwars näyttää kans pahasti siltä että.. :p

2.  
  3. Tube90

Tube90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo näinhän tää on... mut etenkin wowi pelaajilla tuo näyttää menevän kyllä yli järjen...

4. Denson

Denson Guest

Öööh monta vuosikymmentä ajattelit sitä sitten pelata????! :E
    Itse pelasin wowia noin vuoden, ja maksoi ehkä 100€ pelaaminen. Sitten myin hahmoni 350€ joten en sanoisi että rahaa menee, vaan lähinnä tulee....

Jotain hikistä guildwarssia ei voi edes verrata WoWiin...
    Verratkaa mielummin johonkin runescapeen, jonka GW ehkä voittais.

5. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    On totta, että peleillä voi tienata mutta sitä on turha vetää keskusteluun.On nimittäin monia pelejä jotka ovat ilmaisia ja niiden pelaamisella voi haalia vielä tuotakin suurempia summia kylmää käteistä.
    n. 6kk wowia pelanneena tiedän, että se ja lukio eivät sovi yhteen :D

6. JaySecond

JaySecond Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä lopetan tän nyt täst alkaa tulla ärsyttävää. Jotku wow sällit nyt tässäkin uhoo jo siitä mikä on paras peli. Ei jumalauta. :(

7. FPSTonttu

FPSTonttu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ohan se niin, että WoW tuntuu parhaalta peliltä ikinä, kun sitä pelaa ja tuntuu siltä ettei tartte mitään muuta. Sitten ku herää tästä unesta tajuaa, että on ollut väärässä :p
    WoW on rajoitettuna erinomaista viihdettä jonkin aikaa. Mutta temppu piilee siinä, että mitä enemmän pelaat sitä enemmän se vetää puoleensa ja on vaikeaa päästä irti. Hyvä esimerkki on se että tulee halvemmaksi ostaa 6kk peliaikaa kuin 1kk tai 2kk. Sittenpähän ostat 1/2 vuotta ja oot koukussa ja joskus huomaat, että elämäsi on mennyt ohitsesi. Tämä on näin useassa tapauksessa ja jos jaksaa WoWia pelata rajoitetusti niin sitten voi olla itseensä hyvin tyytyväinen :D Se että maksaa siitä paskasta saa sinut pelaamaan paljon rahan vastineeksi varsinkin jos se on iso summa sinulle :p

8. Jarmio

Jarmio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kummati on minulla mutta WoWin puolella olen kuitenkin sen pienen kk-maksusta huolimatta. WoWissa on vapaampi liikkuvuus ja paljon "vapaampia" alueita joissa voi liikkua. GW voisisi periaatteessa laittaa vaikka 2D Grafiikaksi kun siinä ei ole kuin tie mistä mennä ja minne ei voi oikein poikeatakkaan niistä ja silleen muutenki vähän huono liikkuvuus. WoWissa voi kesken tehtävääki tulla kaveri auttaa jos haluaa eikä tarvi siis käyä aina kaupungissa hakee kavereita. Se on minusta suurin miinus se että jokainen pelaaja on periaatteessa omassa serverissä kun se pyörii ei-kaupunki alueissa. nooh mitähän muuta vielä kertois kummastakin pelistä :) kumpaakin olen kuitenki pelannut todella paljon, ja vieläkin pelaan :)

9. Jarmio

Jarmio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin joo ja sen voisisin vielä lisätä että pidän kummastakin pelistä sen verran että olen tilannut kumpaakin lisälevyn :) GW: Factoins ja Nightfall ja WoW: The Burning crusade :) se riippuu vähän pelaajasta minkälaista nettiroolipeliä hakee/ tykkää :) jokaisen oma maku :D jos ei oo sitten kumpikin :D

10. Jarmio

Jarmio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jooh no kumpaaki olen pelannut todella palon ja lisä osat on varattu tai ostettu kumpaakin mutta olen edelleen sitä mieltä että wowi vie voiton :/ :D niin ja niistä kakaroista puheenollen että se on totta että niitä ei jaksa kuunnella varsinkaa jos on tätä ikää vähän enemmän ;) wow on omaa luokkaa oleva peli ja siinä todellisuudessa pelataanki mmorpg:tä ei niinkuin GW:ssä jossa ollaan vain kaupungeissa muitten kans.

11. Shooter99

Shooter99 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse innostuin tuosta Wowista vasta muutama kuukausi sitten
    joten tällä hetkellä kun kaikki on vielä uutta ja kaunista niin
    Wow vie pisteet kotio...

12. Datamies

Datamies Guest

Guld Warsissa on parempi grafiikka ku wowis ja enemmän tekemistä ja kunnon tarina...wowi on farmaamista farmaamista farmaamista ja ton farmaamisen jälkeen farmataan viäl lisää...

13. JulGubbe

JulGubbe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehkä se WoW:in tarina ei aukea, jos ei osaa englantia tai jos ei ole perehtynyt sarjan aikaisempiin osiin. Burning Crusaden myötä warcraft saagaa tosin raiskattiin pahemman kerran, muka tasapainon nimissä =(

Sitten asiaan ->

WoWia pelaavat suurimmaksi osaksi hieman varttuneemmat henkilöt ja kk-maksu onneksi karsiikin pahimmat teinixpeel0t pois. WoWin kiehtovuus on ryhmätyössä, jota tarvitaan suurempien tavoitteiden saavuttamiseksi, mutta kun bossi siirtyy farmausasteelle mielenkiinto hiipuu. WoWin ehkä parasta antia onkin uusiin ihmisiin tutustuminen ja pelin sisälle muodostuva yhteisö, itse peli tulee plussana siinä sivussa.

14. FPSTonttu

FPSTonttu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    WoW on tuskaa. Oon ollu 1,5kk ilman sitä ja sairaat vieroitusoireet :)

15. kiondi

kiondi Guest

miten kk maksu voi olla este? en ymmärrä jos on niin tuikkaa miten voit ostaa ylipäätään mitään pelejä ??

16. Jarmio

Jarmio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niinpä :) ei se 12€/kk oo paha ku miettii vaikka tv:maksua joka on 200€ vuosi :/ ja WoWin vuosi maksaa about 12x12€ siis 144€ :) siis halvemmaksi tulee pelata wowia ku kattoa tv:tä

17. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    niin no se tv-luvan maksu on vähän niin ja niin :) (tv-lupa)

Viimeksi muokattu: 05.10.2006
  18. Jarmio

Jarmio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niihän se vähän on :) olen ennenki käyny kattoo kyseisen ketjun :)

19. Allegri

Allegri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kumpaakaan en ole koskaan kokeillut.

Mutta mielipiteitä:

Guild Wars

- Ei kuukausimaksuja eli ei välttämättä ole pakko pelata koko aikaa ettei rahat menisi "hukkaan".
    - Paljon on ollut puhetta että joutuisi niitä lisälevyjä ostamaan.

Wow

- Juuri se kuukausimaksu.
    + Mutta jos on kiinnostunut Rpg peleistä niin ei varmastikkaan rahat hukkaan mene.

20. Jepzu

Jepzu Guest

11e kuussa saa vaikka mistä vaikka keräisis pulloja ojasta jos ei muute varaa oo :D itellä ei kyllä sitä raha ongelmaa tuu vastaa :)

21. MonkE

MonkE Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuh elikkä vaikuttaa siltä että kaikki WOW addiktit ovat nyt saaneet päähänsä että WOW on parempi pela vaik suurin osa ei ole edes pelanu GWtä. Itse en ole kokeillu WOWia mutta en sano ettei se vois olla parempi peli. Mä nautin kauniista maisemista, hyvästä grafiikast ja tarinoista, sen takia en ole kokeillu WOWia (screenshotit eivät miellytä). Lisäosia GWsä ei tarvi ostaa eikä ne teinit hirveesti haittaa koske ne yleensä jää jumittaa pelin alkumissioneihi, syynä siihen on että ellet ymmärrä englantia tarpeeks hyvin peli menee tylsäks koska siinä on tosi tärkeetä ymmärtää kaikki skillsien ja tehtävien selitykset. Itse olen pelannu GWtä siitä asti kun se tuli markkinoille eikä se oo menny tylsäks vaikka kaikki hahmot ovat max lvl. Skilssien määrä antaa inspiraatiota kokeilla kaikenlaisia buildeja esim solo farmaamiseen ja PVPn pelaamiseen. GuildWarssia on turha dissata ellei oo pelannu kaikki missionit läpi, käyny UnderWorldis ja FoWis, pelannu PVPta ja GvGta, solofarmannu, tehny duunii "taxina", osallistunu christmas ja halloween eventseihin ja paljon muuta. Älä mee sanoo et GW on huono peli jos oot pelannu sitä puol vuotta ja sit vaihtanu WOWii. Siihen menee enemmän aikaa et tajuu kaikki ne jutut siel GWs, jopa mulle tulee kokoajan uusia juttuja vastaan. En menis sanoo et kumpikaan peli on parempi koska se on ihan mielipiteestä kiinni ja mistä tykkä. Mut sanoisit et kaikki pikkuwänkit jotka ovat kirjottaneet tänne voivat olla hiljaa GWstä, tulkaa sit selittää siit ku ootte pelanu yli vuoden verran Guild Warssia niin puhutaan täst sit uudestaa!

Jaa tämä sivu