1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guild Wars vs World Of Warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tube90 08.08.2005.

  1. Ryukage

    Ryukage Regular member

    Liittynyt:
    08.01.2006
    Viestejä:
    211
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Wowi on ylivoimaisesti parempi, kalliimpi ja etenkin monipuolisempi!
    Wowin hinta on sen viihdyttävyyteen verrattuna todella halpa ja johon ei kyllästy ja jota jaksaa vääntää...
    Huono puoli siinä on se että se syö pirusti aikaa!
    Itse pelasin sitä joku 8kk kunnes omistin 60lvl warlock LCommander rankin 1200g rahaa ja epic mountin ja sen takia lopetin kun en voinut kehittää muuta kuin pvp rankkia, mutta odotan innolla Burning Crusade expansionia joka tulee joskus kesällä kuulemma.
     
  2.  
  3. Tube90

    Tube90 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en kyllä tajuu mitä parempaa siinä on että se on kalliimpi xD.... mutta joo sen uskon vaikken ookkaa sitä pelannu et se on parempi ja monipuolisempi ku GW...
     
  4. heihei11

    heihei11 Member

    Liittynyt:
    13.03.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jumalistes maailman paras peli /Monipuolista taika maailmaa ja hyvä grafiikka en muuten enää muuta pelii pelaakkaa /mut muistakaa et ei pelin takii sit saa lintsata (eikä kuukausi maksu oo paljo mitää)
     
  5. epsoni

    epsoni Member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis eihän toi WoWin kuukaus maksu oo pakko maksaa luottokortilla eikös sen myös voi maksaa peliaikakortilla kysyisin tällästä pitääkö siihen wowin maksutapaan kun tekee accounttia laittaa peliaikakortin numero jos sillä haluaa maksaa siis että ei ole pakko luottokortilla maksaa
     
  6. Sammann

    Sammann Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2006
    Viestejä:
    275
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1. Ebay:stä ne muksut ostaa valmiiks pelattui 60lvl charruja, kun eivät itse osaa blaa... sitten machotaan sillä pvp:ssä ja end-game instoissa hunut bidaa jostain brutality blade:sta roguja vastaan...

    2.Ihan eri mieltä. Tosin englantia tarttee aikas kohtalaisesti et ymmärtää kaiken, mut oon ollu ainakin 3:ssa killassa, jossa joku kersa kysyy et mitä pitää tehä 9lvl q:ssa! "Need to travel into Crossroads" tai "Have to kill 5xPlainstriders" niin kyllä tollaset pitäs jo osata @14v! sit on tullut niitä vastaan ku ite 20lvl jossain Ashenvale Forrest:ssa niin tuloo epic mount 60 warru ja vetää charget selkään sit tulee /lol kun makaa siin maassa sen 1hit=kill:stä... jos toi on jonkun 18v:n käytöstä niin sille /lol
    Voit maksaa gamecard:lla kyllä suoraan ei mitään väliä kummalla sen tekee..
     
    Viimeksi muokattu: 12.08.2006
  7. juuppeli

    juuppeli Guest

    Olen ostamassa kyseisen WoW pelin.. :D Tilaan itse pelin ja pre paid 60p
    kortin.. Missä vaihessa ja mihin kyseisin Pre paid kortin numero laitetaan.. pitääkö se numero antaa mun accountille netin kautta vai instaloimisessa= pelin asennuksessa?? Ja pelin mukana tulee 1kk aikaa miten se saa käyttöön... en tiedä näistä maksu hommista vielä! :D :S


    Voisitteko vastailla! Kiitos
     
  8. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Teet sen accountin siellä netissä ja laitat sinne sen gamecardin numeron, jolloin saat 3kk peliaikaa (sisältää sen 1kk free)
     
  9. kiondi

    kiondi Guest

    WOW on kyllä mun valinta oon tehny melkein 2 lvl 60 eikä kyllästyminen oo tullu eteen :) ehkä ainut asia mikä nyppii on lagi piikit yritä nyt sitten pelatta esim instanceissa kun juutut loottaaman jotain hikistä 10s :( btw en tiiä pitääkö paikkaansa mut e-baysta ostetut char on hakkereiden kohteena ainakin tiedän 3 tapausta mut yleensä siitä saa niin erillaista palautteta et en tiä mitä itte sanotte aiheesta ?? (kuukausi maksu on kyllä aika kohtuulinen )
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 14.08.2006
  10. JanneMasa

    JanneMasa Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    299
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite oon testannu joskus wowin sitä 10 päivän trialii ja ei se huonolta roolipeliks vaikuttanu mut ittee ei oikein innostanu se. Ite noista kahesta pelistä ottaisin ennemin Guild Warssin koska siinä ei ole sitä kuukausimaksua ite ei huvittais ainakaan ostaa pelia ~60e ja maksaa siitä vielä vuodessa ~120e (ei oo tarkkaa tietoo hinnoist).
     
    Viimeksi muokattu: 14.08.2006
  11. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse maksoin aikanaan 50€ pelistä ja peliajasta noin 90€, mutta nyt myin sen accounttini 200€:llä, joten minusta se oli ihan hyvä sijoitus. Ei joka pelistä saa myynnissä enemmän mitä siitä on aikanaan maksanut ;P

    (Ja nykyään WoW maksaa uutena 25€ kaupassa...)
     
    Viimeksi muokattu: 15.08.2006
  12. JaySecond

    JaySecond Member

    Liittynyt:
    18.07.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin just guild warsin.
    Parempi se on kyllä sen maksuttomuuden takia ja miks kerran maksettu peli pitäis vielä joka kuukausi maksaa uudestaan.
    Onhan se leipä kumminki niille WOWin ylläpitäjille mut ei mulla oo kiinnostusta. pidemmän päälle se peli tulis maksamaan tuhansia euroja jos sitä aikoo tosissaan rupee pelaa.
     
  13. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    se niiden servereiden ylläpito on erittäin kallista, mutta tuo DW:hän saa rahat niiden ylläpitoon lisäosilla, idea on suurinpiirtein.. haluatko lisää aseita --> osta lisäosa, haluatko lisää leveleitä --> osta lisäosa yms.
    ja wowissa on vähemmän peeloja tuon kk maksun takia
     
  14. Medjai

    Medjai Guest

    Itse olen pelannu WoWia sen 1,5vuotta suhkoht aktiivisesti ja en ole pettynyt kuin yhdessä asiassa, siinä että tekemistä on vaan liikaa ja loppujen lopuksi KOKO pelin idea on farmata farmata ja farmata, mikä alkaa käydä tuskalliseksi, mutta hyvä peliporukan löytäneenä olen saanu mahtavia kokemuksia ja tykännyt pelata, vaikka välillä on ollut tylsää... Mielipiteeni on että pelikaveri/kilta/yhteisö on se mikä tekee pelistä kuin pelistä kokeilemisen arvoisen ja pitempäänkin tahkoamisen arvoisen. GW olen pelannu pari kuukautta ja kyllästyin, koska en löytäny kiltaa, jossa olisin päässyt kokemaan koko pelin ominaisuudet.. Parin kaverin kanssa tahkoaminen alkoi tuntua puulta joten siirryimme WoWiin.
     
  15. MannFred

    MannFred Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2005
    Viestejä:
    187
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "se niiden servereiden ylläpito on erittäin kallista, mutta tuo DW:hän saa rahat niiden ylläpitoon lisäosilla, idea on suurinpiirtein.. haluatko lisää aseita --> osta lisäosa, haluatko lisää leveleitä --> osta lisäosa yms.
    ja wowissa on vähemmän peeloja tuon kk maksun takia"

    pitäskö sanoo: väärin, väärin, väärin. se peli on täynnä 12 vuotiaita "peeloja"
     
  16. MannFred

    MannFred Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2005
    Viestejä:
    187
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "se niiden servereiden ylläpito on erittäin kallista, mutta tuo DW:hän saa rahat niiden ylläpitoon lisäosilla, idea on suurinpiirtein.. haluatko lisää aseita --> osta lisäosa, haluatko lisää leveleitä --> osta lisäosa yms.
    ja wowissa on vähemmän peeloja tuon kk maksun takia"

    pitäskö sanoo: väärin, väärin, väärin. se peli on täynnä 12 vuotiaita "peeloja"

    no asiasta kolmanteen, wowia oon pelannu ja kiinnostus lopahti yhtä nopeesti ku leveleitä tuli...kyllähän se hyvä peli on, mutta ei toimi mulla. gw taas vähän niin ja näin. kamu osti sen ja pelas ehk jonku 2vk ja lopetti. (aina välil kattelin ku se pelas) ite sano että kiinnostus lopahti. enkä ite oo kiinnostunu ostaa gw:tä/jatkamaan wowia vaikka mmorpgt:t ja muut tälläset lähellä sydäntä on.


     
  17. Datamies

    Datamies Guest

    kyl toi Guild Wars on huippu peli!!!WoW saa niin paljon miinuksia kk-maksun takia että kallistun GW:n puolelle.marraskuussa ilmestyy Guild Wars Nightfall!!!jeee!!!
     
  18. JaySecond

    JaySecond Member

    Liittynyt:
    18.07.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    :D pääsin just kiltaan!
     
  19. Tube90

    Tube90 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jooh kyllä wowiin miinusta on kk maksu ja sitten se ruma grafiikka... mutta nyt oottelen jo tässä nightfallia kanssa ;P... [offtopic]btw jos joku tarviis suomalaista kiltaa niin ei muutakun whispiä Richard Scott:ille...[/offtopic]
     
  20. FPSTonttu

    FPSTonttu Member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kerron teille n00beille mikä WoWissa on hyvää ja huonoa! Itte pelailin sitä noin 1/2 vuotta.

    Hyvät Puolet:
    -Hyvin toteutettu peliympäristö ja quest systeemi sun muuta paskaa etc.

    Huonot Puolet:
    -Lag
    -Addiktoiva
    -Kuukausimaksut
    -End game, eli kun tulee level 60 nii ei enää saa expaa ja tässä kohin alkaa raidaaminen, mikä tarkoittaa, että meet 4 kertaa viikossa semmosille 4-5 tunnin sessioihin, että saat hyviä kamoja
    -Se vie elämän
    -Ja tärkeintä on se että huomaat ettet enää tunnista näppistä ja hiirtä WoWin jälkeen ja joudut tekemään 2x enemmän työtä tullaksesi taas pro-gameriksi. WoWissa ei tartte edes koskea näppistä!
     
  21. Tube90

    Tube90 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin plus tohon et se addiktoi ni se näyttää tosiaan vievän myös elämän kuten sanoitkin... kaikilta tutuilta jotka pelaa sitä aktiivisesti näyttää aivot sulaneen... ei ne osaa tosiaan enää hallita sitä pelaamista xD
     

Jaa tämä sivu