1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guild Wars vs World Of Warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tube90 08.08.2005.

  1. Mr_Kaos

    Mr_Kaos Member

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    GW:tä en ole kokeillut mutta WOW:ia on nyt tullut pelattua jonkunaikaa. Erittäin hyvä peli eikä tuo kk maksukaan ole niin paha. Kerran jättää kaljat ostamatta niin siinähän ne rahat jo tuleekin :)
     
  2.  
  3. LaarDicki

    LaarDicki Member

    Liittynyt:
    22.12.2004
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä mä sanon että jos ei ole varaa 11€ kuussa maksaa tohon wowiin niin pelatkaa ihmeessä sitä guild warsia. suodattaa sen alle 12v porukan sinne GW:tä pelaamaan. Musta se wowi on hyvin halpa harrastus ja se kuukaus maksu siitä, että peliä kehitetään eteenpäin on sopiva palkkio tekijöille. Tuntuu muutenki oudolta ettei jollain ole varaa maksaa 11 euroa kuussa...

    GW:stä en tiedä, mutta jotenki kuvan oon saanu että siinä olisi pääasiassa pvp taistelut. WoWissa taas on paljon muutakin; pve suuressa arvossa ja roolipelaustakin on paljon mukana.
     
  4. leo0074

    leo0074 Member

    Liittynyt:
    21.02.2006
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no jaa mun mielestä guild wars on hyvä vaikka en ookkaan pelannu wowii mutta mäkään en pelaa wowii kk maksun takia. Guild warsii voi pelata ilman niin se on hyvä ja gw ssä rittää hommaa sitäpaitsi
     
  5. Lappu

    Lappu Member

    Liittynyt:
    31.07.2005
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kumpaakaan en pelaa mutta WoW.
     
  6. heihei11

    heihei11 Member

    Liittynyt:
    13.03.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juman kauta kakarat kuulkaaha wowi jyrää guildi menee perseeseen wowis voi tehä ihan mitä vaaa suosittelen wowii eli voittaja winner is wow paras peli maailmas
     
  7. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    olen kyllä kuullut että wowi on erittäin hyvä peli, ja on näitä tapauksiakin kuten luokallani oleva kaveri osti kyseisen pelin.. ei ole näkynyt muutamaan päivään koulussa oston jälkeen ;) ja noita on kyllä enemmänkin. Tuosta voinee päätellä että se on liian hyvä :)
     
  8. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    WoW on todella hyvä peli. Mutta jos oot joku 12wee kakara niin älä ala pelaan >;P
     
  9. Euphobia

    Euphobia Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    WoW:in oon ensviikolla hankimassa. Kaikki jotka tunne ja jotka vielä pelaa WoW:ia vaan kehuu sitä ja sanoo että osta se, osta se eli ei se huono voi olla :), ja niitä on aika paljon
     
  10. Solitude

    Solitude Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2003
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En itse ollenkaan epäile etteikö se olisi aivan uskomattoman hyvä peli, mutta juuri sen takia en siihen koske. Luulen että se olisi liian hyvä jä siihen jäisi liian pahasti koukkuun. VARSINKIN noidden kuukausittaisten maksujen takia - maksu pitäisi olla mahdollista tehdä peliajasta eikä reaaliajasta... rahaa menisi aivan sairaasti.

    Hauska kontrasti tuohon wow:in kalleuteen. Kävin tuossa Anttilan tyhjennysmyynnissä - PC-pelikorissa oli Guild Warsin erikoisversio 5e (!!!)
     
  11. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @tubbana kaikki ketä minä tunnen ja ovat jääneet "liikaa" koukkuun ovat ammattikoulussa :) että ei se ikää katso.
     
  12. Undercova

    Undercova Active member

    Liittynyt:
    26.11.2005
    Viestejä:
    1,172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa myös kokeilla EverQuest II:ta, 7:n päivän trialin saa ladattua ilmaiseksi, tosin on aika isohko paketti. Suurin osa pelaajista on aikuisia, eikä ns. pellejä ole oikeastaan ollenkaan, tosin peli tuppaa vaatimaan aika plajon koneelta vielä tänäkin päivänä. Itse en ole GW:tä tai WoW:ia ikinä pelannut, enkä varmasti tule pelaamaankaan, kun en jaksa hyppiä pelistä toiseen, joten en kyseisiä pelejä kommentoi, ajattelin vaan heittää vielä yhden vaihtoehdon jos ei kumpikaan miellytä

    Itse tykkään EQ2:sta, mutta makunsa kullakin, ja varmasti joku vielä tuleekin väittämään että se on paska peli
     
  13. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    tolla iällä tarkotin lähinnä sitä että kukaan wowin pelaaja ei voi sietää kakaramaisesti käyttäytyviä penskoja jokka pilaa kaikkien pelinautinnot :>
     
  14. Mr_Kaos

    Mr_Kaos Member

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo ja wowissa tarttee kyllä aika paljon englantia. Eli mikään 12v lapsi ei varmaan älyä tarpeeksi englantia jotta voisi pelata kyseistä peliä kunnolla
     
  15. dolmo

    dolmo Member

    Liittynyt:
    21.09.2004
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse en ole WoWia pelaillut. Se kk-maksu on 11e? No, ajatelkaapa. Kun menet leffaan, maksat siitä sen 10e, ainakin Pk-seudulla. Saat siitä sen parin tunnin ajanvietteen. Montas tuntia kuukaudessa tulisi pelattua WoWia jos on se kk-maksu maksettu? Viisi? Seitsemän? Kymmenen? Ei se oikeasti ole kallis loppujenlopuksi.
     
  16. Mr_Kaos

    Mr_Kaos Member

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu ei tuo kk-maksu minunkaan mielestä paha ole
     
  17. Euphobia

    Euphobia Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muuten tietääkö kukaan kuinka moni suomalainen pelaa aktiivisesti WoW:ia ?
     
  18. Sammann

    Sammann Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2006
    Viestejä:
    275
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No tietääkseni WoW valittiin vuoden peliksi eikä GW... ja WoW:ssa voit suurinpiirtein tehdä mitä ikinä haluat tylsimäänkään ei oikeen pääse jos jokin ei kiinnosta niin koikeilee toista hommaa!:) .. Ja noi kk-maksut ei mun mielestä oo pahat 2kk hinnalla jois yhen illan pussikaljaa tai vajaan vuoden maksuilla illan baarissa!=] mut kummassakohan on sitten mukavampi herätä aamulla pikku väsymyksessä vai kovassa krapulassa ja kattoon pussiin et tililtä lähtenyt 140€??:S

    eli WoW on prkl paras MMORPG joka on tehty
    ainut(-) tulee huonoista servereistä jotka joskus tykkäävät lagata kunnolla, mutta kuulemma siihenkin on tulossa parannusta!
     
    Viimeksi muokattu: 11.04.2006
  19. Undercova

    Undercova Active member

    Liittynyt:
    26.11.2005
    Viestejä:
    1,172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa hakea jonkinsortin trial versio tai kokeilla kaverilla ennen kuin suuntaa kauppaan, näitä nettiroolipeleja kun on aika hankala suositella sokeasti kenellekään, toiset vihaa peliä A ja toiset pelaa samaa peliä 24/7, riippuu aivan siitä mistä tykkää. Useimmista on tietääkseni jonkinlainen ilmainen kokeiluversion jonka voi ladata netistä.

    Eikä tuo kk maksu ainakaan omasta mielestäni kovin paha ole, itse maksan 139e EQ2:sta vuodessa, paitsi nyt intissä olon aikana kun ei ole oikein aikaa pelata niin peruin tilauksen vähäksi aikaa, onpahan sitten taas mukava palata takaisin pitkän tauon jälkeen. Mutta jos ei tunnu löytyvän aikaa pelata hirveästi, eivät MMORPG:t ole välttämättä se paras vaihtoehto, tuppaavat olemaan aika lailla aikasyöppöjä, ja kk maksu menee vähän harakoille.
     
    Viimeksi muokattu: 20.03.2006
  20. snaketus

    snaketus Member

    Liittynyt:
    21.03.2006
    Viestejä:
    52
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Asia meni näin. Ostin Guild Warsin, jee hyvä peli. Kokeilin kaverin 10 day guest passia WoWiin. Sen jälkeen myin Guild Warsin ja ostin WoWin, ja pelaan WoWia edelleen. Siitä voi päätellä kumpi iski enemmän.
     
  21. Horhoili

    Horhoili Member

    Liittynyt:
    21.03.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Wowin monipuolisúus vie voiton.
     

Jaa tämä sivu