1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guild Wars vs World Of Warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tube90 08.08.2005.

  1. Mimika

    Mimika Member

    Liittynyt:
    21.11.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ite en oo pelannu tota guild waaria olleskaan eikä sillä että ees haluisin mutta wow on hyvä peli ja tekemistä kyllä riittää ite oon pelannu kohta kolme vuotta 1tai 2 kk vajaa mutta en voi sanoo et olis charrut valmiita tai että ei oo enään niillä mitään tekemistä.
    ja sillai wow varmaan on parempi myös alottelioille et kaiken tasoset pelaajat pärjää siin ja voi treenaa sitä skilliä siin expates eri tasosis instoissa muutenkin helpot questit ja ihan hyvin saa porukkaa grtoup kesteihin ja sillai mutta on siinä tosin huonoakin puolta esim se et liikaa blizz kuuntelee ihmisten valituksia siitä et joku class on over pover eli siel nerffitään classei aikas paljon ja yritetään liikaa tehä kaikista tasavertasii... mutta sanoisin et wow on 9 ja puolen pisteen game 4-10 asteekol..
     
  2.  
  3. karhu123

    karhu123 Guest

    oli niin vaikea lukoista ja kirjoitus virheellistä tekstiä että kesti melkein 5min tajuta/lukea
     
  4. karvanaam

    karvanaam Member

    Liittynyt:
    28.11.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noh itse kaivan korteni tähän kekoon.

    Aloitetaan wowin miinuksilla ja plussilla, itse pelasin wowia 70lvl epic/blue ja pvp settiä oli että kyllä olen tätä pelannut.
    Noh ensimmäinen iso plussa on maailmanlaajuus, välillä kyllä koitui miinukseksikin mutta se oli väliaikaista ^^. Toisena tulee Alliance vs. Horde asetelma, aivan ihana! Itse ihastuin tähän heti alkuun.
    rodut ja paljon questeja. Miinuksia oli kinkit, stoori kusi, jos ei ollut pelannut WC3 tai muuta WC niin et tajunnut paljon mitään.
    Pelailisin uuden expansion packin takia mutta "no money, no honey"

    Sitten siirrytään Guild Warsin puolelle jota olen kanssa pelannut liikaa, Suuri plussa tulee tiimipohjaisesta toiminnasta, end-game missionit olivat hauskoja kun jouduttiin miettimään oikeasti mitä tehdään, tämä puuttui wowista melkein kokonaan jos nyt joitakin raideja lukuunottamatta. plussia tulee myös grafiikoista, attribute systeemistä joka vastaa wowin "talent" systeemiä. GW:ssä oli paljon parempi joka mahdollisti erillisten skilli buildejen teon.

    Siinä oli pieni osa molemmista, en nyt jaksanut kirjoittaa pitkää kun pitäs vielä herätä mutta näistä kahdesta ehkä kallistun enemmän GW:n puoleen koska enemmän tiimipohjaista ja vähemmän "pentuja"
     
  5. vepetti

    vepetti Guest

    GW:
    -Liian nopeasti max lvl 10-15h
    +roolipelinä loistava
    -ei voi mennä yli 8 ihmisen grouppina
    +ei kk-maksuja
    +Tehtävät
    +lisäosat
    -suppea

    Wow
    +Suuri maailma
    -kk-maksu
    +Paljon porukkaa (-osa ärsyttäviä pentuja)
    +Tehtävät
    -liian nopeati tulevat lisäosat
    +Raidit
    +Kaikin osin laaja peli

    WOW vie tän kisan
     
  6. Apuvamies

    Apuvamies Guest

    pidän ite Guild Warssista enemmän, ainoana miinuksena pidän ite pelin lataamista (liian kauan) jos pelaa jotakin maata tai uutta lisä osaa läpi. sitten on vielä noi kaiken maailman account pöllijät, kaikkia ei ees huomatakkaan...
     
  7. karhu123

    karhu123 Guest


    et ole tainut wowia pelata 10lvl enempää?

    omasta mielestäni tänne kannattaa tulla väittelemään vain joss on pelannut molempia (ei lasketa niitä 10lvl wowissa)ja kyllä gw:ssäkin saisi sitä kokemusta olla...

    elikkä semmoset ''wow on paras!!! gw on iha p*ska vaikka en ookkaa koskaa pelannut sitä!!!!!'' saa jätää pois...
     
  8. mahaluun

    mahaluun Regular member

    Liittynyt:
    18.01.2008
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26


    Juu olen samaa mieltä! ei tänne tultu arvostelemaan pelejä vaan kertomaan oma mielipide... -.- WoW on kyllä hyvä peli kuten GW ja se on tosi, kaikilla on oma peli tajunsa ja sitä ei voi muuttaa nyt olen kyllä alkanut rajoittaa tuota rooli pelin pelaamista ja pelaan nytten enimmikseen FPS pelejä...
     
  9. Dwnldz_5

    Dwnldz_5 Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,866
    Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    Eipä ole GW kokemusta mutta olen aika vahvasti sitä mieltä että WoW. Perustelen viivoissa:

    + Jättimäinen pelimaailma, selaamista riittää
    + Paljon pelaajia (vaikka ovat jaetut eri servuille): 11 milj
    + Blood Elf naaraat
    + Mukava määrä eri classeja, niiden ominaisuudet ovat monipuolisia
    + Tunne siitä että onnistuu
    + Monipuolista tekemistä: perus questit, dailyt, instancet, raidit, battleground, arena, ganking ja kaikkea. Tulevat patchit lisäävät sitä.
    + Laadukkaat lisärit
    + Itse peli ja sen lisärit ei maksa hirveästi, tosin siihen tulee vielä kk maksut (~13 € per 1 kk, useammasta kerralla ostetusta saa vähän alennusta)
    + Toimii "huonommallakin" koneella, tosin vie julmetusti kiintolevytilaa patchien takia (atm 11,7 Gt)
    + Hyvä horde, paha Alliance

    - Gear (varusteet) vaikuttaa asioihin ehkä vähän turhan paljon
    - Koukuttava
    - Ehkä kk maksu, vaikka se onkin melko pieni jos ajatellaan että pelissä on kumminkin paljon tekemistä ja sisältöä


    Kaikilla on omat pielipiteet ja niistä on turha kiistellä. Kannattaa kokeilla molempia, trialissa et menetä mitään.

    Edit: lisään vielä että mulla on perus WoWin lisäksi TBC ja WotLK, että ilman noita tilan vienti tippuu reippaasti alle tuon 11,7 Gt)
     
    Viimeksi muokattu: 10.01.2009
  10. Blindbot

    Blindbot Member

    Liittynyt:
    26.11.2007
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näitä pelejä on minusta aika vaikeaa ja hyödytöntä verrata, koska ne ovat niin erilaisia.
     
  11. Apuvamies

    Apuvamies Guest


    itte asiassa koitin kerran sitä free trialia mutta heti kun olin rekisteröitynyt nii unohdin saliksen :D eli en oo pelannu ees sitäkään
     
  12. Gruul

    Gruul Member

    Liittynyt:
    07.02.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä sinänsä minkä vaan ikänen voi sitä WoWia pelata kunhan englanti sujuu, itse ensimmäisen kerran leikin näillä trial-acounteilla noin 10-11 vuotiaana ja ymmärsin ihan hyvin.
    On se WoW kyllä niin hyvä peli että GWtä en viitsi kokeillakkaan
     

Jaa tämä sivu