1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guild Wars vs World Of Warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tube90 08.08.2005.

  1. OConroy

    OConroy Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen pelannut GW:tä 2.5 vuotta ja kyllähän se nyt niin on että Guild Wars on PvE JA PvP peli. Kuka haluaisi kehittää esim. Sunspear promotion points-titteliä siihen 50 000 joka vaati sen 200 -> pelituntia.

    Eiköhän se nyt pitäisi lopettaa tämä turhan päiväinen pölinä tästä aiheesta sillä jokainen tietää, että tämäkin keskustelu on elänyt jo niin pitkään että sen aloittaja on varmasti jo vuoden pelannut jotain toista peliä kun selvyyttä ei ole saatu. Jokaisella on oma mielipide; Guild Wars selvästi hallitsee grafiikka-puolta, mutta WoW taas sitä toista eli tarinapuolta. WoW:in äänet päihittävät Guild Warsin, mutta WoW:in PvP:llä ei ole mitään mahdollisuuksia GW:n pleijerversuspleijeriä vastaan. WoW on suositumpi koska Blizzardilla on enemmän rahaa mainostamiseen...

    Make your own discissions, mutta miettikää ennen aitotteko pelata PvP:tä vai PvE:tä, luottakaa veteraanin sanaan, mutta älkää tehkö siitä tekosyytä. Miksiköhän minäkin kirjotan tämmöstä päivänselvää juttua...
     
  2.  
  3. dbl

    dbl Member

    Liittynyt:
    05.12.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Max ss titlen grindaa ehkä 20 tunnissa :p
     
  4. Hembbu

    Hembbu Member

    Liittynyt:
    17.09.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eij se ihan noinkaan ole... pelannut molempia olen tuloksella WoW parempi GW PvP oli aika shittiä makunsa kullakin WoW voittaa GW mennen tullen oma on mielipiteeni ja jos lasketaan yhteen kumpaa kannatetaan enemmän on se WoW :)
     
  5. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuo Pvp-kysymys on myös hieman makuasia, ehkä Wowissa on tuota laajan mittakaavan Pvp:tä, mutta siinä on käytännössä aina niin että paremmuus ratkaistaan sen mukaan miten hyvät kamppeet hahmolla on niskassa - ei sen mukaan miten hyvin osataan pelata. GW:ssä taas oma osaaminen ratkaisee pitkälti sen, kuinka pärjäät. Tiivistettynä Wowissa Gear > skill ja GW:ssä päinvastoin.
     
  6. mando41

    mando41 Member

    Liittynyt:
    08.01.2008
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse en ole pelannut kumpaakaan mutta alan pelaamaan World of Warcraftia kun se uusi laajennus tulee. Ei tuo kk maksu ole minusta niin kauhea, varsinkin jos maksaa kerralla useamman kuukauden niin siinä säästää ihan kivasti massii.

    Ja olisiko jollakin tietoa milloin tuo uusi laajennus tulee?
    Pistäkää linkkiä jollekki sivulle mistä pääsis lukeen asiasta enemmän

    Kiitos ja heihei
    ♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♥♦♣♠♥♦♣♦♣♠♥♦♣
     
    Viimeksi muokattu: 09.01.2008
  7. Juippi93

    Juippi93 Regular member

    Liittynyt:
    10.10.2007
    Viestejä:
    305
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    taistele verotonta mailmaa vastaan ja valitse guild wars
     
  8. Maukki

    Maukki Member

    Liittynyt:
    23.07.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei teille GW pelleille voi muuta, kuin nauraa!

    Tyhmää porukkaa täällä pyörii.

    Ja TOSIASIA

    WoW:issa näkee pelaajia missä vain (Paria luolastoa lukuun ottamatta) MUTTA GUILD WARSISSA ei näe muutakuin kaupungissa ja partyssa! Guild Wars on vaan niin p*ska sen takia. WoW vie aina voiton!

    uudet pelaajat aloittakaa EHDOTTOMASTI WoW, älkääkä edes vilkaisko surkeaa Guild Warsia!!!

    WOW
     
  9. cLonx

    cLonx Active member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    1,255
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Kaksi vuotta wowia, peli hyllyyn kun uus kone tuli. Eipä oo wowia enää asenneltu sen koomin. Keskimäärin 2000tuntia vuodessa wowia alko riittämään.

    Hyvä peli ei siinä mitään.
     
  10. Ryanir

    Ryanir Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo tuo wowi koukuttu hullusti ainakin, itselläni tuli 210päivää pelattua aikaa ,sitten oli pakko lopettaa kun huomas että mätti sitä 10hpäivässä viis veisaten muista asioista.
     
  11. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuollaisille pelleille kuin sinä ei voi muutakuin nauraa :)
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2008
  12. Gheekboks

    Gheekboks Guest

    Itse olen WoWia pelaillut ja olen pitänyt sitä parempana, mutta voisi tuo GWkin olla aivan mainio peli. Kukin tykkää mistä tykkää..
     
  13. OConroy

    OConroy Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aivan, kaikki saa pelata sitä peliä mitä haluaa, ja jokaisella on asiasta oma mielipide. Ne ketkä eivät pysty katsoa asiaa toisen kannalta, eivät osaa myöskään suhtautua asiaan oikein. Ei tämä nyt hyvät lapset ole mikään elämän tai kuoleman kysymys. Sen kun jossain vaiheessa ymmärrätte, niin ehkä ymmärrätte jotain muutakin...
     
  14. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mikä tekee Guild Warsin pelaajista "tyhmiä"? Kerrohan se oikein hyvin perusteluin tai argumenttisi jää kovin latteaksi.

    Koittaa nyt jo vähitellen tunkea sinne päähän sen faktan että maailmassa riittää väkeä niin paljon että on olemassa erilaisia mielipiteitä. Ja vain koska sinulla sattuu löytymään yksi ainoa mielipide tähän asiaan (= OMG WOW ON PARAS MUUT PELIT ON KURAA) ei se tarkoita missään tapauksessa sitä, että kaikki muut ovat juuri sinun kanssasi samaa mieltä. Jos nyt katsotaan tämän threadin viestejä, niin ainoa tässä threadissa oikeasti tyhmästi käyttäytyvä olet juuri sinä. Joka kerta kun olet esittänyt hienon väitteesi siitä, miten Wowissa jokin asia on NIIN paljon parempi kuin muissa peleissä ja joku on vastannut siihen hyvin perusteluin, olet siirtynyt seuraavaan asiaan, taas puhumaan ympäripyöreitä.

    Ihan vakavissaan kehotan sinua katsomaan noita kirjoittamiasi viestejä ja mieti samalla, mikä tekisi sinusta jotain muuta kuin naurunaiheen niiden viestien antaman kuvan perusteella.
     
  15. Ryanir

    Ryanir Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  16. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Uuh. Joidenkin ihmisten tekemä arvosteluko sen sitten päättää että mistä pelistä itse tykkää :D
     
  17. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olkoot vaikka sata arvostelua missä wow vie voiton. Tuo gw vs wow on ihan jokaisen henkilökohtainen mielipideasia..
     
  18. kanaljo

    kanaljo Member

    Liittynyt:
    02.02.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihan aluksi tää menee offtopicciin ja guote on aika kaukaa haettua, mutta olen itse just simmone 12w "kakara, joka ei osaa englantia"
    Tämmöset alkaa aina vituttaa ku vanhemmat ihmiset väittää että nuo nuoret pilaa pelinautinnin sillä kun ne ei osaa tarpeeksi englantia...
    Kun eka kertaa luin foorumeja sillo 9v niib ihmettelin aika kauan, että miten minä sitten pystyin pelaamaan kahdeksan vuotiaana Runescapea ilman, että koko ajan pitää sanoa "sori, i kan peak bad enkish" itse asiassa noita ei tullut juuri ollenkaan, ja jos tuli niin silloin mentiin kysymään siitä sanasta isältä, äidiltä, tai jos se oli guestissa niin sanakirjalta.

    Niin että jos nämä "haukkujat" jotain tajuaisivat , niin se on nykyään kyllä valitettavan tavallista, että nuo luokkakaverit eivät osaa yhtään englantia, eivätkä edes halua osata sitä tulevat pelaamaan pelejä, joista ainoat sanat joita he tajuavat ovat "kill, rest, run, hate, angry ja joitain muita yksittäisiä sanoja.

    Minunkin luokalla on 22 oppilasta ja vain 6 osaa kunnolla englantia.
    Noin puolelle on ihan sama, että osaavatko he puhua sitä vaiko eivät.

    Niin että teille pilkkaajille ja kaikille muillekkin kaltaisteni pilkkaajille muistutus meitä on moneen junaan!!!
     
  19. seikra

    seikra Member

    Liittynyt:
    09.05.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nii eli itse olen pelannut GW 1 vuoden ja tullut siihen tulokseen että.
    1. Jos haluat voittaa pvp nii siinä tarvitaan todella skillii
    2. Oma maailma eli saa olla rauhassa tai sotia kavereitten kanssa
    3. Mahtavat eventit
    4. Hyvä tarina
    5. Liikkeet vähän kankeat

    Wow
    Pelasin sen ilmasen ajan ja tuli paha olo
    1.Peli perustuu levuttamiseen
    2.grafiikka IHQ Halinalle tasolla
    3.3 Vuoden valeltelu ajat
     
  20. stargiver

    stargiver Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2007
    Viestejä:
    643
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen kumpiakin pelannut ja havainnut että kummassakin on hyvät ja huonot puolensa...

    GW
    +Ei kuukausimaksua
    +Hyvän näköinen
    +hyvä PvP
    +kaksi professionia
    +Ei perustu niinkään levuttamiseen vaan siihen kuinka hyvin osaat
    +Ei tarvitse tahkoa tehtäviä yksin kun on botit(hiukan kaukaa haettu)
    -Vain kaupungissa tapaa ihmisiä
    -pieni lvl limitti

    WoW
    +Ihmisiä joka puolella
    +Instanset, jos saa kunnon partyn
    +Ei vaadi niin paljoa koneelta
    +Hyvä tarina(varsinkin jos on vetänyt jonkin perus WCn läpi)
    -Kuukausimaksu
    -Huono PvP(henkilökohtainen mielipide)
    -Alliance tyyppi saattaa putkahtaa mistä tahansa ja tappaa sinut(Pelaan Hordella)

     
  21. Taulu

    Taulu Newbie

    Liittynyt:
    29.12.2004
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Minäkin painin tämän ongelman kaa joskus 3kk sitte ja päädyin sitte wowii, iha jees peli, tullu pelattua aika paljon. PvP on iha jees mun mielestä, kaikki sanoo että se voittaa jolla on parempi geari, Ei se kyllä aina nii oo mutta jos on suuri lvl ja gear ero nii kyllä sillon tulee turpaa ja kunnolla. Maksimi levelillä vissii tuo geari ei oo silleen ongelma koska arena kamat on parhaita pvp kamoja mitä saa ja useimmilla pvp konkareilla on semmoset, että taktiikka usein ratkaisee. WoWin PvE on kans aika kivaa hyvällä groupilla vaa. Jos painii tämän ongelman kanssa että kumpiko niin minä suosittelisin WoWia, mutta tosiaan kaikilla on omat mielipiteensä ja enhän oikeestaa voisi suoraan suositella WoWia mielummin koska enhän edes ole kokeillut GW. Mutta kyse on sen verran hyvästä pelistä että on kokeilemisen arvonen.
     
    Viimeksi muokattu: 09.05.2008

Jaa tämä sivu