1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guild Wars vs World Of Warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tube90 08.08.2005.

  1. Tube90

    Tube90 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli siis mielipiteitä kumpi on parempi Kun itellä on guild wars Ja olen myös sen kannalla koska siinä ei ole kk maksua.... ja muutenkin kaunis peli
     
  2.  
  3. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En pidä tuosta kuukausimaksuhommasta itsekään. Siinähän pitäisi kokoajan olla pelaamassa rahoilleen vastinetta ja ihmisillä on usein parempaakin tekemistä kuin pelailla (eritoten kesällä).
     
  4. Kartaz

    Kartaz Guest

    kyllähän toi Guild wars voittaa ton WOW:in kun siinä ei oo Kuukausi maksuja...
     
  5. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No joo, eipä ole tuota WOW:ia paljon tullu pelattuu, kun ei ole varaa.
    Että Guild Wars vie pisteet kotiin, ihan vaan sen takia, että sitä voin pelata.
     
  6. pykala

    pykala Member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse sanon WOW,koska en ole GW:tä pelannut,eikä se kk maksu pahan hintanen ole.
     
  7. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    itse menisisn kanssa GW:n kannalla.
    luin pelit lehdestä että GW:ssä ei ole kk-maksua vaikka servujen pitäminen maksaa. Peliyhtiö hommaa rahat siihen noilla lisä-osilla ja laajennuksilla kuten:
    yms. että tuollaista
    EDIT: kiinnostaisi vain tietää miten käy jos aloittelija alkaa pelaamaan peliä
     
    Viimeksi muokattu: 12.08.2005
  8. mulderi

    mulderi Member

    Liittynyt:
    23.06.2005
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Molempia olen pelannut ja molemmissa on omat hyvät puolensa.
    Wowin miinus on todellakin se kuukausimaksu.
    Wowii pelaisin mielummin mut en sen takia osta omax ko on toi samperin kk-maksu :((
     
  9. LaarDicki

    LaarDicki Member

    Liittynyt:
    22.12.2004
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    WoW on ainakin minun mielestä aivan järkyttävän hyvä peli. roolipeli servereillä tapahtuu aivan oikeata roolipelaustakin. eli ei pelkkää mättöä, vaan ihan oikeita hahmoja. Upeita keskusteluja ja tapahtumia, ilman että se ekspottaminen on se pääasia. itse pelaan rauhanomaista taurenia, eikä kiinnosta se tappaminen vaan se yhteisö, pelin sisällä on ystäviä ja luodaan uusia suhteita. Se kuukausimaksu (11€/kk) on hyvin pieni hinta tuontasoisesta pelistä. En maksaisi kyllä penniäkään jos se olisi vain sitä leveleiden tahkomista yms, mutta tuon roolipelaamisen takia olen valmis maksamaan.
     
  10. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  11. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kumpaa voisi suositella aloittelijalle?
     
  12. MonkE

    MonkE Member

    Liittynyt:
    20.09.2005
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Se riippuu niin paljon mistä tykkää, mä sanoisin että GW on ehdoton ykkönen koska se on niin erilainen. Siinä pitää oikeesti miettiä paljon mitä proffesionei käyttää ja mitä skillejä, pure skills!
     
  13. Tube90

    Tube90 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ite oon nyt pelannu n.6kk GW:tä eikä ainakaa mun mielestä oo huono... tosin ehkä Wow on parempi en ole koittanut vielä.ja jos Wow:ia meinaa pidempään pelata niin kalliiksihan se tulee Kun peli itsessää maksaa jo 50€ + sitten kk maksut
     
  14. MonkE

    MonkE Member

    Liittynyt:
    20.09.2005
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Guild Wars kerää niitten massit sillä että ne heittävät aina silloin tällöin expansionpakkei kehiin!
     
  15. Greedo

    Greedo Regular member

    Liittynyt:
    16.06.2005
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on molemmat vaan tota WoW:a pelaamassa ja huomasin että ei oikeen rahat riittäny. Guild Wars on tosiaan parempi siitä että ei ole kk- maksuja. WoW kyllä mielestäni pelinä hiukan parempi. Mutta loppujen lopuksi jos ne julkasee joka 6-9kk lisäosan GW:n joka maksaa korkeintaan 50e niin kyllä siitä halvempaa tulee.
     
  16. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kumpaa olisi aloittelin kannalta helpompaa tai mukavampaa pelata?
     
  17. gizmo1986

    gizmo1986 Member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    todella huono homma kun joillaki menee ohi toi wowi ton kuukausimaksun takia esim ottakaa tutuilta tai joiltaki esim 10 guest pass niin sillä voi pelata siihen 20lvl charrun ja saa jonkilaisen käsityksen tosta pelistä.mutta esim mitä enemmän lvl saat sitä enemmän peli paranee ja paikat tulee pikku hiljaa tutuiksi ja yleensäki koko systeemi.Esim itse olen pelannu 5kk tuota ja eipä ole huvittanu olla pelaamatta.ja voin sanoa että pelitaitoa löytyy jonki verran mutta jos haluaa oppia pelaamaan kunnolla esim monella rodulla ja classilla niin kyllä siihen uppoaa aikaa paljon.Itselläki löytyy GW mutta en pelaa sitä sen yksinkertaisuuden takia en ymmärrä että kun kykyjä on niin vähän ja niitä pitää vaihtaa.Pelatkaa wowia niin tulette huomaaman todellisen hahmon kehittämisen ja menkää ihmeessä pvp servuilla siinä on oma jännityksensä/huvinsa.Yleensäki peliä on melko vaikea selvittää tai arvostella koska se pitäisi itse kokea.Itellä olisi menny ohi korvien toi peli mutta kun luin jostaki jotain niin päätin hommata siihen sen 10 päivän guest pass kaverilta ja sittenhän se peli tuli ostettua. Eikä toi hinta ole välttämättä paha ite olen karsinu tuon hinnan esim puhelin laskussa koska sillä tulee liikaa tyhjää asiaa puhuttua.Toivottovasti kokeilisitte wowia edes sen 10 päivää tai enemmän.Plääh en jaksa kirjottaa enempää :)
     
  18. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No itse en ole pelannut kumpaakaan,mutta mitä nyt tiiän niin näillä mun viikkorahatuloilla ei paljon WoW:ia pelattaisi.Elikkä ostaisin Guild Warssin jos jommankumman!
     
  19. gizmo1986

    gizmo1986 Member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tosi harmittavaa kun menee hyvä peli ohi mutta eihän sille mitään voi jos ei oo rahaa.näin käy valitettavasti liian monella :)
     
  20. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    WoWia tuli testattuu joskus, kun se ilmesty. Ei innostanut, vaikka rpg-pelit onki lähellä aorttaa. En mä näe tota kk-maksua ongelmana, eihän se ole kuin 10 - 13€/kk. Jätätte vaikka yhtenä viikonloppuna ne bisset kauppaan. :)
     
  21. JanneMasa

    JanneMasa Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    299
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite en oo varsinaisesti kumpaakaan pelannut mutta monella kaverilla olen molemmat nähnyt ja wowi on muuten aivan loistava peli paitsi toi kk maksu ei oikein innosta sitä maksamaan ja ei GW:kaan myös ole huono peli mutta siinä ei sentään ole kk maksua. Ennemmin GW:tä pelailisin kuin WoW:ia
     

Jaa tämä sivu