1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

google tili kaapattu

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi djjari 05.09.2022.

  1. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,781
    Kiitokset:
    1,239
    Pisteet:
    223
    Kun ei ole mitään tietoa kuinka telegram toimii, niin paha sanoa mitään. Miten kirjaudut sinne, minkälaisia vaihtoehtoja seillä ylipäänsä on kirjautumisen, tilin luomisen, mahdollisten salasanojen vaihtamisen ym. suhteen.
     
  2.  
  3. djjari

    djjari Active member

    Liittynyt:
    17.12.2010
    Viestejä:
    1,117
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    siihen ei ole käytössä ollut mitään salasanaa,mutta nyt olen siihen lisännyt jonkun koodin sen jälkeen kun sitä roskaa alkoi sinne tulemaan,mutta eise mitään ole auttanut,mitään tiliä en ole luonut,vaan saanut kavereilta kutsulinkin yhteen ryhmään,ja sinne on pitänyt lisätä oma puhelin numero
     
  4. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,781
    Kiitokset:
    1,239
    Pisteet:
    223
    Alla linkissä ohje kuinka estää ryhmiin liittäminen ilman omaa lupaa. Tuo on näköjään ihan "normaalia" telegramissa, että niin voi tapahtua ja se pitää itse erikseen asetuksista kieltää. Ohje on englannin kielellä, mutta kuvien kera. Eli jostain sieltä asetuksista se pitäisi voida estää.

    https://www.dignited.com/69726/prevent-people-adding-you-telegram-groups/
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,207
    Pisteet:
    243
    Tuo Trinityn linkki on sinulle varmaan huojentavaa luettavaa. Kyseessä on siis Telegramissa yleinen tapa, joka itse pitää aktiivisesti estää.
    "Many times, Telegram users get added to random groups, the majority of which are spam." Eli "usein Telegramin käyttäjät lisätään satunnaisiin ryhmiin, joista suurin osa on spammia eli roskapostia." Liittäjä ei siis mitenkään ole tunkeutunut tilillesi.
     
  6. djjari

    djjari Active member

    Liittynyt:
    17.12.2010
    Viestejä:
    1,117
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    mulla on asetukset juuri sillain kun tuossa ohjeessa on,ennen ei kyllä tullut tuollaisia,vaan niitä alkoi tulla heti

    sen jälkeen kun sen google tilin ongelmat alkoi,ja jokuhan siellä telgramissa oli päässyt muuttaan mun profiili kuvaakin
     
  7. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,207
    Pisteet:
    243
    Pahoittelen, että en enää muistanut kaikkia yksityiskohtia ja että profiiliasikin on siellä muokattu.

    Tässä ollaan – tai ainakin minä olen – taas alkutilanteessa, eli ei osaa mitään neuvoa, kun ei ulkopuolisena ja Telegramia tuntemattomana tiedä mitään Telegramin tilistä tai tilille kirjautumisesta.

    Netistä löytyvien ohjeiden suhteen pitää olla varovainen, mutta luulen, että turvallinen tapa edetä olisi tarkistaa kaikki laitteet, joilla on pääsy sivuillesi, ja poistaa mahdolliset epäilyttävät laitteet. Ohje siihen näyttäisi löytyvän tuolta kohdasta 2- Tarkista aktiiviset istunnot:
    Kuinka suojata Telegram-tili? | [Parhaat vinkit – 2022 päivitetty] (telegramadviser.com)


    P.S.
    Mainitsen vielä tässä yhteydessä, että kun hain Googlella ohjeita 'recover hacked telegram account', törmäsin myös mainokseen: "Hacking service available. Just text us in WhatsApp."
     
  8. djjari

    djjari Active member

    Liittynyt:
    17.12.2010
    Viestejä:
    1,117
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    homma kunnossa syy löytyikin ilmeisesti tuosta,katkaisin tuon istunnon niin ei ole enään yhtään roskaa tullut tuonne telegramiin
     

    Liitetyt tiedostot:

Jaa tämä sivu