1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB vs. GeForce GTX 560 Ti Twin Frozr II OC, 1GB GD

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Knuckles90 09.09.2011.

  1. Knuckles90

    Knuckles90 Member

    Liittynyt:
    09.09.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kumpi parempi :] Tilasin tuon Gigabyten Jimmsiltä, mutta tietty mahdollisuus vaihtaa. Luin jostain että tuon Gigabyten kanssa ollut ongelmia, mutta en tiiä onko yleistä vai joitain poikkeus keissejä. Kiitos jo etukäteen :]
     
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    poikkeus keissejä niinkuin jo sanoit, kummatkin hyvällä jäähyllä ni kannattaa ottaa se halvempi ja itse kellottaa se 20-30mhz jos niissä on eroja, en nyt jaksa sitä katsoa.
     

Jaa tämä sivu