1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Geoforce Experiense

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi eklu 31.10.2017.

  1. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    No meinasin päivittää näyttöajurit, kyseinen ohjelma päivitti ensin itsensä sanoen et käynnistä uudelleen. Otin täpän pois et päivittää pelini, mun ainut peli on winhotuksen pasianssi ja jo kolme tuntia pian valmis. Sitten pääsisin ajurien päivitykseen, ei oikein hyvä. Yli kolme teraa on levyä ja niitä vissiin scannaa, olis helpompaa ladata ajurit valmistajan sivuilta mutta ne asentaa samalla tuon paskan koneelle. Mulla on oikein tili heille ja spostiin tuli ilmo että uutta ajuria pukkaa. Ei ihan hienosti hoidettu homma ku pelien buustaaminen on ykkösasia.
     
  2.  
  3. lyyri

    lyyri Senior member

    Liittynyt:
    19.04.2017
    Viestejä:
    2,356
    Kiitokset:
    731
    Pisteet:
    123
    Saahan nuo ajurit nvidian sivuilta ja experiencen saa poistettua koneelta, ei kai se sen kummempaa ole :D

    Itsekin olen experiencen poistanut, kun en koe sille mitään tarvetta.
     
  4. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    Nin teenki mutta silloin aikoinaan tuo toimi kun äkkiä vilkaisi pelit läpi ja sitten yläpalkista ohjaimet, meinasin vaan et miksi ne tekee tommosia haitakkeita ohjaimiinsa.
     
  5. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,148
    Kiitokset:
    1,198
    Pisteet:
    243
    Olisikohan päivittäjälle käynyt joku kämmi?

    Tein ihan saman, ensin päivitti Experiencen uuteen versioon ja sitten kyseli, optimoidaanko lisätyt pelit? Vastasin ei ja valitsin ajuripäivityksen. Näyttö sammui välillä ja antoi virheviestin "Näytönohjain lakkasi toimimasta", kun päivitys poisti vanhat ajurit, mutta palautui heti, kun sai uuden ajurit.

    Näin se mielestäni on aina mennyt noine ilmoituksineen ja sammumisineen.
    Tosin minulla ei suorittanut uudelleen käynnistystä missään vaiheessa.

    Koko homma kesti noin 2-3 min. alusta loppuun, eli nopea ja vaivaton tapahtuma ja uudet ajurit tuli.

    NVidia ohjain..PNG

    Jättää näköjään vanhan 3D vision ohjaimen poistamatta, muut vanhat ajurit poistaa. Olisikohan joku varmistus jos uusi ei toimi.
     
  6. Tinke8

    Tinke8 Active member

    Liittynyt:
    23.01.2010
    Viestejä:
    1,191
    Kiitokset:
    61
    Pisteet:
    78
    Sen Experiencen saa myös otettua ajuripaketista asentaessa kokonaan poiskin, jos noin verisuonia tuntuu tukkeuttavan.
     
  7. Samde

    Samde Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2014
    Viestejä:
    476
    Kiitokset:
    77
    Pisteet:
    38
    Mistäs nuo muut kuin tuon Experiencen saa ladattua joita sulla tossa listassa on? Mulle tuli nuo kaikki kun koneeseen tuli Gefore 1070, mutta tossa Winukan uusimisprosessissa noi katos. Luulin että Experience ajaa kaiken tarvittavan joten latasin sen, mut nyt kun näin tuon listan niin muistan nähneeni tollasia ohjelmia vanhassa Windowsissa. Mahtaa olla kuitenkin melko tärkeitä nuo grafiikkaohjaimet ja muut?
     
  8. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Samde kiitti tästä.
  9. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    Joo niin tein mutta ihme miksi tyrkyttävät tota roskaa, se kevyt 3.x versio tekee saman. Jää päivittämään pelejä joita mulla ei ole ja tuskin enään tuleekaan.
     

Jaa tämä sivu