1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Generation Kill

Viestiketju Keskustelua TV-sarjoista -osiossa. Ketjun avasi core2 18.07.2008.

  1. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Canal plussa alkaa syksyllä lähettämään HBO:n Irakin sotaa koskevaa tv-sarjaa, nimeltä Generation Kill! Toivotaan ettei mitään jenkki propagandaa ihan täysin.
     
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Kuulemma siihen on vaikea päästä (heti ensimmäisen jalson jälkeen) mukaan, jos ei ole lukenut kyseistä kirjaa.


    Tässä mini-sarjassa ei taida olla musiikkia taustalla...
    Vai olenko ymmärtänyt väärin?
     
    Viimeksi muokattu: 18.07.2008
  4. frenzyone

    frenzyone Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensimmäinen osa n.68min(muistaakseni)meni FF-nappulaa käyttäen.
    Suurena sota elokuvien/sarjojen ja dokumenttien ystävänä on tullut nähtyä jo liikaa americaano machoilua 2000-luvun puolella,joten toivoisi melkein päivitettyä versiota edellä mainitsemastani sarjasta,joka luo minun mielestäni riman tämänlaisten sarjojen tasolle.
    Ensimmäinen osa ei ainakaan sisältänyt "propagangaa",eikä musiikkia taustalla.
    Tietääkö kukaan muuten kaukana kotoa-sarjan jatkosta?
     
  5. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Haeskelin ja löysin lisää tietoa sarjasta canal plussan sivuilta, ruotsalaisella on hiukan tietoa siitä, mutta ei mitään suomen sivuston puolella. Sarja alkaa 3/9 ja on seitsemän osainen, en nyt ole sitten varma näkyykö se myös suomessa? Outoa kun ei ole mitään mainintaa tästä. Ehkä joku tietää enemmän?

    En ole lukenut tätä kirjaa, mutta koetan silti päästä kärryille hommasta! Pääasia on ettei olisi liikaa sitä P-gandaa.

    Edit: Kävin ruotsalaiselta canal Digiltä utelemassa alkaako sarja myös suomessa kolmas syyskuuta siellä ei tiedetty jos asia on näin, sensijaan sain tietää että syksyllä alkaa myös toinenkin sarja
    nimeltään True Blood Alan Ball:in tekele(sama ukko)hän teki myös"Six Feet Under" sarjan.
    Edit2: nyt sain e-postia canal digitalilta että sarja alkaa samaan aikaan kaikissa maissa jossa canal plussa lähettää, mutta että ajankohta olisi vasta 3/10 siis lokakuussa eikä syyskuussa.
     
    Viimeksi muokattu: 21.07.2008
  6. frenzyone

    frenzyone Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muutama osa ninjavideo.net:ssä.Sinne tsekkaa mistä on kyse ja kertokaa mielipidettänne.
    Kuva/ääni muuten hyvät.
     
    Viimeksi muokattu: 21.07.2008
  7. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jostain syystä ei suvainnut ladata videota, vaikka minulla on DivX Web Player.Rönöttää vaan että ei toimi koeta myöhemmin just nyt kuulemma webbiselaimeni ei toimi.Olinkohan oikessa osoitteessa:
    http://www.ninjavideo.net/video/8196
    täällä?
     
  8. frenzyone

    frenzyone Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laitoikko ninja helperin päälle?Kokeilikko ennen katsomista tyhjentää download cachen?
    Osoite on oikea.Kokeilin juuri(03:26)toimiiko,ja toimii ilman ongelmia.Lataus on hidas(2h5min mulla),joten kannattaa antaa jakson pyöriä loppuun(nopeammin talteen)tai katsoa kun kerkiää.
    Jaksoja tulee lisää kun aika on oikea.
     
  9. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Nyt futas, tein niinkuin neuvoit
    ninja helperi päälle, mutta ei tarvinnut tehdä muita säätöjä.
    Kiitti neuvoista.
    Ps. en ole kerinnyt katsomaan kokonaan, mutta tää pätkä jonka näin vaikkutti ihan ok.
     
  10. tbyron

    tbyron Member

    Liittynyt:
    14.02.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen katsonut muutaman jakson kyseistä sarjaa. Sarja kuvaa kätevästi lähes kaikkea mikä on halveksuttavaa amerikkalaisuudessa.
     
  11. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No niin vilkaisin sen ekan osan eilen.

    Tuo pitää aikalailla paikkansa, mutta mielestäni se oli alun kertausta, ainakin ekan jakson osalta samaa jankutusta alusta loppuun, homoista ja kommunisteista. Toivotaan et kakkos osa on parempi ja alkaa tuleen toimintaakin eikä vain keskustelua.
     
  12. threatty

    threatty Member

    Liittynyt:
    09.12.2007
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen katsonut nyt kolme ensimmäistä osaa, eivätkä ne ole minusta tylsiä, vaikka hidastempoisia ovatkin. Kysehän ei ole mistään järjettömästä sotatoimintasarjasta, vaan periaatteessa tämä on draamaa amerikkalaissotilaista, sekä heidän lähi-idän toimistaan. Propagandaksi sarjaa voi tuskin sanoa, sillä tässä kyllä näytetään sotilaiden "pikku" kömmähdyksiäkin, ja itse sain ainakin hieman erilaista näkökulmaa näiden Black Hawk Down elokuvan kaltaisten propagandaelokuvien jälkeen amerikkalaissotilaiden ajattelutapaan, jos sarja nyt pitää paikkansa :D suosittelen kyllä, jos on kärsivällisyyttä katsella. On sarjassa toimintaakin siellä täällä, ettei pelkkää lätinää, ja hahmot ovat todentuntuisia, sillä en tunnista yhtäkään näyttelijöistä.
     
  13. Melonipuu

    Melonipuu Regular member

    Liittynyt:
    04.01.2004
    Viestejä:
    319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oli nyt pakko kommentoida. Itse olen katsonut koko kyseisen minisarjan. Sanotaan vaikka amerikassa ollessani...

    Ensimmäinen jakso ei todellakaan kerro loppu sarjasta mitään. Kyseessä on niin anti-sota/anti-amerikkalainen sarja kuin vain voi olla. Ehkäpä juuri sen takia ei kotimaassaan suurta suosiota saanutkaan.

    Pelkästään suomalaisen intin käyneille sarjaa on nannaa. Jokainen johtaja kun on niin, no, tyypillisiä johtajia...

    Suosittelen sarjaa koko sydämestäni.
     
  14. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    @ threatty ja Melonipuu.
    Nyt on asiaa nämä kaksi viestiä, näin minäkin näen sen kolmannen osan jälkeen, tuo eka osa oli hiukan hämmentävä koska liikaa juttua kommunisteista ilman että kommunisteja oli edes kuvissa mukana.Toka oli hiukan kertausta ekaan, mutta kolmannesta parani huomattavasti!!
    Juuri tämä on arvoltaan kymmenen pinnaa
    Ja myös tämä
    sekä maininta johtajista kymmenen pinnaa!
     

Jaa tämä sivu