1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

GameStop petti asiakkaansa !

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi laserX 24.11.2008.

  1. laserX

    laserX Member

    Liittynyt:
    24.11.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    GameStop pelikauppa petti asiakkaansa lupaamalla ennakkotilaajille Guitar Hero IV pelin sen julkistamispäivänä 21.11.2008. Sadat pelin ennakkoon maksaneet eivät ole saaneet sitä vielä seuraavalla viikollakaan. Kaupan edustajat tosi ylimielisiä.
    Ainakin oikeusapu.net kuulemma tutkii saisko tuosta oikeusjutun kasaan!
     
  2.  
  3. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    no onneks itse osaa suhtautua julkaisupäiviin kriittisesti, kun ei ole luottamista nykyisiin tavarantoimittajiin
     
  4. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kummallista menoa, itse kun varasin far cry 2:n niin sanoivat suoraan ettei saa julkasupäivännä, todennäikösesti menee viikon verran, no tilasin kumminkin sen ja tulikin sitten jo julkasunpäivän seuraavana päivänä, ja sain viel 5€ alennustra koska en saanut julkasuun sitä =)
     
  5. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei yhdellä viljasadollakaan koko kansaa ruokita.
     
  6. rambake

    rambake Member

    Liittynyt:
    23.12.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse menin Rovaniemen GameStoppiin viemään kaupan vaihtotarjoukseen 5 PS2-peliä, jotta saa Xbox 360:n hintaan 39,90. Siellä sanoivat että eivät ota PS2:sta vastaan koska siitä puuttuu takaa Sonyn sinetti, joten se saattaa olla "modattu". Kerroin, että olin ostanut sen käytettynä kyseisestä liikkeestä noin vuosi sitten, johon he naureskellen vastasivat vain, että he eivät voi tietää onko sitä modattu sinä aikana kun se on ollut minulla. Tämähän tarkoittaa sitä että takuu on mitätön ja he ovat huijanneet minua. Kysyin, että onko tämä PS2 arvoton, "Kyllä on". Eli GameStop myy arvottomia pelikonsoleita hyväuskoisille ja asiakaspalvelu on surkeinta mitä olen koskaan nähnyt. EN SUOSITTELE.
    En pystyisi kehumaan GameStop -kauppaa vaikka minulle maksettaisi.
     
  7. Hedenske

    Hedenske Member

    Liittynyt:
    25.06.2007
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joko nuo suomen gaystop liikkeet on menny konkkaan...nettisivut ei aukia...muutenkin aika negatiivista kommenttia joka foorumilla
     
  8. Joohanh

    Joohanh Member

    Liittynyt:
    05.02.2008
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mieluummin ostat vaikka citymarketista kuin gamestopista. Saisivat lähteä hittoon täältä suomesta.
     
  9. Micc_o

    Micc_o Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2008
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itsekki joskus myyny sinne pelejä ni ei ne niist paljoo paskaakaa antanu(verrattuna siihen mil hinnal niit myytii käytettynä)ja muutenki palvelu oli vähä niin ja näin...
     
  10. seppoz678

    seppoz678 Member

    Liittynyt:
    23.12.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen huomannut jumbon gamestopissa, että jono etenee TODELLA hitaasti. Yhden asiakkaan kanssa menee se 6 min ja sitten tulee seuraava asiakas ja taas 6 min... Joskus odotin lähes puoli tuntia että pääsisin kassalle, ja kyllä voin sanoa että kyrsi. Todella huonosti hoitavat hommansa.

    Ainoa positiivinen asia on, että tammikuun alessa on oikeasti hyviä tarjouksia. Itse sain 50€ pelin 30€.
     
  11. velho434

    velho434 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    se kauppa pn kyllä ihan outo!! kerra menin ostamaan lego batmanin ps2:koselle menin kotiin testasin sitä ja se oliki iha PASKA no menin takasin gamestoppiin ja sanoin et voisk tätä palauttaa ku tää oliki iha huono se oli et joo, mut rahoja en voi antaa mut toiseen samanhintaseen peliin XD no kerra ostin sit just cause 2 ps3 ja pelasin viikon aattelin palauttaa samalla tavalla ni ei ei ei emme voi antaa rahoja takaisin/antaa toista peliä, mutta ymmärrän et se oli kyl ollu mulla viikon mut misk batmanin sain vaihtaa! no tänään mentii ostaa mount and blade warbandii ja sit otettii kanssa fallout3 no sit mentii kotii asentaa m6B WARBAND NI SE VTUN KONE VAA VALITTAA JOTN ETTÄ EI VOI ASENTAA!! KUMPA SE VTUN PASKAT SENTÄS TON VAIHTAA´ku oli gameprotectionki, jos ne ei stana anna vaihtaa ni vittu vetäkööt kätee
     
  12. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jos asiakas on täysi käsi niin ei se ole kaupan vika. Vikaa kannattanee sinun kohdalla etsiä peilin puolelta.
     
  13. beget

    beget Regular member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    646
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Jos julkaisupäivien siirtymisestä voisi vetää jotain oikeuteen, olisi joka ikinen maailman ennakkoon pelejä tai elokuvia myyvä liike jo haastettu tuhansia kertoja. Ajatuskin kuulostaa jotenkin naurettavalta, sillä kauppa kertoo asiakkaille tukkurin kertoman julkaisupäivän. Jos pelin tekijä ei saa peliä valmiiksi tähän päivään asti, niin miksi kauppa olisi tästä virheestä vastuussa?

    Toinen seikka mikä minua ihmetyttää, on tuo ainainen viha GameStopia kohtaan. Jos firma ostaa pelit halvemmalla kuin myy ne, niin kyse on ihan vain markkinataloudesta, eikä mistään riistosta. Ei pelikaupat kauaa pystyssä pysyisi jos jokaisesta pelistä otettaisiin vain kahden euron kate. Aika monta peliä saisi myydä että edes myyjän palkan voisi maksaa.

    Tuohon tarran puuttumiseen voin vain sanoa, että oma oli vika jos et tarkistanut sinettejä koneesta. On aivan selvää ettei mikään liike ota mitään konetta vastaan jonka sinetit on murrettu. Tuokin kone on mahdollisesti jonkun työntekijän kone, mistä he tietävät varmasti ettei kone ole modattu.

    Itse olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen GameStopin euro ja kaksi peliä ennakkovarauksesta -kampanjaan. Ostin aluksi toisesta kaupasta 40 eurolla neljä roskapeliä jotka eivät olleet exclusion-listalla. Näillä peleillä ja kahdella eurolla sain ensin kaksi uutta peliä, jotka sitten vein uudelleen vaihtoon ja vielä sen pelin yhdistin vanhaan peliini saaden vielä yhden pelin ennakkoon. Maksamalla siis noin sata euroa (40 roskista + 50 vanhasta + 4 GameStopille) sain neljä paskaa peliä ja viisi hyvää peliä joista neljä oli uutuuspelejä.
     
  14. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    tuskin se ikinä on kaupan vika että julkkari myöhästyy, eivät he huvikseen niitä pelejä panttaa jossain takahuoneessa. Yleisemmin johtuu logistiikasta.
     
  15. JarkkoSE

    JarkkoSE Member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pleikkari 2 priimakuntosista peleistä tarjosivat 50 senttiä ja hyllystä menin kattoon niin myi n.5-10 euroo. Mutta kai niidenkin pitää leipänsä tehdä.
     
  16. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    eipä tuostakaan mitenkään saatanasti voittoa tule, jos kerta 4.5€/peli, aika paljon sais myydä jotta edes plussille pääsis. Riippuu tietenkin pelistä, aika paha hinta toi 50snt jos joku hittipeli :D
     
  17. JarkkoSE

    JarkkoSE Member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihan OK kauppa toi mun mielestä on, kaikki pelit Boxille mää sieltä ostan.
     
  18. JarkkoSE

    JarkkoSE Member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä GameStop aina tiltin voittaa, Crack Down 2 maksaa 69,95.
     
  19. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    ...Ja Puolenkuun pelit pesee kaikki em. kaupat.
     

Jaa tämä sivu