1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Game sharing opas

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi shnigi 05.05.2006.

  1. shnigi

    shnigi Active member

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    1,015
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Katselin noita aikasempia game sharing keskusteluita ja kokeilin itse miten se toimii. Pelinä käytin medievil resurrectionia. Itselläni oli peli ja kaverillani ei ollut peliä. Medievilissä oli mukana 2 demoa wipeout ja fired up. Avasin medievilistä "demo" osion ja siellä luki wipeout game sharing. Molemmat käyttäjät laittoivat pspeen wlan kytkimen päälle, jonka jälkeen pelin omistaja eli minä laitoin game sharingin päälle pelistä, ja kaverini laittoi pspeen "home" kotivalikosta game sharingin päälle. Psp löysi toisen alta minuutissa. Muistaakseni se esitti jonkun kysymyksen, että otetaanko vastaan yms. Se hyväksyttiin. Se psp jolla ei ollut peliä latasi tiedostoa jonkin aikaa noin 2min kokeilimme vain demoa, maanantaina tarkoitus olisi kokeilla kokoversiota kunnon pelistä. Kun psp jolla ei ollut peliä oli ladannut se käynnisti pelin ilman levyä. Emme saaneet selville menikö peli pspeen välimuistiin vai muistikortille. Minä joka lähetin pelin käynnistin pelin sen jälkeen pspeestä normaalisti. Kun molemmat olivat pelissä valittiin multiplayer, se jolla on pelin levy valitsee host gamen ja kun se on avattu, toinen jolla ei ole levyä painaa join game. Psp latasi pelin n.30sec ja sitten päästiin pelaamaan. Moninpeli oli loistava kokemus, tarkoitus on jatkossa kokeilla muitakin pelejä. Jos on mahdollisia kysymyksiä ja ette itse pysty selvittämään, voitte kysyä kun mulla on mahdollisuus kokeilla 2 pspeellä miten hommat hoituu.
     
  2.  
  3. TearTox

    TearTox Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    318
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mites jos on se peli varmuuskopioituna muistikortille, eikä UMD levyä mukana? Voiko sen tehä silleen, et toinen lataa pelin muistikortilta, antaa muistarin toiselle, se lataa pelin, sit se toinen antaa muistarin takas ja mä lataan pelin multiplayer osion ja gamesharing systeemit, annan muistarin kaverille, se lataa kans sen multiplayer homman ja gamesharingin ja sit se antaa sen muistikortin takas? Vai meneeko muistikortti rikki?
     
  4. shnigi

    shnigi Active member

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    1,015
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ööm en muistikortilta pahemmin tiiä, mutta jos avaat pelin muistikortilta (se jolla kortti on) siellä pelin valikoissa pitäisi jossain lukea game sharing ja se pitäisi valita. Se jolla ei ole muistikorttia laittaa pspeen valikosta game sharing ja sitten sen pitäis alkaa lataa peliä toiselta. wlan kytkin pitää tietty olla päällä. Sittenkun se on ladannu pelin se käynnistyy itestään, jonka jälkeen vaan multiplayer ja hostgame jne. Muistikortti ei ainakaan rikki mee jos sitä vaihtelee, jos oikein ymmärsin. En tiedä pystyykö se lataamaan sen muistikortilta suoraan, mutta jos pystyy niin sitten toimii.
     
    Viimeksi muokattu: 07.05.2006

Jaa tämä sivu