1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

galaxy s2: multimediaviestit

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi larryy88 22.11.2011.

  1. larryy88

    larryy88 Member

    Liittynyt:
    22.11.2011
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kirjoittamassa normaalia tekstiviestiä galaxy s2:llani kunnes tämä päättääkin muuttaa sen multimediaviestiksi. Mitä teen väärin? Voinko muuttaa jotain asetuksia niin että tekstiviesti ei muutu automaattisesti multimediaviestiksi tai jotain muuta vastaavaa että tekstiviesti pysyy myös tekstiviestinä enkä vahingossa lähettäisi multimediaa.
     
  2.  
  3. ep_

    ep_ Regular member

    Liittynyt:
    17.10.2010
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Android muuttaa itsekseen todella pitkät viestit multimediaviesteiksi. Muistaakseni itellä menee 5 viestissä se raja jonka jälkeen viestistä tehdään multimediaviesti. Omassa liittymässä on ainakin näin että tekstiviesti on 0,07€ ja multimediaviesti 0,40€. Tällöin kuuden viestin mittainen tekstari on halvempi lähettää multimediana. Äkkiä asetuksia pengottuani en löytänyt siihen mitään säätöä.
     
  4. larryy88

    larryy88 Member

    Liittynyt:
    22.11.2011
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vastauksesta, tämä selvensi paljon!
     
  5. mmetukka

    mmetukka Member

    Liittynyt:
    02.04.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla tekee aivan samaa, liittymä Telefinlandilla. Olisi mukava saada siihen joku tolkku (TF:ssä eivät osanneet vastata), Nimittäin Multimediaviestit eivät tietääkseni sisälly tekstaripakettiin, joka minulla on, vaan hinnoitellaan aina lisäksi laskuun. SG2:sta ei piru vie näy ennen lähettämistä, missä muodossa se viesti on lähtemässä :/
     

Jaa tämä sivu