1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

G15 näppiksen valot vilkkumaan musiikin tahdissa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lynkke 24.03.2007.

1. Uika

Uika Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. Arnoho

Arnoho Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Homma menee myttyyn mulla siinä vaiheessa kun asetuksia pitäs vaitaa G15:sta, niin loppuu tuo asetusvalikko kesken, ei minulla löydy noita valintoja. :( Viimeinen on Alert:On volume change. Missähän on vika?, vai teinkö jotain väärin?

Eipäs mittään, sain korjattua tilanteen, piti vain painaa molempia ctrl yhtä aikaa ja tuota nappia oikeassa reunassa lcd näytössä.

Viimeksi muokattu: 05.04.2008
  4. Metalface

Metalface Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En tiiä onko nyt ihan oikee viestiketju mutta enpä jaksanut uuttakaan tehdä tätä varten, kun tää ketju oli vielä nii lähellä aihetta.

Ongelma koskee G15-näppäimistöä ja TES IV: Oblivionia. Pelissä ei pysty esim. vaihtamaan kappaletta käyttämällä noita medianäppäimiä. Kummallista mun mielestä vielä on, että kun noi edellinen kappale -, seuraava kappale -, stop-, play/pause- ja volyyminappulat ei toimi, nii ne ylärivin nappulat toimii (ne 5 siinä itse medianäppäinten yläpuolella). Kyseessä on siis G15 perinteinen versio (sininen). Kaikissa muissa peleissä toimii hyvin. Huomasin ongelman juuri kun asensin Ray's modin ja aloin pelaamaan Oblivionia nii pystyin menemään settingseihin mutta en rullaamaan alaspäin / muuttamaan mitään koska nuo nappulat ei toiminu (enkä siis vaihtamaan kappalettakaan tietenkään). Tietääkö joku mistä kyse vai onko kenties vaan joku oblivionin yhteensopimattomuusongelma?

5. jesa

jesa Guest

Osaisko joku neuvoo missä vikaa..mäku meen tonne valikkoon ja selaan sen ihan alas niin siel ei ole noita kohtia:Backlight VU Led , Backlight VU Led use OFF..??

6. Arnoho

Arnoho Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Painahan molemmat ctrl yhtäaikaa pohjaan ja samaan aikaan tuota oikean reunan lcd näytön näppäintä, nii johan näkyy. ^^

7. jesa

jesa Guest

Joo ei se vaan mul toimi.. ;/voiko se johtua siitä että minulla on tämä g15 uudempi versio...missä on oranssipunaset valot,vai kuuluuko sen edes toimia tällä?

8. Arnoho

Arnoho Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aa, joo. No tuohon en osaa kyllä vastata, itse olen kokeillut vain vanhemmalle siniledisellä G15.. toivottavasti joku minua viisaanpi vastaa tähän ongelmaan.

9. Uika

Uika Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Se voi olla niin että se vain meni rikki tai sit meni sekaisin

10. zimEri

zimEri Guest

11. Uika

Uika Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viitiks neuvoo mua miten sait sen toimimaan??

12. PCcp

PCcp Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saako kuopiosta Logitechin G15 näppäimistöä, haluttais testata ennen ostoa???????????

Voisko joku myös pistää senttimetreissä Leveys ja pituus mitat? :D
    Näyttää kuvissa aika ISOLTA...

PS: ihanat tanssivat valot xD

Viimeksi muokattu: 30.07.2008
  13. schnappi

schnappi Guest

Tuon sinisen mitat on:
    pituus 55cm
    leveys 27cm...
    Eli tuo leveys on mitattu sen lisä tuen kanssa, joten nelisen senttii on pienempi jos ei laita tota "tukea".

http://www.everythingusb.com/images/list/logitech-new-g15-vs-old-g15.jpg
    Tuon kuvan mukaan tuo uusi malli on aika saman kokoinen!

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.07.2008
  14. PCcp

PCcp Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meinaa tuota oranssia, se on mun mielest' parempi...

Joo mut kuopiosta? Saako näitä? näppiksiä?
    Tai jostain 50km säteeltä...

Viimeksi muokattu: 30.07.2008
  15. PCcp

PCcp Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkä se menee noissa asetuksissa ylös ja alaspäin ja kuinka pistää on tai off?

16. lerza213

lerza213 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla ei toimi vaikka laitoin ray modin siel ei oo siel ihan alhaalla ne millä sais kaikki villkkuu mulla vilkkuu nua m1 m2 m3 mr näppäimet

17. aku2

aku2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Suht vanha topic mut kuitenkin:

Unohtakaa teiän Rays modit, itekkään en saanu sitä toimimaan kunnolla. myLCD/WVS on PALJON parempi! Se vilkuttaa valoja ilman mitään ihme säätöä ja näyttää PALJON muutakin näytössä! Jotain pieniä toimivuusongelmia on mulla ollu ainaki vistassa mutta silti hyvä ohjelma!

http://mylcd.sourceforge.net/wvs/index.html

Ja ennenkuin valitatte täällä niin lukekaa ihmeessä se ReadMe! Ja ohjeet!

EDIT: Niin ja se toimii MOLEMMILLA g15 versioilla! (vanha ja uusi) tietääkseni g11lla ei toimi.

Viimeksi muokattu: 14.12.2008
  18. jesa

jesa Guest

Yhdyn Aku2seenn! Itsekkin siirryin toho WVS:ään kun ei tuo raymod tahtonut toimia! Ja hyviä puolia löytyy tuosta WVStä! :))

19. aku2

aku2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jeesh, mulla tosin on ongelmana välillä se et se vaan ei käynnisty ku käynnistää winampin... Ois kyllä kätevä modi ilman tota musa/vilkutus juttuuki :p

20. Refu

Refu Guest

siis mistä ton ray's winamp pluginin löytää :D sain just tnä näppiksen ja innokans saamaan vilkkumaan :)

21. Refu

Refu Guest

Also in Preferences -> Plug-ins -> Visualisations; select "vis_wamp.dll".<---iteltä ei ainakaan löydy tota?

Jaa tämä sivu