Fujitsu Siemens Scaleo P:n verkkoajurit

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Crybite 02.05.2009.

1. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Paha auttaa kun meillä ei ole oikein mitään relevanttia tietoa koneestasi. Scaleo P tarkoittaa koko mallisarjaa yleisesti
    http://ts.fujitsu.com/home/products/personal_computers/scaleo_p.html
    ja koneen sarjanumerolla me emme mitään tee. Kait koneen mukana tuli joku product sheet tai muu vastaava mistä saisi edes vähän infoa kokoonpanosta?

2.  
  3. Make_72

Make_72 Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    laittamalla sen sarjanumeron TÄNNE. saat näkyviin koneen mallin,sekä siihen kuuluvat ajurit sun muut.eli se malli on -> SCALEO P CR K6 /CBN SCALEO P .mutta itse ongelmaan,joko siinä xp:n asennuksessa on menny joku vikaan tai sit noissa sun ajureitten asennus yrityksissä.koska jos toi sarja numero lukee pohjassa ja sun käyttis on windows XP niin kyllä ne noi ne ajurit on ja ongelma näyttäis nyt olevan että et saa sitä piirisarjan ajuria asennettua,sekä lan ajuria.oletko kokeillu ladata niitä ajureita koneelle ja purkanu sen paketin ja koittanu klikata hiiren oikeella sitä .inf päätteistä tiedostoa ja valita sitä "asenna" ?? kyllä varmaan olet kokeillu ja kaikki muutkin konstit,onko se xp:n asennus levy alkuperänen ? sen mukana tullu levy ? eikö sulla ole ajuri cd:tä ? siinä ei tullu semmosta mukana.oletko vaihtanu koneeseen jotain komponentteja ?

4. Crybite

Crybite Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo olen kokeillut kaikkia mitä jo sanoit. On alkuperäinen xp asennus cd mikä tuli koneen mukana. Ei ole vaihdettu komponentteja. Oon purkanu ajurit koneelle ja koittanu siitä just laittaa oikeella korvalla ja asenna mutta kun sitä painaa niin ei tapahdu mitään. Ei tullut ajuri cd:tä mukaan mikä tuntuu kyllä oudolta. Muissa koneissa ollu aina tai sit on netistä saanu ajurit missä selvät setupit eikä mitään tälläsiä ihme tiedosto helvettejä.

Edit: Niin ja laitoin muuten jo aluksi tonne sen sarjanumeron ja sieltä juuri ne ajurit latasin.

Viimeksi muokattu: 23.07.2009

Jaa tämä sivu