1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Fuj:tech DTV Pro USB ongelma

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi panug 23.02.2008.

  1. panug

    panug Member

    Liittynyt:
    12.07.2006
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ostin Verkkokauppa.comista kyseisen usb-digiboxin ja nyt ongelmana on että kun käynnistän ohjelman mikä tulee laitteen mukana, niin se ohjelma väittää: "laite ei ole saatavilla tai laitetta käytetään jollakin muulla ohjelmalla. ole ystävällinen ja sulje ohjelma, joka saattaa käyttää tätä laitetta" (ja siis englanniks tuo). Eli onko jollakin muulla ollut sama ongelma? ja onko jollakin mitään ideaa että miten saisin ton laitteen toimimaan? ja kyllä, olen asentanut ajurit ainakin kymmeneen kertaan, samoiten ohjelman ainakin yhtä monta kertaa ja päivittänyt sen.

    Edit: nytten on sitten uusimmat ajuritkin tossa, ja vieläkin valittaa samaa.
     
    Viimeksi muokattu: 23.02.2008
  2.  
  3. aaltootto

    aaltootto Guest

    Hmm, outoa, itse ostin juuri saman kortin, mulla taas se kuvan tökkiminen ongelma.. :D Prkl, pitäisköhän toi palauttaa....
     
  4. Jantzo

    Jantzo Member

    Liittynyt:
    08.12.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama ongelma vaikka mitä tekisi. Muilla softilla toimii OK, mutta tuo mukana tuleva softa herjaa laitteen olevan jo toisen ohjelman käytössä.
     
  5. moosenet

    moosenet Member

    Liittynyt:
    08.11.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kävin verkkokaupassa ja onneton ostin mokoman laitteen. mä en saa edes kanavia viritettyä. fuj:tech ei edes löydä niitä. asun kaupungissa, keskellä kylää eikä silti mitään. vaihdoin paremman antenninkin toivoen josko sillä... ei mitään. ainoa hyvä puoli asiassa on se, että mokoma laite oli halpa.
     
  6. panug

    panug Member

    Liittynyt:
    12.07.2006
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asensin tämän isän läppäriin, jossa on vista ja kyllä lähti nätisti pyörimään. Omalla antennilla tosin ei näkynyt kuin ylen kanavat joten kun laittoi talon oman antennijohdon kiinni niin johan näkyi kaikki kanavat. En sitten tiedä mikä siinä oli ettei omassa xp koneessa lähtenyt toimimaan, ehkä pitää hommata itselle vielä uusiksi tuo ja yrittää jotenkin saada se toimimaan.
     
  7. mixuh

    mixuh Member

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sama vika täällä...onko kellään ratkaisua ko.ongelmaan kun totalmedia huutaa että laite on toisen ohjelman käytössä ?
     
  8. peteles

    peteles Member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse ostin tikun tässä pari päivää sitten ja sama ongelma, eli herjaa samaa virheilmoa. Ei pääse edes kanavahakua suorittamaan.
    DvbVieverillä toimii, mutta se jotenkin hankala käyttää ja kaukosäädintä en saa toimimaan. Onko mahdollista saada toimimaan edes Vieverissä?
    Eikö kukaan ole saanut selville miten poistaa yllä oleva ongelma Total Mediassa??
     
  9. Jyrsae

    Jyrsae Member

    Liittynyt:
    23.06.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kai teillä on Totalmedia 3. sillä se pitäisi toimia.
     
  10. peteles

    peteles Member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei toimi ja luulempa, että kaikilla keskusteluun osallistujilla on juuri tuo uusin versio TotalMediasta. Olen itse kokeillut mukana tulevalla 3.5 versiolla sekä vanhemmalla 3.0 versiolla. DvbVieverillä sain toimimaan. En vaan saa tai osaa laittaa kaukosäädintä toimimaan siinä...
     
  11. tkotilah

    tkotilah Member

    Liittynyt:
    25.06.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hassua, ei ole ollut mitään ongelmia Totalmedian toimimisen suhteen. Kun nyt kuitenkin DVBvieweriin olen siirtynyt, niin siitä kaukosäätimestä.
    Vistassa kannettavassa toimii ihan ilman mitään. Ottaisiko tuosta kannettavan ir-portista signaalit. Näkyi Vistan laitehallinnasta olevan HID-ajuri (tai mikä se oli) tuolle. Sitten vain opettamaan DVBviewerin Input-asetuksista. Ainut ongelma tuntuu olevan tekstitv:n järkevä ohjaus, kun kaukosäätimen numeronäppäimet menevät muille toiminnoille.
     
  12. peteles

    peteles Member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep :) Ja ei hajuakaan miten opetan säätimen siihen... :(
    Itselläni XP.sp2..
     
  13. problem.

    problem. Member

    Liittynyt:
    18.01.2005
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mulla on alkukantaisempi ongelma. Avasin sitä pakettia ja väänsin sen CD:n poikki. Enkä oo löytäny tälle fuj:techille ajureita netistä , et jos joku muu löytäis niin vois laittaa linkkiä. Kiitos.
     
  14. Sivva

    Sivva Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tossa ainakin jotkut, tosin en tiedä onko uudempiakin. Google kertoo kun haet af9015 bda ajureita.

    7.11.xxx
     
  15. itokazie

    itokazie Guest

  16. Kiju

    Kiju Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2002
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tutki antenni juttu ja koklaa ilmaisella ProgDVB-ohjelmalla, toimii myös Yle tekstit tuo mukana tuleva ohjelma vaatii masiinassa tehoa. Minä käytän tuota ja edellisen viestin ajuria.
     
  17. Labe90

    Labe90 Member

    Liittynyt:
    25.05.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro!

    Olisko joku saanut ratkaisuta tuon einsimmäisessäkin viestissä mainittavan ongelman, eli ohjelma ilmoittaa että toinen sovellus käyttää laitetta. Ajurit sain asennettua edellisten viestien ohjeiden mukaan, mutta vielä vaivaa tuo yksi ongelma.
     
  18. peteles

    peteles Member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, keskustelu lähti rönsyilemään väärille raiteille itse pääaiheesta. Odottelen itsekin josko joku olis ratkaissut tuon totalmedia ongelman, kun se vaikuttaa päällisin puolin ihan hyvältä ja selkeältä ohjelmalta..
     
  19. Kiju

    Kiju Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2002
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koita eri USB-portteihin ja niin ettei ole muita USB-laitteita kiinni, asenna se Totalmedian ohjelma CD:ltä omasta hakemistostaan, eikä siitä päävalikosta, näin minulla asentui.
     
  20. elukka79

    elukka79 Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama, raivostuttava ongelma täällä. Muijan koneessa toimi ku unelma, mutta ku ei ostettu sitä siihen.
    Tänään soitin verkkovi**u.comin tukeen ja siellä semmoinen epäasiallisesti kiukutteleva asiantuntija kutsui ongelmaa hyvin mystiseksi. On kuulemma pieni porukka jolla tää ongelma on, eikä siihen ole mitään ratkaisua.
    Oon erimieltä. Pakkohan siihen on ratkaisu olla. Oon kokeillu kyllä ihan kaikkea, uuden usb-portin liittämisestä emolevyyn aina windowsin korjausasennukseen saakka. On tullut kokeiltua monet ajurit ja totalmediastakin paria versioita. Mutta kun ei tepsi.
    Jos kerta meitä onnettomia joilla tää kyseinen virheilmo tulee, on vaan kourallinen, niin eiköhän meitä yhdistä joku muukin kuin pirun huono onni.
    Mä epäilen että vika löytyy laitteistosta, tai esim. joistain tietyistä tweakkaus-tarkoituksessa suljetuista windowsin palveluista tms.
    Jos nyt kokeiltais, ennenkuin formatoin koko koneen, katsoa löytyykö yhteneväisyyksiä vaikka meidän hardwaressa niin tänne vois laittaa vähän listaa vertailua varten koneen sisällöstä ja ulkoisista kytketyistä laitteista.

    Multa löytyy esim:

    asus a8nsli-se emo, nforce4 SLI AMD Hammer
    realtekin integroitu ALC850 äänikortti
    Amd athlon dualcore 4400 (dual core optimizer asennettu)
    2g muistia dualina
    kaks nvidia 7600GT näytönohjainta SLI tilassa
    120gb sataII kovalevy
    langallisena logitech G5 laserhiiri ja logitech näppis
    500gb ulkoinen seagate usb asema
    22" LG:n littunäyttö

    oon muokannu koneen asetuksia esim. tuneup utilitiesilla ja joillain muillakin.
     
  21. elukka79

    elukka79 Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ainakin mulla ja topicin aloittajalla on samanmerkkinen näyttö, samanmerkkiset dualcore prossut (ja ehkä vielä sama emon piirisarja?)
    mulla on muuten tuo lg:n näyttö analogisella kaapelilla (sillä välikappaleella) näytönohjaimessa kiinni. Mikä näytönohjaimen ajuri sulla on panug? Itsellä taitaa olla muistaakseni 177.16, pitää tarkistaa kun pääsen koneelle.
    C'mon ihmiset! Ilmoitelkaas ny vähän jos löytys joku syy tähän bugiin.
     

Jaa tämä sivu